Witaj,
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry

Sklep Mistrza Gry

Co do zasady, postać nie posiada żadnego z dostępnym w sklepie przedmiotów do momentu zakupienia ich za posiadane punkty doświadczenia. Sposób zdobywania punktów doświadczenia został opisany w tym temacie. Aby dokonać zakupów w sklepie Mistrza Gry, należy skorzystać z tematu aktualizacji Rozwój fabularny i zakupy.

Przedmioty oraz składniki i surowce zakupione w sklepie Mistrza Gry można sobie przekazywać z pomocą jednego fabularnego posta na długość minimum 250 słów.



[ukryjedycje]

Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Wto Kwi 02, 2024 7:10 pm, w całości zmieniany 2 razy
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry

Techniczne


PrzedmiotOpisPD
1 PSmJeden punkt statystyki magicznej lub siły woli do 24 PSm (z wykluczeniem ekwipunku).100
1 PSmJeden punkt statystyki magicznej lub siły woli od 25 do 39 PSm (z wykluczeniem ekwipunku).120
1 PSmJeden punkt statystyki magicznej, lub siły woli od 40 do 50 PSm (z wykluczeniem ekwipunku).150
1 PSoJeden punkt statystyki ogólnej (zdolności) (niezależnie od liczby posiadanych punktów).75
Umiejętność specjalnaUmiejętność specjalna (w przypadku tworzenia postaci z umiejętnością specjalną już z poziomu karty postaci, postać zaczyna z długiem)600
OdmiennośćLimit na dodatkową odmienność (darmowy limit na gracza wynosi 1).800
Karta zmianyUpoważnia do wprowadzania zmian w Karcie Postaci, jej historii i statystykach, po okresie darmowej zmiany Karty Postaci.250
Limit na postać z kręguLimit umożliwiający zrobienie przez jednego gracza drugiej postaci pochodzącej z Kręgu. Kupno limitu przysługuje na gracza, nie na postać. Nie istnieje możliwość kupienia limitu na kredyt. W przypadku, w którym gracz planuje zrobić z innego Kręgu, niż ma pierwszą postać, cena limitu wynosi 400 PD.400/600
WskrzeszeniecUmożliwia zrobienie postaci wskrzeszeńca (z poziomu karty postaci oraz w przypadku Rytuału Wskrzeszenia postaci istniejącej na fabule). Kwota może być policzona jako dług na koncie.200
100 dolarówPaczka dolarów, którą można dopisać do swojego rachunku bankowego.50
250 dolarówPaczka dolarów, którą można dopisać do swojego rachunku bankowego.100



[ukryjedycje]

Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Wto Kwi 02, 2024 7:11 pm, w całości zmieniany 11 razy
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry

Przedmioty magiczne


PrzedmiotOpisPD
Atlas ziółWyjątkowo stary i obszerny. Zapewnia bonus +5 do rzutu kością k100 na plecenie kadzideł.100
Camera obscuraPo umieszczeniu gałki ocznej zmarłego w tym urządzeniu, pozwala odtworzyć ostatni widziany przez niego obraz.800
Czas w butelceJednorazowego użycia. Rozbita butelka uwalnia zatrzymany w niej czas. Uprawnia do dodatkowej akcji dla wszystkich sojuszników. Rozbicie butelki jest akcją.200
FalsimatPrawo jazdy* lub State ID umożliwiający posługiwanie się fałszywymi danymi o dowolnej konfiguracji. Dokumenty można zakupić w Sonk Road. Aby zakupić dokumenty, konieczne jest napisanie minimum 1 posta fabularnego, w którym postać dokonuje zakupu (np. od postaci NPC). Falsimat to potężny magiczny przedmiot z dziedziny magii iluzji, który adaptuje się do nowych danych maksymalnie 1 raz dziennie, zgodnie z wolą osoby, która go trzyma. Przejrzenie autentyczności falsimatu wymaga pokonania testu na zdolność percepcji lub prawa, próg wynosi 150.
*falsimat prawa jazdy nie zastępuje zdolności talentu "prawo jazdy"
300
Figurka Apolla (miniaturowa)Mały i mieszczący się w kieszeni wizerunek Upadłego Anioła. Mówi się, że swoją magią potrafi wspomóc łamacza. Trzymany przy sobie zapewnia modyfikator -15 do rzutu kością k100 na łamanie rytuałów na osobie.250
Figurka Hermesa (miniaturowa)Mały i mieszczący się w kieszeni wizerunek Upadłego Anioła. Mówi się, że swoją magią potrafi zaszkodzić konsekratom. Trzymany przy sobie zapewnia modyfikator -15 do rzutu kością k100 na łamanie rytuałów na przedmiocie.250
Figurka Hestii (miniaturowa)Mały i mieszczący się w kieszeni wizerunek Upadłego Anioła. Doskonała przyjaciel wszystkich złodziei i włamywaczy. Trzymana przy sobie zapewnia modyfikator -15 do rzutu kością k100 na łamanie rytuałów na lokacji.250
Jack CharlesWykorzystywane najczęściej przez zirytowane swoimi mężczyznami kobiety. Jack Charles to figurka, która odstrasza byłego partnera i uniemożliwia mu ciche wejście do domu, krzycząc i stukając laską w ścianę. Nazwa przedmiotu prawdopodobnie wzięła się od hitu Raya Charlesa "Hit the road Jack".40
Kajdany na nogiMagiczne kajdany, które uniemożliwiają chodzenie.400
Kieł cerberusaNoszony przy sobie wzmacnia wiązki magii dodając +1 do rzutu kością k100 na zaklęcia z zakresu magii odpychania.100
Kula światła Oprócz rozświetlania pomieszczenia feeria kolorów, dodaje 5 do rzutu kością k100 na rytuały magii wariacyjnego.250
Lampa na stojaku z ludzkiego kręgosłupa Wyjątkowo specyficzny element wystroju wnętrz. Postawiona w pomieszczeniu zapewnia modyfikator +5 do rzutu kością na wszystkie rytuały z zakresu magii anatomicznej.250
Magiczna chłodziarkaPozwala na przechowywanie 3 wypieków przez fabularny miesiąc.50
Magiczne jubilerskie dłutoDoskonale leży w dłoni i ułatwia pracę na najtrudniejszych materiałach. Zapewnia bonus +5 do rzutu kością k100 na magiczne osadzanie kamieni.100
Magiczna lupaPozwala na zbadanie właściwości magicznych prostego przedmiotu.250
Magiczne lusterkoMałego rozmiaru, zmieści się w torebce lub kieszeni. Pozwala na rozmowę z własnym odbiciem, a tym samym i sumieniem.100
Magiczny walkmanW trakcie odtwarzania z niego muzyki, pozwala na całkowite odcięcie dźwięków z otoczenia. Nie chroni przed telepatami.200
Marmurowa misaCiężka i zdobiona misternymi wzorami. Zapewnia bonus +5 do rzutu kością k100 na zaklinanie demonów.100
Maska hańbyPrzed wiekami wykorzystywana do karania przestępców. Zmodyfikowana magicznie. Uniemożliwia mówienie osobie, która ją nosi. Maski nie można zdjąć samodzielnie, musi zrobić to inna osoba. 200
Miś obdarty ze skóryUrocza zabawka dla magicznych dzieci. Miś wygląda, jakby skóra jego twarzy została zdarta. 20
Mrugające okoTrzymane zwykle przy oknie wyglądającym na ganek. Informuje właściciela o pojawieniu się gości.150
Nić AriadnyWłóczka, która wypuszczona z ręki toczy się w kierunku wyjścia, wskazując drogę zagubionym.40
Pajac w pudełku Osobliwy prezent dla wrogów. Wyskakujący z pudełka pajac śmieje się do rozpuku, zabierając 15 M ofierze żartu. 50
Pistolet z szatańską korbkąWyjątkowe urządzenie, dostępne jedynie na czarnym magicznym rynku. Zwiększa zadane obrażenia o 5 pż P. Magazynek mieści 8 nabojów.150
Pochłaniacz magii Zakłóca działanie pentakli w pobliżu. Wszystkie postacie w wątku (raz z posiadającym pochłaniacz) otrzymują modyfikator -10 do rzutów kością k100 na zaklęcia.800
Pojemna magiczna foremkaKlasyczny element kuchni czarowników. Podwaja ilość porcji przy udanym magicznym wypiekaniu.75
Półprzezroczysty welonMoże służyć za firanę lub obrus. Znajdując się w pomieszczeniu dodaje +5 do rytuałów magii iluzji. 250
Przenośny zegarek astronomicznyPozwala na wyświetlenie mapy nieba, wraz z dokładnymi jej opisami.50
RączkaForma żywa. Podobny byt został przedstawiony np. w Rodzinie Addamsów.500
Rytualne kościKosteczki drobnych ssaków. Użyte w trakcie rytuału, obniżają próg jego powodzenia o 5. Jednorazowego użytku.5
Rytualny prochProch dodawany do mieszanki potrzebnej do rozrysowania pentagramu w trakcie odprawiania rytuału. Użyty, obniża próg powodzenia rytuału o 10. Jednorazowego użytku.15
Srebrna figurka mieczaDość niepozorna, ale postawiona w pomieszczeniu dodaje w nim +5 do rytuałów magii odpychania.250
Strzelba z grawerowaną lufąWyjątkowa strzelba, dostępna jedynie na czarnym magicznym rynku. Podobno została wynaleziona blisko 100 lat temu przez rodzinę Carter. W lufie znajduje się niewiadomy grawer mający posyłać kulę ku czci Piekieł. Strzelba mieści 5 naboi. 200
Wielka księga voodooZawiera całą historię voodoo wraz z opisami tajemnych praktyk. Zapewnia bonus +5 do rzutów kością k100 na tworzenie laleczek voodoo.100
Wieniec ozdobny Z kolorowych lub całkowicie czarnych kwiatów. Powieszony w pomieszczeniu dodaje w nim +5 do rytuałów z magii natury.250
Wykrywacz kompaktowyPrzypomina kompas. Czerwona igła prowadzi do najbliższego miejsca, w którym ostatnio użyto magii w ciągu ostatnich 24 godzin.150
ZębutySpecyficzne buty, z których czubków wystają kły. Te natychmiast rozprawiają się z organizmami żywymi, które atakują nogi właściciela. 200
Złota magiczna igłaWyjątkowo dobrze leży w dłoni. Zapewnia bonus +5 do rzutu kością k100 na przeszywanie ubrań magiczną nicią.100
Złoty kałamarzPiękny element ozdobny biurka i dobry przyjaciel konsekratów. Zapewnia bonus +10 do rzutu kością k100 na konsekrowanie przedmiotów.75
Złoty kociołekCiężki ze specjalną funkcją wspomagającą czyszczenie. Zapewnia bonus +5 do rzutu kością k100 na warzenie eliksirów.100
Złoty lichtarzDoskonały element ozdobny i wspaniały towarzysz każdego świecarza. Zapewnia bonus +10 do rzutu kością k100 na wytwarzanie świec.75

[ukryjedycje]

Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Wto Kwi 02, 2024 7:12 pm, w całości zmieniany 5 razy
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry

Surowce

Alchemia

NazwaPD
gałka oczna naocznego, język kołysanki, język renifera, krew orła łyska, rew suma, odwłok żuka, ogon smoczej ryby, oko rudego jastrzębia, olej z kociej wątroby, pazur kołysanki, proch z łusek ałbasta, sierść cerbera, skóra oposa, sok z kociej wątroby, sok z oślego kopyta, starty na proch meteoryt, tułów błotnika, ząb wilka10
cienka skórka czarnej pantery, czułki błotnika, czułki cochlea, czułki ślimaka Helix Aspersa, czułki żuka, głowa żaby o trzech oczach, gołębia nerka, gołębie łapki, gołębie oko, jelito rudego jastrzębia, język złotej rybki, kieł bobra kanadyjskiego, krew białego lisa, krew inkuba, krew suma, łuska karpia, łuska złotej rybki, nóżki żuka, ogon bobra kanadyjskiego, oko cerbera, oko kołysanki, oko leniwca, oko sumika, pazur kojota, pióro orła łyska, pióro z zadka kaczki krzyżówki, płat z wątroby jelenia, proszek z oślego kopyta, serce nietoperza, sierść kojota, skrzydełka błotnika, sok księżycowy, sok z mniszka czarownicy, sok z żuka, strzępy oślego kopyta, szpik kostny bawoła, śluz cochlea, śluz samotnika śmierdzącego, ząb cerbera15
głowa złotej rybki, gołębia głowa, gołębie serce, jelito bobra kanadyjskiego, jelito kołysanki, jelito skunksa plamistego, język barghesta, język oposa, język orła łyska, język skunksa plamistego, kacza krew, kieł tchórzliwego zająca, kołtun z latającej głowy, krew, łuska sumika, łza wierzby, nitki z kociej wątroby, oczy błotnika, odwłok cochlea, odwłok ślimaka Helix Aspersa, odwłok żaby o trzech oczach, pazur cerbera, pazur kurzej łapki, pazur nietoperza, pióro kolibra, pióro z gołębiego zadka, skrzydło sowy uszatej, sproszkowany ząb barghesta, ślina słomka, śluz ślimaka Helix Aspersa ucho cerbera, włos obłudnika, włos wielkiego bobra20
kołtun z latającej głowy, pazur inkuba, płat kociej wątroby, proch z mniszka czarownicy, przetrawiona krew z żołądka bezkostnika25
babie lato, pancerz konika morskiego,  pazur kurzej łapki, skórka kurzej łapki30
ejakulat wieloryba szarego, kruszony ząb truposza35

Jubilerstwo


Kamienie


NazwaPD
aragonit, cyrkon, cytryn, granat, jadeit, jaspis, kalcyt, kamień księżycowy, kryształ górski, kwarc różowy, nefryt, niebieski piaskowiec, oliwin, rubin, septarian, spinel, tanzanit, topaz, turmalin czerwony, unakit10
agat, aktynolit, aleksandryt, amazonit, awenturyn, bawole oko, bursztyn, chalcedon, chrykozola, czerwony jaspis, diament, fluoryt, gagat, howlit, karneol, koral, krzemień pasiasty, kwarc dymny, labradoryt, lawa wulkaniczna, lepidolit, malachit, peridot, perła, rodochrozyt, selenit, sodalit, turmalin czarny15
akwamaryn, ametyst, beryl, celestyn, chalkopiryt, czaroit, eudialit, hematyt, iolit, lapis lazuli, obsydian, piryt, prazjolit, rodonit, suglit, szafir, szmaragd, szpat islandzki, turkus, tygrysie oko, zielony opal, zoisyt20
onyks, szungit30


