Witaj,
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry

Noc Walpurgii30 IV 1985




Noc majowa! któż widzial podobną?
Gwiazdy jak na niebie, w lesie płomienie,
Co ruchu nie śmiąc, trzyma milczenie;
A z czeluści gęstwin, z głębi ziemskich woni
Podchodzi tchnienie.

Noc Walpurgii - Adam Mickiewicz

Noc Walpurgii jest drugim najbardziej hucznym sabatem roku, choć pierwszym, jeśli chodzi o jego popularność. Kiedy Uczta Ognia dedykowana jest przede wszystkim Panu Piekieł – Lucyferowi, podczas Nocy Walpurgii czarownicy czczą wielkość całego Piekła, z całą Piekielną Trójcą na czele. Noc pomiędzy 30 kwietnia a 1 maja, na przełomie dwóch wiosennych miesięcy, jest tak hucznie obchodzona i tak ważna, że nawet niemagiczni już wiele lat temu zauważyli jej istnienie, przestrzegając przed czarownicami i zabezpieczając swoje domy. Wierzono wszak, że czarownice zlatują na wzgórze, aby tańczyć i spółkować z diabłem. A ponieważ w każdej plotce jest ziarno prawdy – w istocie, Noc Walpurgii odbywa się na wzgórzu, dokładnie w Cripple Rock. Ale żaden z czarowników nie ma zamiaru atakować niemagicznych. W rzeczywistości jest to sabat jedności ze wszystkimi dziećmi piekieł. Piękny, doskonały czas, aby powiedzieć innemu czarownikowi dobrze, że jesteś, oraz pomodlić się do Lucyfera, Lilith i Aradii, dziękując za wszelkie łaski, jakie zesłali śmiertelnym na ziemię.

Chociaż uroczystość otwarta jest dla wszystkich, na próżno szukać tutaj czarowników wywodzących się z Kręgu. Kiedy zabawy i świętowanie rozlega się po wzgórzach Cripple Rock, członkowie tych rodzin upamiętniają inne święto, w zupełnie innym miejscu. Z tego właśnie powodu obecność kogokolwiek z Kręgu będzie budziła ogromne zdumienie i będzie oznaczało jednocześnie nieobecność na najważniejszym święcie rodzin magicznych z Hellridge i Salem.

Celebracja trwa od zmierzchu do świtu. Podczas atrakcji, część środków wpłacona lub darowana przez czarowników zostanie przeznaczona na Kościół Piekieł w Saint Fall.

Ognisko


Najbardziej znanym zwyczajem podczas Nocy Walpurgii jest wielki ogień. W odróżnieniu od Uczy Ognia, rozpalony zostaje tylko jeden, chociaż wielkością przewyższający wszelkie inne. Ognisko jest centralnym miejscem wydarzeń, wokół dzieje się cały sabat, jednocześnie darzony ogromnym szacunkiem i otoczony wieloma wierzeniami.

Rozpalone ognisko Walpurgii jest przede wszystkim miejsce zadumy i modlitwy. Ponoć ten ogień ma moc dotarcia aż do samych Piekieł, dlatego czarownicy powierzają mu swoje troski, prośby i podzięki, wypisując je na kartkach i paląc w ogniu. Istnieje też przesąd, że ten, kto odpali knot świecy od ogniska i doniesie ją do domu, ten zyska specjalną łaskę od samych Piekieł.

Za przygotowanie intencji na kartce, spalenie jej w ogniu Walpurgii, oraz modlitwę do Piekielnej Trójcy (bądź jej wybranej części) można otrzymać 10 punktów doświadczenia, lub dodatkowe 25 punktów Credo. Opowiadanie winno mieć minimum 800 słów, a jeśli gracz zdecyduje się poprowadzić wątek, ten powinien mieć długość minimum 5 postów fabularnych na 250 słów.

Kod:
[b]MODLITWA[/b]
[b]Postać odmawiająca modlitwę: [/b]
[b]Odebrane punkty: [/b]
[b]Link do opowiadania/zakończonego wątku: [/b]

Natomiast za odpalenie knota świecy od ognia Walpurgii i wyrzucenie właściwego wyniku na kości, odpowiadającego za doniesienie świecy do domu, przysługują nagrody w postaci obniżonych progów trudności rytuałów dotyczących lokacji na okres fabularnego tygodnia. Wyrzucenie właściwego wyniku i post zawierający podróż do domu należy zgłosić za pomocą poniższego kodu:

Kod:
[b]RYTUALNY OGIEŃ[/b]
[b]Postać: [/b]
[b]Wyrzucony wynik: [/b]
[b]Link do opowiadania/zakończonego wątku: [/b]

Wyścigi na miotłach


Niewiele jest rzeczy, które kojarzą się z czarownicami tak bardzo, jak miotły. Niemagiczni snuli baśnie i przestrogi o kobietach na nich latających, szczególnie zlatujących się podczas Nocy Walpurgii na wzgórza. Mieli rację – tej nocy można dostrzec czarowników wznoszących się na miotłach, choć te nie są już tak popularnym i niezawodnym środkiem transportu jak wcześniej.

Podczas sabatu znajduje się czas nie tylko na modlitwę, ale również i zabawę, a także uczczenie tradycji czy zwyczajów czarownic żyjących w dawnych czasach. Właśnie z tego powodu podczas sabatu organizowane są koleżeńskie wyścigi miotlarskie odbywające się od stóp na sam szczyt wzgórza. Minimalna liczba zawodników wynosi dwa, maksymalnej natomiast nie ma. Organizujący sabat Kościół Piekieł z wdzięcznością przyznają zwycięzcom takich koleżeńskich wyścigów nagrodę w postaci 50$. Wyścigi te mają łagodny przebieg delikatnej rywalizacji pomiędzy najbliższymi, dobrymi znajomymi.

Kod:
[b]KOLEŻEŃSKIE WYŚCIGI MIOTLARSKIE[/b]
[b]Postać: [/b]
[b]Postacie biorące udział: [/b]
[b]Zwycięzca wyścigu: [/b]
[b]Link do zakończonego wątku: [/b]

Natomiast amatorom mocniejszych wrażeń dedykowany jest tor miotlarski z przeszkodami. Podczas tego wyścigu każdy czarownik może przetestować swoją sprawność i umiejętność unikania wszelkich przeszkód. Wyścig ten z chęcią oglądany jest przez pozostałych czarowników – w ciągu nocy odbywa się tylko taki jeden i tylko jeden może być jego zwycięzca. Czarownik, który doleci do mety jako pierwszy, otrzymuje nagrodę w postaci 500$. Za drugie miejsce przyznawane jest 300$, natomiast za trzecie – 100$. Wątek ten będzie prowadzony przez Mistrza Gry i może nieznacznie zagrażać zdrowiu postaci. Wyścig rozpocznie się pod koniec kwietnia w czerwcu, a Mistrz Gry poinformuje o rozpoczęciu w temacie.

Namioty wróżb


Pośród modłów i różnobarwnych wydarzeń znajdzie się kilka punktów, w których można spojrzeć w oczy swojej przyszłości. Nieważne, czy wierzysz w przepowiednie, czy traktujesz je jako forma zabawy, wróżki są tutaj, aby służyć Ci pomocą i rozwikłać tajemnicę na każdy z możliwych sposobów. Docierając na miejsce, dostrzeżesz dwa namioty – w jednym kultywować będziesz zwyczaj, który przywędrował z Europy, lejąc wosk, a w trzecim poznasz imię swojego wybranka. Każda wróżba odbywa się za symbolicznego 1$.
Namioty wróżb możesz odwiedzić w tym miejscu.

Miłosne schadzki


Noc Walpurgii to wiosna, a wiosna nieodłącznie kojarzy się z miłością. Miłością romantyczną, ale też miłością braterską, miłością przyjacielską – miłością łączącą czarowników. Właśnie z tej przyczyny Cripple Rock zostało przyozdobione aż w trzech rejonach i zamienione w bajkowy raj, w którym można odpocząć od zgiełku, ciesząc się towarzystwem tej drugiej osoby. Albo kilku osób, przecież nikt nie powiedział, że korzystać z atrakcji można tylko parami.

I tak leśna przystań wypełniona teraz została łódkami, którymi można wypłynąć na środek jeziora, pomiędzy puszczanymi przez innych czarowników wielobarwne lampiony. Leśna altanka jest prawdziwym centrum rozpusty, szczególnie gdy ktoś pilnuje diety – czekają tam łakocie o różnych magicznych, bardzo przyjaznych i bardzo przyjemnych efektach. Za to ogrodzona ścieżka przystrojona została girlandami kwiatów i magicznymi światełkami, specjalnie dla koneserów długich spacerów. Parom z ambitnymi planami dedykowane jest stoisko, gdzie można zatrzasnąć magiczną kłódkę z własnymi inicjałami na metalowym mostku.

Majowy słup


Zwyczaj przystrajania majowego słupa przywędrował z Europy i do dziś uważany jest za przepiękny gest względem drugiej osoby. Na wzgórzu rozstawione zostały stoiska z kwiatami i wstążkami – można z nich korzystać za przysłowiowe co łaska i ozdobić kilka takich słupków na własną rękę. Jest to przepiękny gest, aby powiedzieć drugiej, obdarowywanej osobie, jak bardzo ważna jest w naszym życiu. W dodatku ofiary złożone za ozdoby zostaną przeznaczone na rzecz Kościoła Piekieł.

Ozdoby do majowego słupka można znaleźć w tym miejscu.

Pomoce sąsiedzkie


Nie ma nic piękniejszego, bardziej podkreślającego jedność z drugim czarownikiem niż zwykła pomoc. Jeśli widzisz, że ktoś z Twoich bliskich (a może nawet nieznajomy?) jest w potrzebie – podejdź i mu pomóż! Aby móc rozliczyć ten punkt wydarzenia, rozegraj minimum 3 wątki, w których pomagasz, bądź przyjmujesz pomoc od drugiego czarownika.

Sposób wykonania tego zadania jest dowolny. Może to być pomoc przy założeniu rytuału, przygotowanie posiłku, drobna przysługa z podwiezieniem gdzieś,, pomoc przy naprawieniu pękniętej rury, albo ofiarowanie czegoś. Warunkiem jest, iż gest musi być bezinteresowny, co oznacza, że za przysługę nie należy pobierać nagrody pieniężnej.

Kod:
[b]POMOCE SĄSIEDZKIE[/b]
[b]Postać: [/b]
[b]Postacie biorące udział: [/b]
[b]Linki do zakończonych wątków: [/b]

Zasady:


1. Wszystkie daty wątków powinny odbywać się w dniach 30 kwietnia 1985 (wtorek), z wyjątkiem pomocy sąsiedzkich, które rozgrywać można w czasie trwania całego fabularnego maja.
2. Za udział w wydarzeniu będzie przysługiwać osiągnięcie specjalne warte 10 PD.
3. Nie obowiązują zapisy na wydarzenie. W wydarzeniu mogą wziąć udział wszystkie postacie magiczne, pod warunkiem że nie biorą udziału w wydarzeniu Niech żyje bal.
4. Wszystkie posty publikowane w poniższym temacie należy zgłaszać z użyciem odpowiednich kodów przedstawionych wyżej.

Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Ira Lebovitz
ILUZJI : 5
PŻ : 236
CHARYZMA : 7
SPRAWNOŚĆ : 43
WIEDZA : 3
TALENTY : 2
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1313-ira-lebovitz#13798
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1501-ira-lebovitz
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1679-poczta-iry-lebovitza
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f233-majestic-way-9-2
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2144-rachunek-bankowy-ira-lebovitz#26310
ILUZJI : 5
PŻ : 236
CHARYZMA : 7
SPRAWNOŚĆ : 43
WIEDZA : 3
TALENTY : 2
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1313-ira-lebovitz#13798
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1501-ira-lebovitz
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1679-poczta-iry-lebovitza
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f233-majestic-way-9-2
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2144-rachunek-bankowy-ira-lebovitz#26310
KOLEŻEŃSKIE WYŚCIGI MIOTLARSKIE
Postać: Ira Lebovitz
Postacie biorące udział: Ira Lebovitz, Alisha Dawson
Zwycięzca wyścigu: Ira Lebovitz
Link do zakończonego wątku: tutaj
Ira Lebovitz
Wiek : 23
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Salem
Zawód : akrobatka / współwłaściciel "The WhizzArt"