Witaj,
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry

Zaklinanie demonów

Zaklinanie demonów to nic innego jak odprawienie rytuału nad konkretnym przedmiotem, w którym zostanie zamknięty przyzwany demon. Demony pochodzą z Piekła i posiadają szereg własnych umiejętności. Istnieją byty dobre dla człowieka i byty złe, dlatego w trakcie zaklinania należy zachować szczególną ostrożność. Demony mieszkają w zaklętych przedmiotach aż do momentu ich uwolnienia, najczęściej obejmując wtedy daną przestrzeń swoją przedziwną magią. Sztuka ta powszechnie nie wzbudza większych emocji w społeczeństwie, chociaż istnieją środowiska twierdzące, że jest ona szalenie niebezpieczna. W istocie rozjuszony demon może nawet przejąć kontrolę nad człowiekiem, doprowadzając do tragedii. Z tego powodu część demonów jest powszechnie uznawana za zbyt niebezpieczną i nie przyzywa się ich.

Wiedza na temat zaklinania demonów nauczana jest na topowych magicznych uczelniach, będąc skomplikowaną dziedziną obejmującą różne zagadnienia. Najważniejszym elementem jest oczywiście odpowiedni przedmiot, do którego może być przyzwany demon. Każdy taki przedmiot musi być nasączony specjalnym olejem, który umożliwi demonowi wejście w niego i zamieszkanie, a także ochroni przed niespodziewanym i niekontrolowanym opuszczeniem. Zaklinacze muszą posiadać wiedzę z zakresu zaklinania oraz niezwykłą cierpliość, jako że demony bywają złośliwcami.


Spis treści:

Mechanika
Demony

PROCES ZAKLINANIA DEMONÓW

Zaklinanie demonów to rzemiosło rytualne, które łączy wiedze i zdolności z zakresu zaklinania, magię powstania oraz cierpliwość. Różne demony wymagają użycia różnych składników, ale proces zaklinania ich jest tożsamy dla każdego typu.

1. Wybór demona

Żeby móc rozpocząć proces zaklinania demona, należy oczywiście wybrać, do kogo się zwraca. Demony dzielimy na 3 typy: adherent, niszczyciel i psotnik.

2. Przygotowanie miejsca pracy

Demony, chociaż pochodzą z chaosu, niezbyt lubią nieporządek, dlatego miejsce pracy powinno być dobrze przygotowane. Do zaklinania demonów najczęściej służy misa, do której wlewa się specjalny olejek, w którym następnie umieszcza się przedmiot, w którym ma zamieszkać demon. Surowo zabrania się robienia sałatek w misach, w których odprawia się rytuały zaklęcia demona.

3. Przyzwanie demona

Do przyzwania demona, oprócz spokoju i stabilnego środowiska, potrzebna jest odpowiednia inkantacja. Wykorzystuje się słowa „Vocatio spiritalis, ex umbra ad lucem, te invoco, o entitas obscura, veni ad me, ...” w miejsce trzech kropek wstawiając imię przyzywanego demona.

4. Zamknięcie demona

Niezwykle ważnym etapem jest odliczenie równych 6 sekund od przyzwania demona do zamknięcia go. W tym czasie nie ma możliwości subtelnej czy bezproblemowej interakcji z demonem, ponieważ ten szybko rozpoczyna proces unieszkodliwiana czarownika. Wyliczone 6 sekund jest dokładnym czasem jego przybycia i należy po nim powiedzieć słowa „Intra objectum, te concludo, ...”, ponownie w miejsce trzech kropek wstawiając imię demona.