Metale szlachetne

NazwaPD
srebro10
pallad, platyna, tytan, złoto15
tungsten20

Biżuteria


Poniższa biżuteria służy jedynie do osadzania kamienia. W przypadku, w którym postać nosi biżuterię bez magicznego kamienia, nie ma potrzeby wykupywania jej w sklepie Mistrza Gry.
NazwaPDkupno $
bransoletka (srebro), brelok (srebro), kolczyki (srebro), naszyjnik (srebro), pierścionek (srebro), spinka do krawata (srebro), zawieszki do okularów (srebro)2060
bransoletka (pallad, platyna, tytan, złoto), brelok (pallad, platyna, tytan, złoto), kolczyki (pallad, platyna, tytan, złoto), naszyjnik (pallad, platyna, tytan, złoto), pierścionek (pallad, platyna, tytan, złoto), spinka do krawata (pallad, platyna, tytan, złoto), zawieszki do okularów (pallad, platyna, tytan, złoto)2575
bransoletka (tungsten), brelok (tungsten), broszka (srebro), klamra do paska (srebro), klipsy (srebro), kolczyki (tungsten), naszyjnik (tungsten), pierścionek (tungsten), spinka do krawata (tungsten), spinki do mankietów (srebro), spinki do włosów (srebro), zawieszki do okularów (tungsten)3090
broszka (pallad, platyna, tytan, złoto), klamra do paska (pallad, platyna, tytan, złoto), klipsy (pallad, platyna, tytan, złoto), spinki do mankietów (pallad, platyna, tytan, złoto), spinki do włosów (pallad, platyna, tytan, złoto)35115
broszka (tungsten), klamra do paska (tungsten), klipsy (tungsten), spinki do mankietów (tungsten), spinki do włosów (tungsten)40120
diadem (srebro), kolia (srebro)50150
diadem (pallad, platyna, tytan, złoto), kolia (pallad, platyna, tytan, złoto)55165
diadem (tungsten), kolia (tungsten)60180

Kadzielnictwo

NazwaPD
euforikaflora, gałązki juki chowanej, gałązki promienistki, gwiaździsty jałowiec, halucynoflora, kumoskrap, liście marzeńwiatru, łodyga termoflory, magnetylia, małe gałązki muny, nawłoć niedzielna, roztoszeniorodza, szmaragdnik, 10
bagniste ziele, gałązki euforiodrogi, gałązki złotoku, kwiaty mglistej łubinicy, kwiaty szmaragdowego kaktusa, kwietnica czerwona, liście przejrzałego słonecznika, łodyga kwiazdomięcia, łodyga lasosyntezji, płatki czarnej stokrotki, płatki melodiony, płatki rosmarium, płatki wigorokwiatu, poniedziałkowy pomrukłoć, słupek cieniogrzyba, srebrzyste liście brzozy, stabilizująca sirinalia, stuletnia astromelia, szczwół plamisty długi, wanilia łaskotliwa, zafirokwiat, żywica świętego drzewa Boswellia15
arnika górska zbierana na wietrze, borówka brusznica wielka, chmurodnik, cząber szeptany, dymkne liście orchidei, gałązki polarnej jodły, glistnik plamisty jaskółcze ziele, hiperborejski jasnomysł, indyjskie eteryczne bdellium, kora gryzodrzewu, kora koracza, kora złotego kadzidłowca, koracza, kwiat przeźroczystej lilii, kwiaty kryształowego jaskra, kwiaty lalkarskiego filaruna, liście czaromaru, liście mistrzydła, liście przekwitielu, liście psychowizji, liście świętego bzu, lsniężnia, łobuzjatka, oazelia, płatki cieniorodnej, rozkwitający rozmaryn, róża harmoniczna, rubidolip, skoncentrowana orchidea, słowotka, szepcząca szałwia muszkatołowa, wisiołek dwustuletni, żółto-różowy glon20
bylica boże drzewko, gałązki krzewu kreozotowego, mistrzydło, skórka cereusa olbrzymiego30

