Witaj,
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
First topic message reminder :

Rozwój fabularny i zakupy

Podstawową walutą obowiązującą na forum są punkty doświadczenia. Punkty doświadczenia można wymieniać na dowolne przedmioty ze sklepu Mistrza Gry bez konieczności pisania fabularnych postów z dokonywaniem owych zakupów. Dodatkowo służą one do rozwoju fabularnego postaci, takiego jak wykupywanie punktów statystyk lub umiejętności.

Każda postać na start otrzymuje 100 punktów doświadczenia do wydania na przedmioty lub surowce w Sklepie Mistrza Gry. Niewykorzystane punkty zostają dopisane do ogólnych punktów doświadczenia postaci i można w późniejszym czasie wykorzystać je w ramach zakupów lub rozwoju fabularnego. Post w ramach zakupów z poziomu karty postaci przed akceptacją powinien zostać umieszczony w tym temacie z wykorzystaniem znajdującego się niżej kodu.

Zakupy i rozwój fabularny za PD:
Kod:
[b]PD[/b]
[b]Postać:[/b]
[b]Wydane punkty doświadczenia:[/b]
[b]Zakupione:[/b]
[b]Uzasadnienie:[/b] (należy pominąć w przypadku zakupu przedmiotów lub surowców)

Zakupy za dolary:
Kod:
[b]DOLARY[/b]
[b]Postać:[/b]
[b]Wydane dolary:[/b]
[b]Zakupione:[/b]
[b]Link do rachunku bankowego:[/b] (zakup musi być w nim odnotowany z linkiem do zakupów w aktualizacji)

Zakupy startowe:
Kod:
[b]ZAKUPY STARTOWE[/b]
[b]Postać:[/b]
[b]Początkowe punkty doświadczenia:[/b] 100 PD
[b]Wydane punkty doświadczenia:[/b]
[b]Zakupione:[/b]
[b]Punkty doświadczenia pozostałe po zakupach:[/b]
[ukryjedycje]

Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Sob 30 Mar 2024 - 14:41, w całości zmieniany 5 razy
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Alisha Dawson
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 168
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 12
TALENTY : 31
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1525-alisha-dawson#17693
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1596-alisha-dawson
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1598-alisha-dawson#19707
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1597-alisha-dawson#19705
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f230-cedar-lane-8
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1599-rachunek-bankowy-alisha-dawson#19708
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 168
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 12
TALENTY : 31
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1525-alisha-dawson#17693
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1596-alisha-dawson
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1598-alisha-dawson#19707
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1597-alisha-dawson#19705
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f230-cedar-lane-8
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1599-rachunek-bankowy-alisha-dawson#19708
PD
Postać: Alisha Dawson
Wydane punkty doświadczenia: 75PD
Zakupione: savoir vivre -> I
Uzasadnienie:
Od kilku miesięcy życie Alishy poszerza się o nowe horyzonty, szczególnie od momentu zażyłej znajomości z Mauricem Overtonem i postanowieniem, jakie pomiędzy nimi padło. Od tego czasu Alisha zaczyna baczniej przyglądać się Kręgowi i pożądanym zachowaniom, tym samym ucząc się o podstawach etykiety. Pierwszą namiastkę wiedzy otrzymała podczas pierwszej, poważniejszej rozmowy z Mauricem, w której to opisywał krótko wymagania, jakie społeczeństwo kładzie wobec dobrze wychowanych panien, natomiast podczas następnej z rozmów wychodzi szara prawda na temat Kręgu – że każdy tutaj jest niezadowolona i takie życie to gra. Za to podczas pierwszego spotkania Maurice’a z rodzicami Alishy, Allie dowiaduje się, że na taką okoliczność kawalerowi warto przyjść z prezentami dla przyszłych teściów, nawet jeśli w rozmowie nie pada nawet jedno słowo na temat ślubu. Odnośnie wejścia do śmietanki towarzyskiej dowiaduje się więcej w kolejnej rozmowie telefonicznej – wtedy też pada więcej wyjaśnień na temat tego, czym konkretnie jest Krąg, oraz, że trzeba się podporządkować pewnym normom.
Bliżej towarzystwa ma okazję być dwa razy – pierwszy, podczas pogrzebu nestora Carterów, kiedy to staje publicznie jako partnerka pana Overtona, wystawiona jest na widok publiczny i kompromitację, co oczywiście się dzieje, kiedy ze stresu nie umie zapalić świeczki, albo nadeptuje kogoś obcasem, przepychając się do ławki. O dziwo, odkrywa całkiem ciepłe przyjęcie i wyrozumiałość od dżentelmeńskiego Sebastiana, czy też brak komentarza od pana Padmore’a, co uczy ją pewnej grzeczności i zachowywania pozorów, nawet jeśli ktoś się błaźni na czyichś oczach. Z drugiej strony została obsmarowana przez Zwierciadło, co poniekąd ją zasmuciło, ale pokazało też, że od teraz będzie na językach i nie może się tym faktem przejmować. Następnie, pojawiła się na Czarnej Mszy, na której wprawdzie została z tyłu, ale miała dokładny widok na ławki i zachowania Kręgu z samego przodu kościoła.
Aż wreszcie, po raz ostatni, ucina sobie dość produktywną rozmowę na temat Kręgu z Anniką już van der Decken, która po raz kolejny opowiada jej o twardej skórze i pozorach, jakie są niezwykle ważne w Kręgu. Podpowiada też, jak wydobyć swoje najlepsze cechy, aby społeczeństwo było bardziej przychylne, oraz o samej istocie interesu, jaką jest małżeństwo. Opowiada również o sympatiach pomiędzy rodzinami a rodziną Overtone, jak również zdradza plotkę na temat ich mieszania się z syrenami, a także i powód, dla którego rodzina van der Decken jest największym przeciwnikiem rodu Overtone. Podaje również przykład, iż możliwym jest wejście do Kręgu, będąc urodzonym poza nim, i za przykład podaje rodzinę Paganini.
Na podstawie tych zdobytych informacji Alisha zyskuje więc pobieżne informacje na temat Kręgu, pożądanych zachowań, prezencji, jak również sympatii pomiędzy niektórymi rodzinami. Świat śmietanki towarzyskiej jest jeszcze daleko do zgłębienia, ale poczyniła już zdecydowanie ku temu pierwsze kroki.

+
Alisha Dawson
Wiek : 25
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Little Poppy Crest
Zawód : sopranistka | solistka w Teatrze Overtone
Alisha Dawson
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 168
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 12
TALENTY : 31
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1525-alisha-dawson#17693
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1596-alisha-dawson
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1598-alisha-dawson#19707
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1597-alisha-dawson#19705
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f230-cedar-lane-8
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1599-rachunek-bankowy-alisha-dawson#19708
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 168
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 12
TALENTY : 31
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1525-alisha-dawson#17693
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1596-alisha-dawson
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1598-alisha-dawson#19707
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1597-alisha-dawson#19705
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f230-cedar-lane-8
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1599-rachunek-bankowy-alisha-dawson#19708
PD
Postać: Alisha Dawson
Wydane punkty doświadczenia: 4PSo + 75PD
Zakupione: gotowanie -> II
Uzasadnienie:
Przez ostatni czas Alisha stała się stałym bywalcem w kuchni, a gotowanie widocznie stało się jej hobby, co poświadcza chociażby liczba wypieków przynoszona praktycznie na każde mniej formalne spotkanie. Przykładowo, podczas spotkania zapoznawczego Maurice’a z rodzicami Alishy, sama zainteresowana własnoręcznie, chwilę wcześniej, upiekła ciasto drożdżowe ze śliwką wodną, babeczki z ananasem pierwszej klasy, a także ciasteczka z czekoladą i gujawą. W ramach wsparcia moralnego (i fizycznego również), przyniosła upieczone własnoręcznie ciasteczka na czas napraw w Maywater, a także dwa rodzaje ciast na spotkanie towarzyskie z Anniką.
Jej wypieki stają się na tyle rozpoznawalne i doceniane przez walory smakowe, że powoli zaczynają być zamawiane przez innych – na przykład Marvin zażyczył sobie zamiast zapłaty brownie, ponieważ wcześniej zasmakowało mu jej ciasto marchewkowe (które otrzymał pocztą), natomiast Fionan zamówił u niej tort dla swojej żony, który wyszedł jej tak wyjątkowy, że jego świeżość ma zachować się dłużej.
Ponadto, Alisha zaczyna eksperymentować ze smakami – na przykład winogrona pana McEdghaina dodając do potrawy rybnej, którą pozostawiła do odgrzania w kuchni w Maurice’a, co raczej nie jest typowym połączeniem smaków, a bardziej wyszukaną umiejętnością. Dodatkowo, Alisha wykazuje też dużą znajomość w temacie trunków, na przykład pouczając Maurice’a, jakie wino będzie najbardziej odpowiednie do okazji, oraz wspominając o najlepszych rocznikach, a także wykazując się znajomością na temat smaków win białych, dzięki czemu łatwiej potrafiła dobrać odpowiednią potrawę to trunku, który został zamówiony przez kogoś innego.
Alisha wprawdzie specjalizuje się w cukiernictwie, ale poszerza swoje horyzonty. Smak win pozwoli jej rozwinąć testowanie walorów smakowych, tak jak mieszanie słodkich owoców z wytrawnymi potrawami jest dla niej nauką poszerzania horyzontów w dziedzinie gotowania. Szczególnie magicznego gotowania – Alisha zapoznała się już ze wszystkimi pozytywnie wpływającymi składnikami i jak dotąd żaden nie odmówił jej współpracy. Po negatywne nie sięga, ponieważ krzywdzenie innych z premedytacją nie leży w jej naturze.

+
Alisha Dawson
Wiek : 25
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Little Poppy Crest
Zawód : sopranistka | solistka w Teatrze Overtone
Kayla Rossi
ANATOMICZNA : 8
POWSTANIA : 5
SIŁA WOLI : 12
PŻ : 144
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 1
WIEDZA : 3
TALENTY : 15
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2318-kayla-rossi
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2385-kayla-rossi
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2377-poczta-kayli-rossi#33628
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/
ANATOMICZNA : 8
POWSTANIA : 5
SIŁA WOLI : 12
PŻ : 144
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 1
WIEDZA : 3
TALENTY : 15
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2318-kayla-rossi
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2385-kayla-rossi
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2377-poczta-kayli-rossi#33628
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/
PD
Postać: Kayla Rossi
Wydane punkty doświadczenia: 100
Zakupione: lewe papiery - dane na nazwisko Kayla Rossi, fałszywy jest wiek - 19 lat

+
Kayla Rossi
Wiek : 17
Odmienność : Syrena
Miejsce zamieszkania : Sonk Road
Zawód : Uczennica | Modelka
Javier Rivera
ODPYCHANIA : 5
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 183
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 6
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2211-javier-rivera
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2249-javier-rivera
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2248-poczta-javiera
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f253-deepwood-drive-15-8
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2250-rachunek-bankowy-javier-rivera
ODPYCHANIA : 5
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 183
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 6
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2211-javier-rivera
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2249-javier-rivera
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2248-poczta-javiera
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f253-deepwood-drive-15-8
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2250-rachunek-bankowy-javier-rivera
DOLARY
Postać: Javier Rivera
Wydane dolary: 25$
Zakupione: żółte świece x1
Link do rachunku bankowego: rachunek

+
Javier Rivera
Wiek : 40
Odmienność : Zwierzęcopodobny
Miejsce zamieszkania : Saint Fall
Zawód : jubiler
Genevieve Paganini
ANATOMICZNA : 10
SIŁA WOLI : 13
PŻ : 171
CHARYZMA : 13
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 22
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2316-genevieve-paganini
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2344-genevieve-paganini#32663
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2343-poczta-genny-paganini#32662
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f262-casa-del-sole
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2345-rachubek-bankowy-genevieve-paganini#32665
ANATOMICZNA : 10
SIŁA WOLI : 13
PŻ : 171
CHARYZMA : 13
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 22
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2316-genevieve-paganini
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2344-genevieve-paganini#32663
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2343-poczta-genny-paganini#32662
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f262-casa-del-sole
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2345-rachubek-bankowy-genevieve-paganini#32665
PD
Postać: Genevieve Paganini
Wydane punkty doświadczenia: 30 PD
Zakupione: zestaw białych świec x2, zestaw czerwonych świec x4

+
Genevieve Paganini
Wiek : 29
Odmienność : Medium
Miejsce zamieszkania : Little Poppy Crest
Zawód : specjalistka ds. PR w Palazzo, realizatorka przyjęć
Genevieve Paganini
ANATOMICZNA : 10
SIŁA WOLI : 13
PŻ : 171
CHARYZMA : 13
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 22
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2316-genevieve-paganini
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2344-genevieve-paganini#32663
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2343-poczta-genny-paganini#32662
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f262-casa-del-sole
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2345-rachubek-bankowy-genevieve-paganini#32665
ANATOMICZNA : 10
SIŁA WOLI : 13
PŻ : 171
CHARYZMA : 13
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 22
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2316-genevieve-paganini
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2344-genevieve-paganini#32663
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2343-poczta-genny-paganini#32662
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f262-casa-del-sole
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2345-rachubek-bankowy-genevieve-paganini#32665
DOLARY
Postać: Genevieve Paganini
Wydane dolary: 100 $
Zakupione: czerwone świece x2, białe świece x2
Link do rachunku bankowego: rachunek

+
Genevieve Paganini
Wiek : 29
Odmienność : Medium
Miejsce zamieszkania : Little Poppy Crest
Zawód : specjalistka ds. PR w Palazzo, realizatorka przyjęć
Judith Carter
ANATOMICZNA : 1
NATURY : 5
ODPYCHANIA : 30
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 190
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 13
TALENTY : 29
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t381-judith-carter
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t424-judith-carter#1425
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t785-hey-jude
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t423-skrzynka-judith#1424
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f118-red-bear-stronghold
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1056-rachunek-bankowy-judith-carter
ANATOMICZNA : 1
NATURY : 5
ODPYCHANIA : 30
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 190
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 13
TALENTY : 29
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t381-judith-carter
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t424-judith-carter#1425
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t785-hey-jude
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t423-skrzynka-judith#1424
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f118-red-bear-stronghold
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1056-rachunek-bankowy-judith-carter
PD
Postać: Judith Carter
Wydane punkty doświadczenia: 5PSo z reszty
Zakupione: walka wręcz -> II
Uzasadnienie:
Po przypomnieniu sobie podstaw walki wręcz, dziedzina ta w ostatnich miesiącach stała się ważnym, nieodłącznym elementem życia zawodowego, jak i prywatnego dla Judith. Pierwszym z brzegu przykładem jest testowanie nowego narybku Czarnej Gwardii – zaproszenie do zaprezentowania umiejętności w walce wręcz. Walka toczy się na podobnym poziomie umiejętności i ostatecznie oboje pozostają w impasie, w przeciwieństwie do walki w afekcie, jaka miała miejsce z o wiele bardziej doświadczonym w dziedzinie walki wręcz Sebastianem. Walka wywiązała się pod wpływem prowokacji i emocji, ale pomimo iż Judith była z pozorów i doświadczenia słabsza, dotrzymywała kroku Sebastianowi, wyprowadzając celne ciosy i blokując niemalże te wszystkie wyprowadzone przez niego, co uwidacznia jej potencjał do dalszego rozwoju przy odrobinie determinacji.
Walka wręcz stała się też dla niej odruchowa przy sytuacjach nagłych, zaskakujących i potencjalnie niebezpiecznych – przykładem jest wygłup Sebastiana, który wystraszył Judith w drzwiach do łazienki. Judith, nieświadoma jego obecności, w odruchu bezwarunkowym zaatakowała Sebastiana i gdyby nie jego instynkt blokujący jej cios, na pewno bardzo by cierpiał.
W ostatnich dniach Judith także sama zdawała sobie sprawy ze swojej słabości w tej dziedzinie i dołożyła do swoich obowiązków sprawnościowych również walkę wręcz. Trenując samodzielnie na sali treningowej w Kazamacie, ćwiczyła najsilniejsze ciosy, jakie potrafiła wyprowadzać, a także uniki przed rozbujanym i dość ciężkim przeciwnikiem. Podczas tego samodzielnego ćwiczenia nauczyła się szybko oceniać szansę na obronę, a także trzeźwo oceniać swoje możliwości i przekładać je na realia, jak również dochodziła do kolejnych wniosków, jak poprawiać swoją technikę walki i czym się motywować, aby stawać się najbardziej efektywnym.
Judith nie czuje się jeszcze specjalistą w dziedzinie, ale nie czuje się też osobą całkowicie początkującą. Jak było wspomniane na górze, w niczym nie ustępuje starszym, bardziej doświadczonym gwardzistom, oraz poprzez treningi wciąż doskonali swoje umiejętności.

+
Judith Carter
Wiek : 48
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Cripple Rock
Zawód : starsza oficer sumiennych w Czarnej Gwardii
Marvin Godfrey
WARIACYJNA : 13
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 198
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 14
WIEDZA : 2
TALENTY : 19
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1225-marvin-godfrey#11975
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1258-marvin-godfrey#12593
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1259-marvin-godfrey#12595
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1257-poczta-marvina-godfreya#12592
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f207-dom-marvina
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1275-rachunek-bankowy-marvin-godfrey#12905
WARIACYJNA : 13
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 198
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 14
WIEDZA : 2
TALENTY : 19
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1225-marvin-godfrey#11975
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1258-marvin-godfrey#12593
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1259-marvin-godfrey#12595
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1257-poczta-marvina-godfreya#12592
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f207-dom-marvina
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1275-rachunek-bankowy-marvin-godfrey#12905
PD
Postać: Marvin Godfrey
Wydane punkty doświadczenia: 80 PD
Zakupione: nić koralowa (15)
nić piaskowa (15)
nić truskawkowa (15)
nić tango (15)
dżins (10)
bawełna (10)

+
Marvin Godfrey
Wiek : 34
Odmienność : Słuchacz
Miejsce zamieszkania : Wallow
Zawód : Złota rączka
Annika van der Decken
ANATOMICZNA : 6
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 181
CHARYZMA : 7
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 29
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t676-annika-faust-zd-van-der-decken#4113
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t728-annika-faust#4700
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t733-annika#4758
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t729-poczta-anniki#4703
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f205-crystal-waves
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1077-rachunek-bankowy-annika-faust#9424
ANATOMICZNA : 6
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 181
CHARYZMA : 7
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 29
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t676-annika-faust-zd-van-der-decken#4113
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t728-annika-faust#4700
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t733-annika#4758
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t729-poczta-anniki#4703
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f205-crystal-waves
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1077-rachunek-bankowy-annika-faust#9424
PD
Postać: Annika van der Decken
Wydane punkty doświadczenia: 20 PD
Zakupione: nawłoć niedzielna (10)
euforikaflora (10)

+
Annika van der Decken
Wiek : 29
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Maywater
Zawód : Badaczka we Flying Dutchman
Zagreus Zafeiriou
ODPYCHANIA : 20
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 190
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 15
WIEDZA : 9
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1295-zagreus-zafeiriou#13565
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1307-zagreus-zafeiriou
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1310-zag#13728
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1306-poczta-zagreusa-zafeiriou
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f209-mieszkanie-zagreusa-zafeiriou
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1309-rachunek-bankowy-zagreus-zafeiriou#13726
ODPYCHANIA : 20
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 190
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 15
WIEDZA : 9
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1295-zagreus-zafeiriou#13565
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1307-zagreus-zafeiriou
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1310-zag#13728
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1306-poczta-zagreusa-zafeiriou
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f209-mieszkanie-zagreusa-zafeiriou
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1309-rachunek-bankowy-zagreus-zafeiriou#13726
PD 215
Postać: Zagreus Zafeiriou
Wydane punkty doświadczenia: 20 + 30 + 150
Zakupione: cztery zestawy świec rytualnych (czerwone), dwa razy rytualny proch, Samochód (średniej klasy Ford Mustang rocznik 65)
Uzasadnienie: trzeba zacząć w końcu zarabiać dolce i wyciągnąć auto z warsztatu Smile

+
Zagreus Zafeiriou
Wiek : 29
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Saint Fall
Zawód : Łowca/Łowca duchów
River H. Bloodworth
ANATOMICZNA : 8
NATURY : 7
POWSTANIA : 5
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 159
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 8
TALENTY : 12
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2295-river-h-bloodworth
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2354-river-h-bloodworth#32998
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2353-poczta-rivera-h-bloodwortha#32996
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/
ANATOMICZNA : 8
NATURY : 7
POWSTANIA : 5
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 159
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 8
TALENTY : 12
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2295-river-h-bloodworth
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2354-river-h-bloodworth#32998
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2353-poczta-rivera-h-bloodwortha#32996
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/
ZAKUPY STARTOWE
Postać:River H. Bloodworth
Początkowe punkty doświadczenia: 100 PD
Wydane punkty doświadczenia:
Zakupione:
Punkty doświadczenia pozostałe po zakupach: 100 PD

Zakupy startowe masz już zgłoszone tutaj
River H. Bloodworth
Wiek : 20
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : SAINT FALL
Zawód : STUDENT MEDYCYNY I BIOLOGII
Barnaby Williamson
ANATOMICZNA : 5
ODPYCHANIA : 33
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 220
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 25
WIEDZA : 6
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t285-barnaby-williamson#794
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t404-barnaby-williamson#1290
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t405-poczta-barnaby-ego-williamsona
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f107-ulica-staromiejska-9-6
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1062-rachunek-barnaby-williamson
ANATOMICZNA : 5
ODPYCHANIA : 33
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 220
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 25
WIEDZA : 6
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t285-barnaby-williamson#794
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t404-barnaby-williamson#1290
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t405-poczta-barnaby-ego-williamsona
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f107-ulica-staromiejska-9-6
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1062-rachunek-barnaby-williamson
PD
Postać: Barnaby Williamson
Wydane punkty doświadczenia: 900 PD
Zakupione: 9 PSm do siły woli (11 → 20)
Uzasadnienie: Poniższy rozwój siły woli rozciągnięty został na przestrzeni dwóch okresów fabularnych i jest owocem miesięcy regularnego testowania granic wytrzymałości postaci. Barnaby de facto każdego dnia wystawiany jest na próby, które pod nogi rzuca mu zawód gwardzisty — począwszy od zachowania zimnej krwi podczas chwytania złodziejaszka w krzywym zaułku, gdzie musiał przeprowadzić subtelne, ale skuteczne zatrzymanie, przez znalezienie się w sytuacji bezpośredniego zagrożenia życia podczas akcji zatrzymania podejrzanej w domu Ślepego Toma, aż po dłuższe, zorganizowane akcje, w których musiał mierzyć się z uzbrojonymi przeciwnikami oraz nieznanymi istotami. Dowodem budowania silnej, nieustępliwej woli mogą być bezpośrednie starcia w niesprzyjających warunkach: podczas napaści na wypożyczalnię kaset Williamson wraz z Charliem musieli zatrzymać próbę kradzieży, co zaowocowało wywiązaniem się walki pomiędzy Barnabym, a jednym z napastników. Mimo zupełnej ciemności i bezpośredniego zagrożenia życia, Williamson zachował zimną krew i przeprowadził starcie w ten sposób, by móc zniwelować zagrożenie bez narażania życia podejrzanego. Podobna sytuacja miała miejsce niedługo później w restauracji Acapella, gdzie z Benem znalazł się w nieodpowiednim miejscu o nieodpowiednim czasie; tam również musiał stawić czoła dwóm napastnikom, mając na uwadze bezpieczeństwo przyjaciela. Siłą woli wykazał się podczas osłonięcia Benjamina własnym ciałem, kiedy jeden ze złodziei podjął próbę zaatakowana Verity'ego nożem — dzięki sile charakteru nie zawahał się przed interwencją, która mogłaby skończyć się tragicznie dla niego samego, a zaowocowała sukcesem. Tej samej nocy siłą woli Williamson musiał wykazać się niedługo później, kiedy Ben poznał jego sekret przynależności do Czarnej Gwardii — w obliczu uzasadnionej wściekłości przyjaciela, myślał analitycznie i z zimną krwią, dzięki czemu udało mu się nakłonić Bena do opuszczenia miejsca zbrodni i zatarcia śladów jego udziału w śmierci jednego z napastników. Na kolejne testy siły woli Williamson nie musiał czekać długo — podczas rutynowej obserwacji podejrzanego, wraz z Carter natknęli się na dilerów nielegalnych używek, w efekcie czego wywiązało się kolejne starcie — i tym razem Barnaby zachował zimną krew oraz wykazał się silną wolą, nie dając sprowokować napastnikowi i z pomocą szybkiej interwencji zatrzymując go przed ucieczką, co pozwoliło zaprowadzić podejrzanych przed wymiar sprawiedliwości. Niedługo później silną wolą musiał wykazać się w Cripple Rock, gdzie wraz z Orlovskym musieli uratować niemowlę przed krwiożerczym, niezidentyfikowanym gatunkiem sów — starcie, w którym ponownie został wystawiony na bezpośrednie zagrożenie życia, zakończyło się sukcesem oraz uratowaniem niemowlęcia, co możliwe było wyłącznie za sprawą zachowania zimnej krwi w obliczu ryzyka trwałego uszkodzenia Charliego podczas akcji ratowania oraz własnej siły charakteru.
Silną wolę Williamsona kształtowało także mniej bądź bardziej bezpośrednie obcowanie z odmiennościami; znalazł się pod wpływem lamentu Lyry, z którym próbował — wówczas bezskutecznie — walczyć, co również pozwoliło mu na przetestowanie ograniczeń własnej siły woli. Był także świadkiem odsłuchiwania przez Orestesa miejsca zbrodni, co pomogło mu lepiej zrozumieć meandry tej odmienności i zarazem mentalnie oswoić się z myślą, że pewnego dnia sam może paść ofiarą odsłuchania. Na skalnym zejściu był — po raz kolejny w przeciągu kilku miesięcy — świadkiem przemiany syreny; to dało mu okazję do próby walki ze spotęgowaną bliskością oceanu aurą. Siłę woli ćwiczył również w trakcie prywatnych momentów życia, gdzie musiał pomóc wygrać rozsądkowi, nie pragnieniom — podczas gdy Lyra testowała jego oddanie gwardii, Barnaby był w stanie oprzeć się jej wrodzonej, syreniej aurze oraz emocjom wzbudzanym przez samą Vandenberg. Na test silnej woli wystawił go także Valerio w gabinecie Bena — chociaż Williamson początkowo pozwolił ponieść się emocjom, finalnie opanował słuszny gniew i nie doprowadził do eskalacji przemocy między sobą, a Paganinim.
Barnaby siłę woli trenował również za sprawą rytuałów — w przeciągu dwóch fabularnych okresów wykonał ich ponad trzydzieści, z czego blisko dwadzieścia było z poziomu zaawansowanego (niech jednymi z wielu przykładów będą kula u nogi, wystrzały eteru, pole antygrawitacyjne, pole grawitacyjne i Caecus, sieć osłabiająca, puszka Pandory, seria rytuałów ochronnych tutaj). Efektem tego wysiłku był żywy, intensywny i przede wszystkim rozwijający trening siły woli — mimo kilku nieudanych prób, podejmował kolejne wysiłki, w skutek czego rytuały kończyły się powodzeniem, a sam Williamson miał poczucie, że nieustępliwość przynosi bezpośrednie owoce sukcesu. Naturalnie, nie samymi rytuałami człowiek żyje — o tym, że siłą woli i wytrwałością wykazywał się także w trakcie magicznych oraz fizycznych pojedynków można przekonać się za sprawą treningów, które regularnie prowadził z zaawansowanymi użytkownikami magii odpychania oraz walki wręcz. Testem siły woli był dla niego sparing z Judith, którą darzy sympatią, a mimo to nie zawahał się doprowadzić pojedynku do momentu, w którym Carter straciła przytomność; na test silnej woli wystawił go także Ronan, z którym stoczył zażarty i bolesny pojedynek — mimo własnego cierpienia, zdołał przeprowadzić na Lanthiera skuteczny i potężny atak, co tylko udowadnia, że w chwili zagrożenia Williamson jest w stanie dopiąć swego. Siłą woli wykazywał się także w trakcie sparingów z Asheną i Ronanem, gdzie zachowanie zimnej krwi i precyzja wyprowadzanych ciosów były przepisem na zwycięskie wyjście z obu starć.
Silną wolę na próbę wystawił także podczas natknięcia się w Cripple Rock na uwięzionych w klatkach ludzi; wraz z Vandenberg był w stanie obezwładnić winowajcę zniewolenia bez pozbawiania go życia — zachowanie zimnej krwi w tym przypadku było dodatkowym wyzwaniem w obliczu laski eskulapa, która posiadała nieznane, niebezpieczne właściwości, na które Barnaby został wystawiony. Silna wola okazała się niezbędna także podczas Czarnej Mszy — przed jej rozpoczęciem Williamson wykonał rytuały zabezpieczające i cierpliwą kontrolę bezpieczeństwa, z kolei w jej trakcie musiał zachować opanowanie i nieustępliwość w obliczu kobiety, której celem było wprowadzenie zamieszania w przebiegu mszy. Dzięki szybkiej interwencji Williamsona, udało się ją usunąć i zapanować nad rozwojem sytuacji. Niemałym wyzwaniem dla silnej woli był także sam pogrzeb nestora rodu Carter, gdzie natężenie kadzideł oraz duchota nie sprzyjały zachowaniu pełni panowania nad sobą — Williamson musiał zwalczyć omamy wzrokowe, co udało się wyłącznie za sprawą zachowania zimnej krwi w momencie, gdy zawiódł upór. Silną wolę Barnaby zachowywał także w Cripple Rock, kiedy to brał udział w polowaniu na legendarną istotę; za sprawą własnego opanowania, skupienia i nieugiętości był w stanie oddawać celne strzały w kierunku zwierza, a następnie wyjść z polowania bez szwanku, co umożliwiło mu wezwanie pomocy dla reszty wyprawy. Podczas wycieczki na pomoc w Cripple Rock, napotkał rannego barghesta — w obliczu bestii zachował spokój, choć istniały wszelkie przesłanki ku straceniu zimnej krwi. Siłą woli oraz nieustępliwością w powtarzaniu kłamstwa wykazał się również w dzień, kiedy Sierra przybyła na komisariat zgłosić dowody obciążające jego najbliższego przyjaciela — gdyby Williamson nie zachował zimnej krwi, te mogłyby trafić w niepowołane ręce, a sama panna Ignacio donieść na Paganiniego nieskorumpowanemu policjantowi. Silną wolę i nieustępliwość zaprezentował także w tłocznym klubie, gdzie zachowanie zimnej krwi pomogło w zażegnaniu wizji bójki z o wiele większym od siebie jegomościem, który wdał się w sprzeczkę z Vandenberg — gdyby nie trzymane na wodzy nerwy, konflikt mógłby eskalować. Kolejnym dowodem na zachowanie zimnej krwi w sytuacji kryzysowej oraz siły woli może być napotkanie w trakcie pielgrzymki nieumarłego niedźwiedzia; Williamson, mając świadomość, że odpowiada za bezpieczeństwo kuzynów Zafeiriou, postanowił osłonić ich własnym ciałem i przeprowadzić skuteczny atak, który w efekcie kupił wszystkim czas na ucieczkę — gdyby tego było mało, postanowił wrócić w miejsce, gdzie widział istotę, gotów zmierzyć się z nią ponownie.
Mnogość sytuacji, wielotorowy rozwój i bezustanne korzystanie z siły woli w sytuacjach życia codziennego, pracy, jak i wyzwaniach magicznych — w odniesieniu do powyższego, Barnaby na przestrzeni dwóch ostatnich okresów rozwinął się pod kątem siły woli w niemal każdym możliwym kierunku i udowodnił, że jest gotowy na wkroczenie na nowy poziom tej cechy. Był nieustannie wystawiany na sytuacje zagrożenia życia oraz zdrowia, miał do czynienia z dotychczas niespotykanymi, magicznymi stworzeniami, musiał zapewniać bezpieczeństwo innym za cenę własnego, a ponad wszystko — zyskał świadomość istnienia Kowenów i tego, że wyzwania, z którymi mierzył się dotychczas, są zaledwie początkiem wszystkiego, czemu będzie musiał stawić czoła.

+
Barnaby Williamson
Wiek : 33
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Stare Miasto
Zawód : starszy oficer oddziału Czyścicieli w Czarnej Gwardii
charlotte williamson
ILUZJI : 8
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 8
PŻ : 176
CHARYZMA : 13
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 3
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t369-charlotte-williamson#1133
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t433-charlotte-williamson
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t436-slodka-szarlotka#1524
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t536-poczta-charlotte-williamson#2474
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f110-blossomfall-estate
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1095-rachunek-bankowy-charlotte-williamson
ILUZJI : 8
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 8
PŻ : 176
CHARYZMA : 13
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 3
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t369-charlotte-williamson#1133
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t433-charlotte-williamson
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t436-slodka-szarlotka#1524
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t536-poczta-charlotte-williamson#2474
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f110-blossomfall-estate
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1095-rachunek-bankowy-charlotte-williamson
PD
Postać: Charlotte Williamson
Wydane punkty doświadczenia: 20
Zakupione: rodonit
Uzasadnienie: Proszę od razu wpisać do karty Javiera, bo tutaj przekazuję mu kamień.

DOLARY
Postać: Charlotte Williamson
Wydane dolary: 115
Zakupione: broszka (platynowa)
Link do rachunku bankowego: klik
Proszę od razu wpisać do karty Javiera, bo tutaj przekazuję mu broszkę.

+

Ostatnio zmieniony przez charlotte williamson dnia Sob 28 Gru 2024 - 21:42, w całości zmieniany 1 raz
charlotte williamson
Wiek : 23
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : North Hoatlilp
Zawód : studentka demonologii, asystentka w kancelarii Verity
Ji-cheol Gong
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2555-ji-cheol-gong#42055
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2555-ji-cheol-gong#42055
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/
ZAKUPY STARTOWE
Postać: Ji-cheol Gong
Początkowe punkty doświadczenia: 100 PD
Wydane punkty doświadczenia: .
Zakupione: .
Punkty doświadczenia pozostałe po zakupach: 100 PD
Ji-cheol Gong
Wiek : 45
Odmienność : Rozszczepieniec
Miejsce zamieszkania : Maywater
Zawód : Pisarz
Castiel Munch
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 2
PŻ : 158
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 31
TALENTY : 5
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2402-castiel-b-munch#35134
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2569-poczta-castiela-muncha#43134
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 2
PŻ : 158
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 31
TALENTY : 5
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2402-castiel-b-munch#35134
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2569-poczta-castiela-muncha#43134
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/
ZAKUPY STARTOWE
Postać: Castiel Munch
Początkowe punkty doświadczenia: 100 PD
Wydane punkty doświadczenia: 60 PD
Zakupione: telefon stacjonarny (30), zwierzę niemagiczne średnie — labrador retriever (30)
Punkty doświadczenia pozostałe po zakupach: 40 PD
Castiel Munch
Wiek : 35
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Boston
Zawód : archeolog, egiptolog