5. I gotowe!

Przedmiot należy oczyścić z pozostałości oleju, a następnie dokładnie wymyć misę rytualną ciepłą wodą. Przedmiot jest już gotowy do użytku. Przedmioty można przenosić ze sobą, zwracając szczególną uwagę, by nie uległy niechcianemu zniszczeniu, które wypuściłoby demona. Z tego powodu zaleca się trzymania przedmiotów daleko od dzieci i zwierząt.
[ukryjedycje]

Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Nie Sty 28, 2024 1:45 pm, w całości zmieniany 2 razy
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry

Mechanika

Aby zakląć demona, należy stosować się do opisanego wyżej procesu. Mechanicznie w określeniu poprawności zaklęcia demona pomaga rzut kością k100, którą należy zsumować z posiadaną statystyką magii powstania. Przekroczenie dedykowanego dla demona progu oznacza, że zaklęcie się udało. Każdy demon ma swój określony próg zaklinania, który należy mieć, żeby móc poprawnie go zakląć.

Fabularnie, żeby przystąpić do próby zaklinania, należy napisać post fabularny o długości minimum 250 słów. Drugą opcją jest założenie w dziale Kostnicy swojej pracowni, która będzie dedykowanym miejscem dla postaci zaklinacza. Zaklinacz może korzystać z kostnicy w procesie tworzenia rzemiosła, ale każdy z postów tam powinien wyczerpywać temat procesu zaklinania. Każdy post musi być oznaczony datą.

Uwaga! Przed przystąpieniem do zaklinania w swoim ekwipunku należy posiadać przedmiot do zaklinania, który można wykonać zgodnie z mechaniką konsekracji lub zakupić w sklepie mistrza gry oraz olej, który nie jest możliwy do samodzielnego wytworzenia i należy go zakupić. Każda postać może posiadać misę rytualną i nie ma potrzeby jej zakupu.

Po nieprawidłowym zaklęciu można ponownie użyć przedmiotu, ale olej nie nadaje się do ponownego użycia. Powodzenie lub niepowodzenie zaklinania należy zgłosić w temacie zgłaszanie rzemiosła, celem dopisania do przedmiotu demona oraz odpisania oleju.

Z racji tego, że zaklinanie demonów jest czynnością rytualną, w przypadku zaklinania demonów od III poziomu należy do rzutu kością k100 załączyć także rzut kością k60, a następnie odnieść do przedstawionej w temacie magii rytualnej rozpiski skutków ubocznych.

WYPUSZCZENIE

Dwa spośród trzech typów demonów są demonami, które swoje moce uwalniają dopiero przy wypuszczeniu. Są to: niszczyciele i psotniki. W obydwu przypadkach wypuszczenie demona polega na zniszczeniu przedmiotu rytualnego, w którym ten przebywa. Takie zniszczenie jest akcją i wymaga fabularnego odegrania, ale nie należy rzucać kością k100 na powodzenie.

Typy demonów

Każdy demon ma swój określony typ, zależnie od charakteru. Istnieją 3 typy demonów:

Adherent

Adherenci są demonami wspierającymi, specjalizującymi się we wzmacnianiu i zwiększaniu umiejętności czarownika. Mają zdolność przekazywania mocy magicznej, dzięki czemu ich obecność przy ciele czarownika sprawia, że ten jest bardziej skuteczny w swoich działaniach. Mechanicznie zwiększają statystyki czarownika, poprawiają skuteczność zaklęć lub zapewniają dodatkowe umiejętności.
Uwalnianie mocy: stałe
Czas zamkniecia: dowolny

Niszczyciel

Niszczyciele to potężne i agresywne demony, których główną rolą jest zadawanie obrażeń. Mają zdolność wywoływania potężnych ataków, wybuchów magii czy kontrolowania żywiołów, co czyni je skutecznymi w bezpośredniej walce. Mechanicznie są idealne do konfrontacji z wrogami, mogą zadawać duże obrażenia wielu celom jednocześnie lub skupiać swoją moc na pojedynczym przeciwniku. To dobry wybór dla postaci preferujących ofensywę w kontakcie z wrogiem.
Uwalnianie mocy: przy wypuszczeniu
Czas zamkniecia: 2 tygodnie

Psotnik

Psotniki są figlarne i przebiegłe, często używają swoich mocy do wykonywania działań dywersyjnych i psot. Mają zdolności związane z iluzją, ukrywaniem i zwodzeniem, co pozwala im wprowadzać chaos w szeregach wroga lub odwracać uwagę. Mechanicznie psotniki są doskonałe do dezorientowania przeciwników, tworzenia iluzji czy ustawiania pułapek. To dobry wybór dla postaci preferujących bardziej taktyczne i przebiegłe podejście do rozgrywki.
Uwalnianie mocy: przy wypuszczeniu
Czas zamkniecia: dowolny

[ukryjedycje]


Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Nie Lut 04, 2024 3:56 am, w całości zmieniany 1 raz
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry

Demony

W podręcznikach do zaklinania wyróżnia się dziesiątki demonów, dzielonych w zależności od ich typu. Wyróżniamy 3 typy demonów: adherent, niszczyciel i psotnik. Żeby zakląć demona, należy zastosować mechanikę zaklinania.

Przed przystąpieniem do zaklinania należy posiadać w ekwipunku przedmiot do zaklinania i olej.






Legenda:

P
 - poziom zaklinania postaci.
ST
 - próg potrzebny do wyrzucenia, aby uznać zaklęcie za udane.
Demon
- imię demona.
Działanie
 - dokładny opis działania demona.
Surowiec
- olej potrzebny do zaklęcia.