Krawiectwo

Nici

KolorPD
błękit królewski, fuksja, grafitowy, majtkowy, marchewkowy, marengo, orzechowy, piwny, sadza angielska, sepia, tycjan, woskowy10
bananowy, błękit Thénarda, chabrowy, cyjan, cyklamen, czekoladowy, koralowy, makowy, malachitowy, minia, miodowy, morelowy, mysi, oberżynowy, oliwkowy, piaskowy, płowy, róż wenecki, siwy, srebrny, stalowy, stare złoto, szafranowy, tabaczkowy, tango, truskawkowy, ultramaryna, zieleń Veronese’a, zieleń zgniła15
antracytowy, błękit pruski, buraczkowy, ceglasty, cielisty, cytrynowy, czerwień żelazowa, feldgrau, gołębi, grynszpan, herbaciany, jaśminowy, karmazynowy, karminowy, koniakowy, miętowy, mleczny, modry, pistacjowy, porcelanowy, purpurowy, róż indyjski, róż pompejański, sjena palona, szkarłat, śliwkowy, wrzosowy, zieleń wiosenna20
kawowy, platynowy, wiśniowy30

Materiały

NazwaPD
bawełna, dżins10
flanela, len, nylon, skóra, sztruks, wełna15
aksamit, brokat, jedwab, satyna20

Ubrania do przeszywania


Poniższe ubrania służą jedynie do przeszywania magicznymi nićmi. W przypadku, w którym postać nosi ubrania bez magicznych nici, nie ma potrzeby wykupywania ich w sklepie Mistrza Gry.
NazwaPDkupno $
dowolne ubranie (bawełna, dżins)2060
dowolne ubranie (flanela, len, nylon, skóra, sztruks, wełna)3090
dowolne ubranie (aksamit, brokat, jedwab, satyna)50150

Voodoo

NazwaPD
glina, len, słoma, wełna, wosk pszczeli, wosk sojowy15
aksamit, jedwab, kandelila, wosk carnauba20
drewno25

Zaklinanie

NazwaPD
olej goździkowy, olej tulipanowy, olej z białej werbeny, olej z cykorii, olej z krwawnika10
olej benzeosowy, olej cytrynowy, olej jałowcowy, olej jarzębinowy, olej nagietkowy, olej pieprzowy, olej rumiankowy, olej z drzewa ylang ylang, olej z dzikiego kopru, olej z estragonu, olej z geranium, olej z kamfory białogłowej, olej z korzenia angeliki szmaragdowej, olej z liści brzozy omszonej, olej z malwy egipskiej, olej z marakui, olej z neroli, olej z werbeny, olej z ziela angielskiego, olej z ziół rosnących na skale, olej z piwonii, olej z żółto-różowych glonów15
olej bazyliowy, olej cedrowy, olej cynamonowy, olej eukaliptusowy, olej jabłkowy, olej jaśminowy, olej kardamonowy, olej mandarynkowy, olej różany, olej rumowy, olej świerkowy, olej z bergamotki, olej z białego drzewa sandałowego, olej z chamomilii, olej z czarnego pieprzu, olej z dębu szypułkowego, olej z drzewa herbacianego, olej z gorzkiej pomarańczy, olej z helichrysum, olej z imbiru czarnego, olej z koriandera, olej z koźlarza, olej z kwasu cytrynowego, olej z lotosu, olej z miodli, olej z nasion marchwii, olej z niemieckiego rumianku, olej z saharskiej trawy, olej z sandałowca, olej z trawy tulipanowej, olej z żeń-szenia20
olej anetolowy, olej cyprysowy, olej jodłowy, olej kamforowy, olej pomarańczowy, olej rozmarynowy, olej sosnowy, olej z badianu, olej z drzewa oliwnego, olej z granatu, olej z jodły syberyjskiej, olej z mięty pieprzowej, olej z muskosowca, olej z patchouli, olej z zielonej herbaty, 25
olej lawendowy, olej spirulinowy, olej z róży galicyjskiej, olej z nasion kiełbasianki, olej z orchidei, olej z paproci30

Świecarstwo i konsekracja

Wosk i pergamin wystarcza na wykonanie kolejno 5 zestawów świec i 5 przedmiotów rytualnych.
NazwaPD
wosk jojoba, wosk pszczeli, wosk rzepakowy, wosk sojowy15
łój, kandelila, wosk carnauba, wosk klonowy20
pergamin25
wosk różany, wosk wielorybi30

