Jeden za wszystkich7 III 1985
Po dokładnie stu latach od tragedii Wykreślonego Roku magiczne społeczeństwo powinno zjednoczyć się raz jeszcze — echo tych słów od dwudziestego szóstego lutego rozbrzmiewa na korytarzach Ratusza i pod dachami magicznego społeczeństwa Hellridge. Spokój, zakłócony serią tragicznych wydarzeń, jak najszybciej powinien powrócić do domów czarownic oraz czarowników; w chwilach takich, jak te, potrzeba silnego przywództwa i gwarancji bezpieczeństwa wysuwa się na pierwszy plan — a razem z nią nazwisko, w kierunku którego od dnia zawiązania Kręgu zwracają się wszystkie spojrzenia.
Nestor rodu Williamson, kandydujący na stanowisko burmistrza Saint Fall, prędko przekuł obietnice wyborcze w czyny — po wyrażeniu gotowości do współpracy z Katedrą Piekieł oraz Międzymiastowym Magicznym Ratuszem, we własne ręce przejął mobilizację magicznej społeczności Hellridge. Już siódmego marca, niespełna dwa tygodnie po tragedii, Ronald Williamson wraz z rodziną staną na czele misji przywrócenia świetności Deadberry, uszkodzonego w trakcie nieszczęśliwych wydarzeń z dwudziestego szóstego lutego.
Magiczne społeczeństwo zyskało okazję do wykazania się solidarnością oraz jednością — w obliczu zbliżającego się wielkimi krokami największego sabatu czarownic na świecie, magiczna dzielnica Saint Fall zyskała priorytet w akcjach naprawczych. To właśnie do Deadberry siódmego marca kroki skierować powinien każdy czarownik i czarownica Hellridge, bez względu na przynależność do Kręgu, pełnioną w magicznym społeczeństwie rolę i polityczne przekonania — zsolidaryzowani, możemy więcej, a zatem: pomożecie?
Pomożemy!
Zasady:
1. Fabularna data akcji rekonstrukcji Deadberry to 7 marca — rzeczywisty czas rozpoczęcia mini eventu to 11 sierpnia (piątek). Zapisy trwają do 6 sierpnia (niedziela) w niniejszym temacie — zgłoszenie chęci do wzięcia udziału w wydarzeniu po tej dacie nie będzie możliwe.
2. Wydarzenie ma formę mini eventu nadzorowanego przez Zjawę i w pierwszej fazie będzie wymagało regularnych odpisów co 96h. Kolejny etap, obejmujący wykonywanie zadań naprawczych opisanych w wydarzeniu ogólnoforumowym, odbędzie się bez aktywnego udziału Zjawy, zostanie za to ograniczony czasowo — na wykonanie przydzielonych zadań, postaci będą mieć 21 dni.
3. Mini event nie będzie zagrażał życiu postaci — jeśli dojdzie do uszczerbku na zdrowiu, nie będzie on śmiertelny w konsekwencjach. Każda postać biorąca udział w wydarzeniu może prowadzić rozgrywki w czasie późniejszym od dnia wydarzenia.
4. Do mini eventu dołączyć może każda postać, w tym multikonta należące do jednego gracza. Należy jedynie uwzględnić aspekt polityczny, zwłaszcza w przypadku postaci z Kręgu: akcja naprawcza Deadberry zaplanowana na siódmego marca odbywa się pod patronatem rodziny Williamson, co zostało zakomunikowane odpowiednio wcześniej poprzez zaproszenia skierowane do przedstawicieli Kręgu oraz na tablicy ogłoszeń przy kościele.
5. W wydarzeniu mogą wziąć udział tylko postaci magiczne i te, których nie obowiązują ograniczenia wynikające z podsumowania ogólnoforumowego wydarzenia "Na całej połaci krew" (w przypadku postaci, które przebywają w szpitalu, zgodnie z ustaleniami z Mistrzem Gry, możliwe jest uznanie, że w dzień rozgrywki są one na "przepustce").
6. Za organizację mini eventu odpowiada Barnaby Williamson, pełniący także funkcję Zjawy w wydarzeniu. W przypadku wątpliwości, proszę o kierowanie pytań do organizatora.
7. Uwaga: mini event rozegrany zostanie w ramach ogólnoforumowego wydarzenia Pomożecie? Pomożemy i nie jest jedyną możliwością wzięcia udziału w odbudowie uszkodzonych dzielnic Saint Fall. Obejmuje jedynie akcję pod patronatem rodziny Williamson — nie jest obowiązkowy i nie pełni roli ogólnoforumowego wydarzenia, w którym postaci mogą brać udział bez ograniczeń.
- Kod:
[b]Postać[/b]:
[b]Zadania[/b]: pole nieobowiązkowe: w przypadku chęci wykonania konkretnego zadania z listy w wydarzeniu "Pomożecie? Pomożemy", wskaż jego numer
Mistrzem Gry nadzorującym prywatne wydarzenie jest Frank Marwood; w kwestii zapytań mechanicznych, prosimy o kierowanie pytań w pierwszej kolejności do organizatora (Barnaby).