Adherent

Działa przez cały czas aż do momentu odebrania lub zniszczenia przedmiotu.
PSTDemonDziałanieSurowiec
II70AllocesWedług plotek to ulubiony demon nestora Keplerów. Naucza astronomii i zapewnia modyfikator +15 do rzutów kością k100 na tę dziedzinę.olej eukaliptusowy
III85AmdusjasZapewnia stały bonus +5 do rzutów kością k100 na czary i rytuały z dziedziny magii natury.olej z drzewa oliwnego
III75AndrasDemon jest dość niepopularny ze względu na nieprzychylność społeczeństwa wobec telepatów. Pomaga im w osiągnięciu sukcesu w kontakcie niewerbalnym. Zapewnia bonus do rzutu kością k100 na kontakt niewerbalny wynoszący +15. olej z mięty pieprzowej
III85CrocellZapewnia stały bonus +5 do rzutów kością k100 na czary i rytuały z dziedziny magii iluzji.olej pomarańczowy
II70CymejesUlubieniec lekarzy. Zapewnia modyfikator +15 do rzutów kością k100 na zdolność magicyny.olej z sandałowca
II70Dantalion Wyjątkowy demon, który sprawia, że postać jest postrzegana w oczach widzów jako osoba nie tylko niezwykle atrakcyjna, ale też przyjemna i wiarygodna. Efekt bywa nieco przesadzony, ale bardzo angażujący. Zapewnia modyfikator +15 do rzutów kością k100 na zdolność aktorstwa.olej z bergamotki
III75EzekielDemon podobno przypomina chmurę. Przyjmuje się, że dlatego tak świetnie idzie mu współpraca z sublimatami. Zapewnia sublimatom bonus wynoszący +5 do rzutu kością k20 na wielkość mgły. Dodatkowo wspomaga kształtowanie mgły, dodając +1 oczko do wyniku rzutu kością k6 na kształt mgły.olej z patchouli
I45ForneusPrzyjaciel kobiet w podeszłym wieku. Noszony przy sobie cofa efekt starzenia o około 10 lat.olej z drzewa ylang ylang
II65Furkas Zaklęty uniemożliwia zabranie posiadającemu go czarownikowi jakiejkolwiek rzeczy z wyjątkiem tych, które czarownik chce oddać dobrowolnie. Nie działa w przypadku przedmiotów, które zostały przez czarownika wypuszczone, upuszczone, zgubione, zostawione itp.olej cedrowy
II70Gremory Demon-historyk, który według legend żyje od początku stworzenia świata. Zapewnia modyfiaktor +15 do rzutów kością k100 na zdolność historii.olej z muskosowca
III85HaagentiZapewnia stały bonus +5 do rzutów kością k100 na czary i rytuały z dziedziny magii wariacyjnej.olej kamforowy
III85HalfasZapewnia stały bonus +5 do rzutów kością k100 na czary i rytuały z dziedziny magii odpychania.olej jodłowy
II60KumtaelDemon wspomagający siłę witalną czarownika. Zwiększa bazową liczbę punktów życia o 20.olej bazyliowy
II60MammonMammon, jak sama nazwa wskazuje, odpowiada za mamonę. Posiadany w trakcie wątków i opowiadań z wykonywaniem zawodu podnosi zarobioną kwotę o 10%.olej z chamomilii
II85MarderoJako demon chorób jest wyjątkowo nieprzyjemnym sprzymierzeńcem. Zamknięty w athame pozwala wykonywać rytuały przenoszące choroby bez potrzeby rzutu kością.olej z drzewa herbacianego
III75Orobas Niezwykle osobliwy demon, który pozwala na zrozumienie wszystkich języków świata na bardzo podstawowym poziomie (A1). Nie umożliwia mówienia ani czytania w tych językach.olej anetolowy
