Kawiarnia Cherry PopLittle Poppy Has a Little Problem
Cherry Pop była lubianą przez lokalnych sąsiadów, a w dodatku klimatyczną kawiarnią. Otwierająca się około dwunastej, zamykająca około dwudziestej trzeciej, doskonałe miejsce na dobrą herbatkę i jeszcze smaczniejszą szarlotkę. Szczególnie przepadali za nią sąsiedzi w średnim wieku i to przede wszystkim była klientela tego miejsca, może przez wzgląd na klimat tego miejsca.Jasnym było więc, że o godzinie drugiej nad ranem nie powinno być tu nikogo, włącznie z właścicielką tego miejsca, która zapewne już smacznie spała.
Tej nocy jednak przy ulicy zaparkowany został biały van, z którego wysiadły trzy młode kobiety, jak można było sądzić po ich sylwetkach. Naciągnęły na siebie czarne bluzy z kapturami, spod których wystawały tylko pentakle.
— Czemu nam przypadła akurat kawiarnia? – jedna z nich nie kryła niezadowolenia, kiedy druga, przy pomocy własnych dłoni, majstrowała coś przy zamku.
— Nie wkurzaj mnie. Wchodzimy, zabieramy kasę i spadamy – syczy druga chwilę przed tym, jak zamek nareszcie odpuszcza, a one, z zadowoleniem, mogą pchnąć drzwi, które nie stawiały już kompletnie oporu, odkrywając przed sobą zaciemnione wnętrze sympatycznej kawiarni.
— To teraz narzucamy tempo, moje panie — dodała trzecia.
Mechanika
Wątek musi mieć miejsce między 15, a 25 kwietnia.
Po wejściu do wątku przez pierwszą postać druga i każda kolejna ma równo 48h od posta pierwszego gracza, żeby dołączyć. Po wejściu do lokacji wszystkie posty musi dzielić maksymalnie 48h. Po przekroczeniu tego terminu lokacja staje się wolna i mogą do niej wejść inne postacie.
Orientacja
Postacie orientują się w sytuacji i decydują na interwencję. Ten etap może trwać 1 lub 2 kolejki, w których może dojść do ataku z zaskoczenia na NPC. Po upływie 2 kolejek NPC orientują w sytuacji i atakują postacie. O celu ataku postaci NPC można zdecydować samodzielnie lub rzucać kością określając z tą pomocą ofiarę.
Walka
Na tym etapie, tuż po pierwszym ataku postaci na NPC lub w 3 turze wątku dochodzi do walki. Walka ze strony postaci NPC będzie trwać aż do ostatniej kropli krwi lub do powstrzymania NPC przed dalszym atakiem. Bandyci nie zmienią zdania niezależnie od przekonywania ich, uznając sytuację za konieczną do doprowadzenia do końca.
Atakami NPC postacie mogą kierować w swoich postach lub poprosić o pomoc Zjawę. Walkę można stoczyć w Kostnicy lub w postach. W każdej turze postacie lub Zjawa rzucają kością k100 na powodzenie ataków i obrony postaci NPC, zgodnie z mechaniką magicznych pojedynków. O celu ataku postaci NPC można zdecydować samodzielnie lub rzucać kością określając z tą pomocą ofiarę.
Statystyki NPC:
Doris:
punkty życia: 120
magia anatomiczna: 15
siła woli: 15
Rzuca z pętli czary: Febricitantibus, Flecteremembra i Mergi, nie broni się, ale przywraca sobie i swoim towarzyszkom PŻ zaklęciami: Calidumauxilium Magnus, Sanaossa Magnus i Spirituspuritas Magnus, zależnie która ma ich najmniej.
Marcia:
punkty życia: 120
magia natury: 25
siła woli: 5
Rzuca w pętli czary: Alisfaucium, Pilaignis i Lubricitas oraz broni się zaklęciami: Tela i Tela Magnus, gdy jest taka potrzeba.
Brenda:
punkty życia: 120
magia iluzji: 20
magia odpychania: 10
Rzuca w pętli czary: Corstilla, Sonolique i Obsequium oraz broni się zaklęciem: Ordinatio, gdy jest taka potrzeba.
Walka kończy się na 3 możliwe sposoby:
a) Ucieczka/wycofanie/unieszkodliwienie postaci graczy. W przypadku pż postaci graczy równego 0 dochodzi do omdlenia.
b) Zabicie postaci NPC, zniżając ich wartość punktów życia do 0.
c) Unieszkodliwienie postaci NPC, zniżając ich wartość punktów życia do 30 lub mniej.
Gracze mogą samodzielnie nakreślać środowisko i dodatkowe przeszkody czyhające na nich w kawiarni.
W trakcie walki należy korzystać z mechaniki pojedynków magicznych.
Zakończenie walki
Po zakończonej walce należy zgłosić się do Mistrza Gry odpowiedzialnego za wątek (Judith) z prośbą o ingerencję.