Inne

NazwaPDkupno $
zestaw świec (białe, czerwone, fioletowe, niebieskie, zielone, żółte)525
przedmiot konsekrowany1545
[ukryjedycje]

Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Sro Kwi 03, 2024 1:18 pm, w całości zmieniany 10 razy
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry

Bestie


NazwaOpisPD
AłbastAby ją oswoić wymagany jest I poziom zdolności wiedzy zoologii.10
BarghestAby go oswoić wymagany jest II poziom zdolności wiedzy zoologii.200
BazyliszekAby go oswoić wymagany jest III poziom zdolności wiedzy zoologii.500
BezkostnikAby go oswoić wymagany jest III poziom zdolności wiedzy zoologii.500
CerberAby go oswoić wymagany jest III poziom zdolności wiedzy zoologii.400
CochelaAby go oswoić wymagany jest I poziom zdolności wiedzy zoologii.10
GhoulAby go oswoić wymagany jest III poziom zdolności wiedzy religioznawstwa.200
GrajekAby go oswoić wymagany jest I poziom zdolności wiedzy zoologii.20
KelpiaAby ją oswoić wymagany jest II poziom zdolności wiedzy zoologii.300
KołysankaAby ją oswoić wymagany jest I poziom zdolności wiedzy zoologii.100
Kurza łapkaAby ją oswoić wymagany jest I poziom zdolności wiedzy zoologii.50
LichAby go oswoić wymagany jest III poziom zdolności wiedzy religioznawstwa.250
MeteorAby go oswoić wymagany jest I poziom zdolności wiedzy zoologii.40
NaocznyAby go oswoić wymagany jest III poziom zdolności wiedzy zoologii.300
OgnikAby go oswoić wymagany jest I poziom zdolności wiedzy zoologii.10
PożeraczAby go oswoić wymagany jest II poziom zdolności wiedzy zoologii.40
RedcapAby go oswoić wymagany jest III poziom zdolności wiedzy zoologii.500
SłomekAby ją oswoić wymagany jest I poziom zdolności wiedzy zoologii.20
[ukryjedycje]

Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Wto Kwi 02, 2024 7:22 pm, w całości zmieniany 5 razy
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry

Przedmioty niemagiczne


NazwaOpisPDkupno $sprzedaż $
Aparat fotograficznySłuży do robienia zdjęć.309045
Apteczka pierwszej pomocyPrzenośna. Zawiera podstawowe środki, jak: bandaże, kompresy, plastry, rękawiczki, spirytus.3090-
Broń obuchowa (np. kastet, kij bejsbolowy)Zabiera 5 pż P więcej przy każdym udanym ciosie. Przy kupnie broni należy wybrać jej rodzaj.5015075
Butelka drogiego alkoholuNajczęściej służąca za prezent butelka drogiego alkoholu.1020-
DeskorolkaPokonuje drogę Hellridge-Salem w 3 dni.309045
Dom letniskowy (luksusowy) lub willaDrugi dom, lub domek letniskowy w luksusowym standardzie (np. w North Hoatlilp). Ze sprzedaży są wykluczone domy posiadane przez postać z poziomu karty postaci.6001800900
Dom lub mieszkanie (średni standard)Drugi dom, lub mieszkanie w średnim standardzie (np. Little Poppy Crest, stare miasto, Salem). Ze sprzedaży są wykluczone domy posiadane przez postać z poziomu karty postaci.4001200600
Dom lub mieszkanie (niski standard)Drugi dom, lub mieszkanie w niskim standardzie (np. Sonk Road). Ze sprzedaży są wykluczone domy posiadane przez postać z poziomu karty postaci.300900450
Duża łódź lub jachtPokonuje drogę morską Maywater-Boston w 6,5h.300900450
KompasOkreśla kierunki świata.309045
Lewe papieryPrawo jazdy* lub State ID umożliwiający posługiwanie się fałszywymi danymi (zawierającymi zawsze prawidłowe zdjęcie). Dokumenty można zakupić w Sonk Road. Przy zakupie lewych papierów, należy podać dane, na które wystawione są dokumenty. Jakość dokumentu pozostawia wiele do życzenia, ale niektórych można nim oszukać. Przejrzenie autentyczności lewych papierów wymaga pokonania testu na zdolność percepcji lub prawa, próg wynosi 70.
* lewe prawo jazdy nie zastępuje zdolności talentu prawo jazdy
100300-
Motor (średniej klasy)Np. Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha.
Pokonuje drogę Hellridge-Salem w 2,5h.
80240120
Motor (wysokiej klasy)Np. BMW, Ducati, Harley-Davidson, Moto Guzzi.
Pokonuje drogę Hellridge-Salem w 2,5h.
150450225
PistoletPodstawowa mała broń palna, zadaje 10P + 15W obrażeń. Magazynek ma miejsce na 6 naboi. W zestawie jest nieograniczona amunicja.100300150
Pojemna torba/plecak/torebkaPozwala przenieść 8 dodatkowych przedmiotów ponad limit ekwipunku.200--
Ostre narzędzie (np. nóż)Powoduje rany powierzchowne cięte. Zostawia blizny. Przy kupnie broni należy wybrać jej rodzaj.5015075
Samochód (niskiej klasy)Tanie marki. Np. AMC, Daihatsu, Hyundai, Plymouth, Renault, Yugo.
Pokonuje drogę Hellridge-Salem w 4h.
80240120
Samochód (średniej klasy)Przeciętne marki o średniej cenie. Np. Buick, Chevrolet, Chrysler, Datsun, Dodge, Ford, Honda, Oldsmobile, Pontiac, Toyota.
Pokonuje drogę Hellridge-Salem w 3h.
150450225
Samochód (wysokiej klasy)Luksusowe marki. Np. Bentley, BMW, Cadillac, Jaguar, Mercedes-Benz, Lincoln, Porshe, Rolls-Royce.
Pokonuje drogę Hellridge-Salem w 2,5h.
300900450
ScyzorykProste narzędzie służące do odkręcania korków wina i przykręcania małych śrubek. Zapewnia bonus +10 do rzutu kością na majsterkowanie.103015
Skuter/rowerPokonuje drogę Hellridge-Salem w 12h.4012060
StrzelbaDuża broń palna, zabiera 15P + 25W pż. Magazynek ma miejsce na 3 naboje. W zestawie jest nieograniczona amunicja. 120360180
TasakPowoduje rany powierzchowne cięte. Zabiera dodatkowo -15 P.60180-
Telefon stacjonarnyUprawnia do wykonywania rozmów telefonicznych. W innym wypadku należy skorzystać z budki telefonicznej z konta Zjawy.30--
WalkmanPozwala na odtwarzanie muzyki.206030
Zwierzę niemagiczne małeNp. kura, tchórzofretka, kot.1020-
Zwierzę niemagiczne średnieNp. koza, duży pies.3090-
Zwierzę niemagiczne dużeNp. koń, krowa.6018090

[ukryjedycje]

Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Wto Kwi 02, 2024 7:25 pm, w całości zmieniany 4 razy
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry

Magiczne używki

Pełne opisy magicznych narkotyków można znaleźć w tym miejscu. Przyjmowanie wszystkich używek w celu narkotycznym jest surowo zakazane przez magiczne prawo.

NazwaPDkupno $
Bagienne ziele1030
Błoga mara3090
Cogitavi Mundi2060
Dotyk Inkuba50150
Flè lanmò50150
Kryształowa esencja3090
Łuska kelpii1030
Nocny lulek2060
Prochy cerbera50150
Skupiacz3090
Witka słomka2060
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej