Witaj,
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Salon cygarowy
Niewielki pokój ukryty za regałem w sali wypoczynkowej przeznaczony jest głównie dla mężczyzn, choć od lat nikogo już nie dziwi pojawienie się tam kobiety. Na jednej ze ścian zamontowane są dębowe półki, na których poustawiane zostały butelki z alkoholem, w tym whiskey i koniaki różnych roczników. Tuż obok znaleźć można kryształowe szklanki. Na stoliku ustawiono kilka ciężkich popielniczek wykonanych z czarnego marmuru. Spragniony palacz spocząć może tutaj na jednym ze skórzanych foteli i oddać się rozmowie z towarzyszami pośród obłoków kubańskiego, tytoniowego dymu.
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry

Salon cygarowyNiech żyje bal


Przez cały czas trwania balu, otwarty jest salon cygarowy, najchętniej odwiedzany przez mężczyzn, chociaż zdarza się, że niektóre kobiety dobrze czują się w otoczeniu tak intensywnego i gęstego dymu. Oświetlenie jest dyskretne, tworząc intymną atmosferę, a ciężki dym cygar unosi się leniwie pod sufitem, mieszając się z delikatnym zapachem skórzanych mebli. Na przybyłych czeka tutaj specjalny znawca, który ma pomóc w doborze cygara. Koneser kieruje się w stronę eleganckiego humidora, a otwierając go, zadaje kilka pytań o gusta przybysza, następnie wyciągając wybrane. Starszy mężczyzna korzysta ze specjalnego noża do cygar, aby precyzyjnie przyciąć jego koniec, a następnie wręcza gościowi, aby to odpalić specjalną srebrną zapalniczką.
W salonie oferowane jest blisko 12 rodzajów cygar, które zostały wybrane z wyjątkową starannością. Postacie mają możliwość dowolnego wyboru cygara z listy. Oprócz cygar można tutaj znaleźć selekcję whisky i koniaków, które można samodzielnie nalać do jednej ze szklanek.

Karta cygar:

Dzięki niezwykłym magicznym efektom każdy palacz może pokusić się o wypuszczenie chmury niezwykłego magicznego dymu, prosto ze swoich płuc. Aby tego dokonać, należy złożyć usta w literę O, a następnie rzucić kością k10, stosując się do poniższych efektów:

k1 - Gęsty dym wydobywający się z ust tworzy kształty smoczych głów, które wydają z siebie ciche gwizdy. Smocze głowy rozchodzą się w różne strony, zanim rozpłyną się w powietrzu.
k2 - Dym tworzy przed palaczem wielkie, wirujące koło, przypominające portal do innego świata. Portal zamyka się po kilku sekundach, zasysając w siebie cały dym.
k3 - Z dymu wyłaniają się małe, figlarnie tańczące postaci, przypominające diabły, z widocznymi rożkami i ogonami. Postaci tańczą wokół palacza.
k4 - Z dymu formują się ciężkie, dymne łańcuchy, które wiążą się i rozwijają w powietrzu, tworząc efekt więzienia. Łańcuchy powoli rozpuszczają się z każdą sekundą.
k5 - W dymie pojawiają się wielkie, płonące oczy, przypominające spojrzenie potężnej bestii. Oczy błyskają i szybki znikają, jakby nigdy ich tam nie było.
k6 - Dym zmienia kolor na zimny, niebiesko-zielony, formując wokół palacza spiralę, przypominającą ciało węża. Spirala następnie się zwęża, a potem rozpada, pękając na boki.
k7 - Z dymu wyłaniają się postaci przypominające gargulce, z szeroko otwartymi paszczami. Postaci wydają z siebie głęboki, rezonujący śmiech, zanim rozpłyną się w powietrzu.
k8 - Dym formuje sylwetki majestatycznych gryfów, unoszących się ponad głowami obecnych. Gryfy wydają z siebie królewskie krzyki, zanim rozwiną skrzydła i znikną w powietrzu.
k9 - Dym tworzy wizję wielkiego, złowieszczego tronu, otoczonego płomieniami, z którego wyłania się postać z rogami, majestatycznie siedząca i patrząca na zgromadzonych. Postać powoli znika, a tron rozpada się na dymne iskry.
k10 - Z dymu wyłania się mała, złośliwie wyglądająca postać karła, z iskrzącymi oczami i zaciśniętymi pięściami. Karzeł śmieje się cicho i figlarnie, skacząc i dokazując, zanim nagle znika.

Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej