Witaj,
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry

Niech żyje bal30 IV



W archipelagu Isles of Shoals, jak co roku o tej porze, zrobiło się w ostatnich tygodniach dosyć tłoczno. Okoliczna ludność mogła bez problemu zobaczyć niemalże ciągłe rejsy z Portsmouth, które nasilały się z każdym dniem i wieczorem. Statki obładowane były pudłami z różnorakimi dekoracjami, a potem z jedzeniem, a na koniec przewożone razem z personelem, który miał zapewnić obsługę balu na najwyższym poziomie. Ogrodnicy dokładali wszelkich starań, żeby zieleń oczarowała każdego, a dekoratorzy dostawali bólu głowy od przepychu. Dziesiątki dni przygotowań — wszystko dla tego jednego wieczoru. Balu Magicznej Rady.
Ten był absolutnie najważniejszym wydarzeniem towarzyskim dla wszystkich rodzin Kręgu Hellridge i Salem, które od 99 lat tworzyły Magiczną Radę Regionu. Znamienici goście o jeszcze bardziej znamienitych nazwiskach mieli pojawić się 30 kwietnia, niedługo przed godziną 19, aby rozpocząć tańce i swawole. Nestorzy, stare damy i młodzi dżentelmeni, a w tym wszystkim najświeższe owoce Kręgu — tegoroczni debiutanci, którzy mieli pokonać stres, żeby zaistnieć w towarzystwie.
Beatrice Laffite, małżonka Lyebaulta Laffite, od wielu lat stawała na rzęsach, by pielęgnować tradycję balu. Dość powiedzieć, że co roku goście byli zaskakiwani coraz to fikuśniejszymi dekoracjami, pyszniejszymi potrawami, różnorodnymi drinkami i oczywiście atrakcjami, które miały im pozwolić bawić się aż do bladego świtu. Kobieta znana była nie tylko ze swojego doskonałego gustu, ale też najwyższego poziomu organizacji, podnosząc poprzeczkę z roku na rok.

Wszyscy zaproszeni goście mieli zostać odebrani ze swoich domów, a następnie wsiąść na statki zapewnione przez rodzinę van der Decken, żeby znaleźć się u bram Fort Schoals Keep na ukrytej przed wzrokiem niemagicznych wyspie w archipelagu Isles of Shoals. Statki powrotne miały kursować przez całą noc, tak aby żaden z gości nie musiał czuć się niczym w pułapce, chociaż rzadko kiedy zdarzało się, by ktokolwiek wychodził przed północą.

Jeśli dana postać nie otrzymała zaproszenia, a pochodzi z Kręgu, należy zgłosić się w poniższym temacie z prośbą o wysłanie takowego.

Wielkie otwarcie


Wielkie otwarcie będzie prowadzone przez Mistrza Gry, a o rozpoczęciu wątku gracze zostaną poinformowani w poniższym temacie. Dopiero po wielkim otwarciu balu, zostaną otwarte inne lokacje umożliwiające rozpoczęcie gry w wydarzeniu. Wątek z Mistrzem Gry będzie mieć formę otwartego, co oznacza, że Mistrz Gry nie będzie odnosić się do większości działań postaci, opisując ogólną sytuację balu. Czas na odpis będzie wynosić około tygodnia, a postacie będą mogły wymienić między sobą dowolną liczbę postów.

Stylizacje podkręcane szczyptą magii


Motyw przewodni tegorocznego wydarzenia nosi jakże tajemniczą nazwę „Po zmroku w Cripple Rock”. Abstrakcyjne podejście do tematu najczęściej Krąg odbierał w najlepszy sposób, znajdując sobie w trakcie tej jednej nocy powody do rozrywek. Zwierciadło, naturalnie obstawiło cały czerwony dywan, przy głównym wejściu do budynku i miało się nie zawahać, by obsmarować w periodyku tych, którzy nie poradzą sobie ze stylizacją. Dziennikarze nie mieli wstępu do środka, to też ten jeden moment był dla nich największą pożywką.
Każdy z zaproszonych dostał informację, że na balu w tym roku miały królować maski. Każdy, kto znał się chociaż trochę na modzie i konwenansach, winien wiedzieć, że nie chodziło bynajmniej o zakrycie twarzy, a wyraz własnej osobowości i względną anonimowość, pozwalającą poużywać sobie w doborowym towarzystwie. Esencją było dobranie ozdoby na twarz, która powinna spiąć całą stylizację w spójność.
Maski wcześniej można było zamówić u kilku rzemieślników, znajdujących się na liście dostarczonej przez Beatrice Laffite. Wybór zwierzęcia miał być zależny od nikogo więcej niż noszącego maskę czarownika. Plotki, którymi żyła cała socjeta, jasno wskazywały, że najbardziej cenione są magiczne bestie. W tym roku w top liście uplasowało się 8 rodzajów masek z różnych materiałów.

Rodzaje masek:

Drinki


Przez cały czas trwania balu, pomiędzy gośćmi przechadzają się kelnerzy, którzy na srebrnych tacach roznoszą wszelakie drinki. Drinki można wylosować z tacy, sięgając po nie dłonią, ale jest to wybór całkowicie losowy. Wykorzystujemy do tego kość k20 (kością można rzucić w kostnicy, a następnie odnieść się w poście). Wszystkie drinki mają swoje magiczne właściwości, które łatwo zapadną gościom w pamięć. Drinki można losować we wszystkich lokacjach w środku fortu (oprócz salonu cygarowego) z zastrzeżeniem, że postać jest w stanie wypić jeden drink na turę. Gości prosimy o rozsądne gospodarowanie własnym stanem upojenia.
Wszystkie drinki z poniższej listy można dowolnie wybrać przy barze, gdzie nie istnieje konieczność rzutu kością.

Karta drinków:

Ruletka


Gościom został udostępniony pokój, w którym mogą przeznaczyć swoje dolary na ryzykowną grę w ruletkę. Podobno wszelkie zyski dla kasyna zostaną przekazane na rzecz Kościoła Piekieł, co niewątpliwie jest szczytnym celem.
Gra dzieje się w czasie rzeczywistym, co oznacza, że do wątku można wejść w dowolnym momencie i opuścić go w dowolnym momencie, uznając obecność innych postaci w lokacji. Wątek jest stale nadzorowany przez Mistrza Gry, który go prowadzi. Wszyscy gracze mają 72h od posta Mistrza Gry na dodanie swoich postów, w innym wypadku uznaje się, że rezygnują z udziału w danej rundzie. Ze względu na ciągłość wątku, pokój do ruletki otworzy się 6 maja i zostanie zamknięty 30 czerwca. Gra w ruletkę fabularnie będzie odbywać się przez godzinę od 22 do 23.
O otwarciu wątku Mistrz Gry poinformuje w poniższym temacie.

Kapliczka


Rocznica podpisania karty Magicznej Rady to nie jedyna okazja w tym szczególnym dniu. Czarownicy od lat świętują 30 kwietnia jako Noc Walpurgii, w której trakcie płonie rytualny ogień. Chociaż balowemu ogniu daleko rozmiarem do tego, który płonie w Cripple Rock, również został on poświęcony przez kapłanów, a wszyscy zaproszeni goście mają niezwykłą okazję odbyć przy nim własne modlitwy i momenty zadumy. Rozpalony w wielkiej misie znajduje się w pobliskiej kapliczce, do której z fortu prowadzi krótka droga wyrównaną ścieżką. Ponoć ten ogień ma moc dotarcia aż do samych Piekieł, dlatego czarownicy powierzają mu swoje troski, prośby i podzięki, wypisując je na kartkach i paląc w ogniu. Istnieje też przesąd, że ten, kto odpali knot świecy od ogniska i doniesie ją do domu, ten zyska specjalną łaskę od samych Piekieł.

Za przygotowanie intencji na kartce, spalenie jej w ogniu Walpurgii, oraz modlitwę do Piekielnej Trójcy (bądź jej wybranej części) można otrzymać 10 punktów doświadczenia, lub dodatkowe 25 punktów Credo. Opowiadanie winno mieć minimum 800 słów, a jeśli gracz zdecyduje się poprowadzić wątek, ten powinien mieć długość minimum 5 postów fabularnych na 250 słów.

Kod:
[b]MODLITWA[/b]
[b]Postać odmawiająca modlitwę: [/b]
[b]Link do opowiadania/zakończonego wątku:
[b]PD/Credo: [/b] 10 PD lub 25 Credo (tylko w przypadku postaci należących do kowenów)

Natomiast za odpalenie knota świecy od ognia Walpurgii i wyrzucenie właściwego wyniku na kości, odpowiadającego za doniesienie świecy do domu, przysługują nagrody w postaci obniżonych progów trudności rytuałów dotyczących lokacji na okres fabularnego tygodnia. Wyrzucenie właściwego wyniku i post zawierający przeniesienie świecy do zapakowania należy zgłosić za pomocą poniższego kodu:
Kod:
[b]RYTUALNY OGIEŃ[/b]
[b]Postać: [/b]
[b]Wyrzucony wynik: [/b]
[b]Link do opowiadania/zakończonego wątku: [/b]

Miłosne schadzki


Noc Walpurgii, tańce i słodkie drinki to zwiastun ciepłej wiosny, a wiosna nieodłącznie kojarzą się z miłością. Miłością romantyczną, ale też miłością braterską, miłością przyjacielską – miłością łączącą czarowników. Nawet najbardziej zwaśniony rody są w stanie bawić się do białego rana i zasiadać przy jednym stole. W forcie Schoals Keep organizatorzy przewidzieli miejsca, w których można odpocząć od zgiełku, ciesząc się towarzystwem tej drugiej osoby. Albo kilku osób, przecież nikt nie powiedział, że korzystać z atrakcji można tylko parami.

W ogrodzie labirynt⁣, w którym pary mogły liczyć na intymne chwile, w których nawet najśmielsi plotkarze nie byliby w stanie ich podsłuchiwać. Ponadto ukryto tam wiele świec rytualnych, które mogły służyć nie tylko późniejszym praktykom, ale też rozświetlić to urocze miejsce.
Tym, którzy nie wstydzili się własnych amorów, zaoferowano wyjście na przestronny taras, by wspólnie wziąć udział w pokazie magii świetlnej, chociaż nie było to miejsce przeznaczone tylko dla par. Równie często można spotkać tam czarowników, którzy zwyczajnie oddają się przyjemnościom obcowania ze świecącymi wybuchami.
Nie sposób było zapomnieć o jednej z salek muzycznych, w której rozstawiono zaklęte instrumenty, niemal natychmiastowo tworzące melodie dedykowaną tym, którzy chcieli się skupić na dźwiękach lub rozkoszować tańcem.

Drobne przyjemności


Czym byłoby wystawne przyjęcie bez odrobiny alkoholu? Oprócz drinków, które zatrudnieni kelnerzy na tacach roznosili po wszystkich pomieszczeniach fortu, przygotowano też bar. To tam czarownicy mogli zamówić konkretne alkohole, a także pogrążyć się w przyjemnej rozmowie.
Nie mogło zabraknąć prawdziwego salonu cygarowego, wypełnionego gęstym i ciężkim dymem, który znalazł swoich amatorów. Chociaż znaczna przewaga osób w towarzystwie była płci męskiej, nikt nie miał zamiaru zabraniać wstępu kobietom. Zwłaszcza tym odważnym, by spróbować ekskluzywnych smaków.
Chociaż na bal nie byli zaproszeni milusińscy, w deserowni ciężko było o samotność. To miejsce upodobały sobie zwłaszcza starsze panie, plotkujące przy stoliczkach. Amatorzy słodkości mogli znaleźć tam prawdziwy raj. Wystarczyła drobna prośba do cukierników, by otrzymać ciasta pełne magii.

Pomoce międzyludzkie


Podobno nie ma nic piękniejszego i bardziej podkreślającego jedność z drugim człowiekiem niż zwykła pomoc. Chociaż przedstawiciele Kręgu nieczęsto robią coś bezinteresownie, nie sposób przecież stwierdzić, że każdy z obecnych jest człowiekiem samolubnym do szpiku kości.

Jeśli widzisz, że ktoś z Twoich bliskich (a może nawet nieznajomy?) jest w potrzebie – podejdź i mu pomóż! Aby móc rozliczyć ten punkt wydarzenia, rozegraj minimum 3 wątki, w których pomagasz bądź przyjmujesz pomoc od drugiego czarownika.

Sposób wykonania tego zadania jest dowolny. Może to być pomoc przy założeniu rytuału, przygotowanie posiłku, drobna przysługa z podwiezieniem gdzieś, pomoc przy załatwianiu interesów, albo ofiarowanie czegoś. Warunkiem jest, iż gest musi być bezinteresowny, co oznacza, że za przysługę nie należy pobierać nagrody pieniężnej.

Kod:
[b]POMOCE SĄSIEDZKIE[/b]
[b]Postać: [/b]
[b]Postacie biorące udział: [/b]
[b]Linki do zakończonych wątków: [/b]

Zasady:


1. Wszystkie daty wątków powinny odbywać się w dniach 30 kwietnia 1985 (wtorek), z wyjątkiem pomocy sąsiedzkich, które rozgrywać można w czasie trwania całego fabularnego maja.
2. Nie obowiązują zapisy na wydarzenie. W wydarzeniu mogą wziąć udział wszystkie zaproszone postacie magiczne, pod warunkiem że nie biorą udziału w wydarzeniu Noc Walpurgii. Jeśli dana postać jest aktywna i nie otrzymała zaproszenia, a pochodzi z Kręgu Hellridge lub Salem, należy zgłosić się w poniższym temacie z prośbą o wysłanie takowego.
3. Za udział w wydarzeniu będzie przysługiwać osiągnięcie specjalne warte 10 PD.
4. W wydarzeniu obowiązuje zasada o multilokacji, co znaczy, że postać może jednocześnie przebywać w wielu lokacjach na terenie gry. Gracze zobowiązani są samodzielnie dbać o swoje ramy czasowe wątków.

Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Isabelle Nostradamus
ANATOMICZNA : 20
ODPYCHANIA : 7
SIŁA WOLI : 8
PŻ : 162
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 23
TALENTY : 7
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2132-isabelle-nostradamus
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2138-isabelle-nostradamus
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t2139-isabelle-nostradamus#26123
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2137-poczta-isabelle-nostradamus#26120
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2140-rachunek-isabelle-nostradamus#26125
ANATOMICZNA : 20
ODPYCHANIA : 7
SIŁA WOLI : 8
PŻ : 162
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 23
TALENTY : 7
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2132-isabelle-nostradamus
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2138-isabelle-nostradamus
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t2139-isabelle-nostradamus#26123
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2137-poczta-isabelle-nostradamus#26120
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2140-rachunek-isabelle-nostradamus#26125
Zgłaszam brakujące zaproszenie (choć może to pani Laffite ze złośliwości o nas, Nostradamusach "zapomniała") dla Isabelle.

+
Isabelle Nostradamus
Wiek : 29
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Grave Palace
Zawód : Odtruwacz
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry

Rozpoczęcie balu


Mistrz Gry zaprasza wszystkich gości na rozpoczęcie balu.
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Kieran Padmore
ANATOMICZNA : 10
ODPYCHANIA : 20
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 177
CHARYZMA : 4
SPRAWNOŚĆ : 11
WIEDZA : 5
TALENTY : 20
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1783-kieran-padmore
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2175-kieran-padmore
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t2176-a-country-boy-can-survive
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2174-poczta-kierana-padmora
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2177-rachunek-bankowy-kieran-padmore
ANATOMICZNA : 10
ODPYCHANIA : 20
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 177
CHARYZMA : 4
SPRAWNOŚĆ : 11
WIEDZA : 5
TALENTY : 20
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1783-kieran-padmore
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2175-kieran-padmore
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t2176-a-country-boy-can-survive
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2174-poczta-kierana-padmora
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2177-rachunek-bankowy-kieran-padmore
Uprzejmie proszę o wysłanie zaproszenia na bal. Karta postaci została świeżo zaakceptowana, a bardzo chętnie wezmę udział w wydarzeniu. Z góry dziękuję.

+
Kieran Padmore
Wiek : 55
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Wallow, Hellridge
Zawód : właściciel pubu; służba więzienna
Cain Verity
ANATOMICZNA : 13
SIŁA WOLI : 8
PŻ : 170
CHARYZMA : 23
SPRAWNOŚĆ : 6
WIEDZA : 17
TALENTY : 3
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2134-cain-verity-budowa#25883
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2150-cain-verity#26763
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2149-poczta-caina-verity#26748
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2151-rachunek-bankowy-cain-verity#26784
ANATOMICZNA : 13
SIŁA WOLI : 8
PŻ : 170
CHARYZMA : 23
SPRAWNOŚĆ : 6
WIEDZA : 17
TALENTY : 3
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2134-cain-verity-budowa#25883
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2150-cain-verity#26763
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2149-poczta-caina-verity#26748
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2151-rachunek-bankowy-cain-verity#26784
Składam uprzejmą prośbę o zaproszenie na bal. Podobnie jak wyżej, karta postaci nie była jeszcze zaakceptowana, gdy wydarzenie się tworzyło. Dziękuję serdecznie.

uprzejmie informuję, że oto zaproszenie zostało nadane
Cain Verity
Wiek : 29
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Shadowplains Mansion
Zawód : Adwokat Diabła
Leoluca Paganini
ODPYCHANIA : 15
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 176
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 8
WIEDZA : 5
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t216-leoluca-paganini
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t442-leoluca-paganini#1618
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t443-mlody-lew#1621
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t444-poczta-leoluci#1623
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
ODPYCHANIA : 15
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 176
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 8
WIEDZA : 5
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t216-leoluca-paganini
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t442-leoluca-paganini#1618
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t443-mlody-lew#1621
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t444-poczta-leoluci#1623
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
Jeśli można byłoby wysłać zaproszenie do takiego marnotrawnego gracza jak ja, to bardzo proszę. Może w ten sposób wejdę znowu w fabułę.
Leoluca Paganini
Wiek : 22
Odmienność : Słuchacz
Miejsce zamieszkania : Little Poppy Crest
Zawód : student, muzyk, krupier