I45OrpheusPo potarciu przedmiotu z nim, wydaje z siebie melodie i dźwięki, które mogą być kontrolowane. Te działają uspokajająco.olej z neroli
II70Pajmon Podobno pochodzi z głębin piekielnych. Wspiera czarownika dodając mu modyfikator +15 do rzutów kością k100 na zdolność religioznawstwa. To ulubiony demon kapłanów.olej z helichrysum
I55PuraDemon zapomnienia. Noszony przy sobie pozwala na całkowite zapomnienie jednego nieprzyjemnego wspomnienia postaci. Wspomnienie zawsze musi zależeć od postaci noszącej. Aby przekazać Purze wspomnienie, należy skupić się na nim, ściskając mocno przedmiot dwoma rękoma. olej z ziół rosnących na skale
III85PursonZapewnia stały bonus +5 do rzutów kością k100 na czary i rytuały z dziedziny magii powstania. Nie działa na zatrzaskiwanie czarów.olej z zielonej herbaty
III100PytonJeden z demonów kłamstwa. Zaklęty wspomaga właściciela w tej sztuce. Jeden raz na wątek fabularny postać może powiedzieć kłamstwo, w które każdy uwierzy.olej sosnowy
II60RafaelPodobno demon został pierwszy raz zaklęty w szpitalu im. Sary Madigan przez Paula Devalla blisko 200 lat temu. Wspomaga zdolności biokinetyków, zwiększając ich zdolności samouzdrawiania. Użytkownik otrzymuje dodatkowe 2 k10 do sumy leczonych obrażeń. olej rozmarynowy
III85Ram IzadTo żeński demon wykonujący usługi seksualne. Swoją obecnością zwiększa seksualny urok, sprawiając, że trudno jest oprzeć się osobie, która posiada demona.olej różany
III75Renowe Wskazuje złoża cennych materiałów. Noszącemu go pozwala 1 raz na okres fabularny uzyskać darmowe surowce do kwoty 50 PD.olej z jodły syberyjskiej
III85RimmonWspomaga swoimi umiejętnościami wszystkich medyków, zapewniając bonus +5 do rzutu kością na czary i rytuały magii anatomicznej.olej z granatu
III75SabnokWzmacnia więź czarownika z chowańcem. Umożliwia chowańcowi korzystanie z jednej nieposiadanej przez niego cechy specjalnej na poziomie II.olej z badianu
I45Sytri Roztacza wokół czarownika przyjemną aurę, która sprawia, że otoczenie jest mu bardziej przychylne.olej z estragonu
I40TacritanDemon miłości. Zaklęty podobno ściąga na czarownika odwzajemnione uczucie. olej z geranium
III75Wapula Mówi się, że jest niemy. Swoją mocą pomaga esencjomagom w czarowaniu niewerbalnym. Zapewnia bonus +5 do rzutu kością k100 na wszystkie czary niewerbalne.olej cyprysowy
II70Wassago Uważa się, że pomaga w rozwijaniu zdolności jasnowidzenia. Zapewnia bonus +15 do rzutu kością k100 na zdolność wróżbiarstwa.olej świerkowy
I55ZahbukPrzywoływany głównie przez zazdrosnych kochanków, pragnących rozbijać małżeństwa. Noszony przy sobie sprawia, że żonaty czarownik lub zamężna czarownica w okolicy na samą myśl na temat swojego partnera dostaje potwornej migreny.olej rumiankowy
I50ZahunWywołuje skandale. Wspomaga czarownika w rozpuszczaniu plotek, w które bardzo łatwo jest uwierzyć. Dobry przyjaciel młodych mściwych dziewcząt.olej pieprzowy
II70Zepar Wybitny znawca muzyki, poezji i teatru. Zapewnia bonus +15 do rzutów kością k100 na wiedzę o sztuce.olej jabłkowy


Niszczyciel

Działa przy wypuszczeniu. Maksymalny czas ich zamknięcia to 2 tygodnie.

PSTDemonWypuszczenieSurowiec
IV95AbyzouWyjątkowo niecny kobiecy demon, który wywołuje poronienia oraz morduje dzieci do 2 roku życia. Wypuszczony w lokacji, w której znajduje się dziecko, natychmiast wysysa z niego duszę.olej z róży galicyjskiej
III75AgaresWypuszczony wywołuje potężne trzęsienie ziemi na obszarze całej lokacji. Próg utrzymania się na nogach wynosi 100, rzutu należy dokonać na statystykę sprawności z modyfikatorem za gibkość. W przypadku upadku na ziemię odbiera 40 pż P. Działa również na wypuszczającego.olej z czarnego pieprzu
III65AmdusjasWywołuje w okolicy piszczące dźwięki odbierające po 10 pż M przez 3 tury. Działa tylko na przeciwników wypuszczającego. Na demona nie działa zasłonięcie uszu.olej z żeń-szenia
III55AmojmonMa trujący oddech i rozpyla w powietrzu toksyny. Wszystkie postacie w lokacji (oprócz wypuszczającego) otrzymują przez 3 tury po 10 pż W za zatrucie.olej z koźlarza
III55Andromalius Wypuszczony miesza postaciom w głowach. Na okres 3 tur zapominają, kim są i jak się tu znalazły. Odejmuje wszystkim postaciom w wątku 10 pż M. Dotyczy też wypuszczającego.olej z lotosu
III65ArielWypuszczony ściąga do lokacji drapieżne zwierzęta nieprzychylnie nastawione do wszystkich postaci w wątku z wyjątkiem wypuszczającego.olej z saharskiej trawy
II55Azazel Wypuszczony ściąga do lokacji losowego ducha. Ducha należy wylosować rzucając kością k60 i licząc od góry listy. Duch natychmiast będzie próbować opętać przeciwnika. olej cytrynowy
III60BernaelWypuszczony rozpuszcza w lokacji całkowitą ciemność, w której widzi tylko wypuszczający. Reszta postaci otrzymuje modyfikator -40 na wszystkie akcje celowane.olej jaśminowy
IV90FokalorWypuszczony wymusza na syrenie natychmiastową przemianę w morską postać na okres 5 tur, niezależnie od terenu, na jakim się znajduje.olej spirulinowy
III75Haures Wyczarowuje pod wskazanym czarownikiem stos, który zaczyna płonąć po upływie 1 tury. Uwolnienie się ze stosu wymaga rzutu kością k100 na statystykę sprawności z modyfikatorem za gibkość. Próg wynosi 70. Stos co turę odbiera postaci 20 pż P.olej z koriandera
III90LerajeWywołuje u przeciwnika paskudne zakażenie skóry, która od tej pory zaczyna piec i swędzieć. Zabiera co turę 10 pż. olej mandarynkowy
II50Marbas Zsyła na losowego czarownika w wątku losową chorobę zakaźną lub wewnętrzną. Dotyczy też wypuszczających. Chorobę należy wylosować, rzucając kością k100 i odliczając od góry listy.olej z werbeny
IV100MitoksOdbiera zdolności mowy wszystkim postaciom w wątku na czas 3 tur. Nie dotyczy wypuszczającego.olej lawendowy
II70Moloch Wypuszczony wywołuje ognistą zemstę na wrogu. Posyła w stornę jednego wybranego wroga potężny strumień ognia. Ten jednorazowo zabiera postaci 35 pż P. Przed ogniem można się obronić tylko tarczami dla ataków o mocy powyżej 100.olej z ziela angielskiego
II45OfisRozpętuje miliony głosów cytujących całą wiedzę świata przez okres kilku minut, tym samym odejmując wszystkim postaciom w wątku oprócz wypuszczającego jednorazowo 5 pż M. W tym samym wątku zapewnia wypuszczającemu bonus +10 do rzutu kością k100 na zdolności wiedzy.olej jałowcowy
III80TabrisWypuszczony wymusza na postaciach w pobliżu jednorazowy atak na swoich sojuszników.olej cynamonowy
III80Uvall Wyrywa drzewa wraz z korzeniami. Następnie rzuca tymi pniami w jednego z przeciwników, odbierając mu w przypadku trafienia 40 pż P. Przed drzewem można się obronić tylko tarczami dla ataków o mocy powyżej 100.olej z białego drzewa sandałowego
II60WalakPrzywołuje do lokacji 3 węże, które kąsają przeciwników, co turę odbierając im po 5 pż. Węże mają po 30 pż. Działa przez 5 tur.olej benzeosowy
II70Za'afielRozpętuje huragan na danym obszarze, a na morzu — sztorm. Uderza w postacie przeciwników wyrzucającego odbierając im jednorazowo 35 pż P.olej z żółto-różowych glonów
III65Zagan Wypełnia zadane rany powierzchowne robakami, wdając zakażenie i odbierając 10% straconych do momentu powstania ran obrażeń powierzchownych. Działa przez 5 tur.olej kardamonowy


Psotnik

Działają przy wypuszczeniu. Brak maksymalnego czasu zamknięcia.
PSTDemonWypuszczenieSurowiec
III75AbezethibouPo wypuszczeniu aż do końca wątku prześladuje przeciwnika, wywołując omamy psychiczne. Ofiara otrzymuje modyfikator -5 do rzutów kością na siłę woli.olej nagietkowy
II60AimPozwala jednorazowo przywrócić zaklęcie do pentakla, gdy zostało z niego uwolnione. Działa tylko w przypadku zatrzaśniętych czarów rzuconych maksymalnie do 5 tur wcześniej.olej z marakui
I45AmonDemon znający tajemnice przeszłości i przyszłości. Wypuszczony w wątku gwarantuje wskazówkę od Mistrza Gry.olej tulipanowy
IV105AmyPotężny demon, który niweluje działanie wszelkich innych demonów.olej z paproci
III65Asmodeusz Wypuszczony wymusza odkrycie wszystkich niewidzialnych przedmiotów i ludzi.olej z gorzkiej pomarańczy
II50Bael Na czas 5 tur pomaga czarownikowi komunikować się w obcym i nieznanym mu języku, tak jakby ten był jego ojczystym.olej z piwonii
III90BarbatosPotężny demon łamiący wskazany rytuał lub niszczący wskazany magiczny przedmiot (z wyjątkiem przedmiotów z demonami). Działa natychmiastowo, a przed jego atakiem nie można się obronić. Nie działa na pentakle i athame.olej rumowy
III80BelfegorTo demon lenistwa. Wypuszczony zabiera przeciwnikowi 2 akcje, w których trakcie ofierze "po prostu się nie chce".olej z niemieckiego rumianku
I35Belial Przywołuje światło rozświetlające otoczenie niczym reflektor. Świeci do końca wątku.olej z białej werbeny
IV100BifronsWyjątkowo niecny demon, który zrywa pentakl z szyi wskazanego czarownika i porywa go ze sobą. Pentakla nie da się odzyskać. Aby pozyskać nowy pentakl, ofiara powinna skontaktować się z Mistrzem Gry.olej z orchidei
II90BuerDemon zajmujący się leczeniem. Przywraca maksymalnie zdrowie postaci wypuszczającego.olej z kamfory białogłowej
III70BuneWymusza na losowej postaci w wątku zdradę — przyjaciela, partnera lub tajemnicy.olej z kwasu cytrynowego
III75Choronzon Demon błędnie wypowiadanych słów. Wywołuje efekt, w którym wszystkim postaciom w otoczeniu oprócz osoby, do której należy przedmiot, plącze się język. Postacie te otrzymują modyfikator -5 do rzutu kością na zaklęcia werbalne.olej z dębu szypułkowego
III75Foras Demon doskonale się sprawdzi, podnosząc morale. Wzmacnia dowódców. Przy wypuszczeniu i wydaniu polecenia przez czarownika wypuszczającego, zapewnia modyfikator +10 do rzutów kością k100 na wszystkie akcje sojuszników. Trwa 3 tury.olej z imbiru czarnego
II70Furfur Wszystkie postacie w wątku stają się niezdolne do czynności seksualnych przez okres dwóch tygodni. Nie dotyczy wypuszczającego.olej z malwy egipskiej
III90GaapOdbiera przeciwnikowi zaklęty przedmiot z demonem. W przypadku wypuszczenia w czasie, gdy wypuszczany jest inny demon — powstrzymuje go przed działaniem.olej z miodli
II55Glasja-LabolasSprawia, że jeden losowy przedmiot w okolicy staje się na stałe niewidzialnym. Aby wykryć jego obecność, należy pokonać próg wynoszący 2* moc zaklęcia demona. Do rzutu kością należy dodać statystykę talentu i bonus za percepcję. Nie działa na pentakle i athame.olej z dzikiego kopru
I35MaraksNauczyciel astronomii i nauk wyzwolonych. Rozświetla niebo tysiącem gwiazd. Wbrew swojemu typowi, efekt jest bardzo przyjemny dla oka.olej z krwawnika
III85MarchosjasWypuszczony wprowadza chaos. Wszystkie postacie w wątku poza wypuszczającym przez okres 2 tur nie pamiętają, kim są.olej z trawy tulipanowej
III70OseWypuszczony gwarantuje powodzenie jednego czaru o poziomie do III (postać dalej musi mieć wiedzę na temat zaklęcia i musi potrafić je rzucić). Czar należy wybrać w momencie wypuszczenia demona i powiedzieć go na głos (lub skorzystać z magii niewerbalnej). Czar zawsze będzie udany, a jego moc będzie wynosić ST zaklęcia demona. Czarownik nie musi mieć przy sobie pentakla.olej z nasion marchwi
II65StolasPo wypuszczeniu pozwala latać czarownikowi przez okres 3 tur. Czarownik na jedną turę może przemieścić się o około 10 metrów.olej z korzenia angeliki szmaragdowej
I60SurgatDemon włamywaczy, po wypuszczeniu otwiera nawet najlepiej zabezpieczone kłódki i zamki w drzwiach.olej z cykorii
II55Szaks Hipnotyzuje wybranego czarownika, zmuszając go do obnażenia się.olej z liści brzozy omszonej
IV100TammuzKoi krew i leczy wszystkie obrażenia wszystkich postaci w wątku.olej z nasion kiełbasianki
II70Vepar Wypuszczony działa niczym tarcza obronna i pochłania 1 atak przeciwnika niezależnie od jego mocy. Po ataku zostaje tylko kałuża wody na ziemi.olej jarzębinowy
I50WaleforDemon współpracujący głównie ze złodziejami, czarodziejowi wskazuje cenne przedmioty w okolicy wraz ze ścieżką, jaką należy do nich dotrzeć.olej goździkowy
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej