Witaj,
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
First topic message reminder :

Rozwój fabularny i zakupy

Podstawową walutą obowiązującą na forum są punkty doświadczenia. Punkty doświadczenia można wymieniać na dowolne przedmioty ze sklepu Mistrza Gry bez konieczności pisania fabularnych postów z dokonywaniem owych zakupów. Dodatkowo służą one do rozwoju fabularnego postaci, takiego jak wykupywanie punktów statystyk lub umiejętności.

Każda postać na start otrzymuje 100 punktów doświadczenia do wydania na przedmioty lub surowce w Sklepie Mistrza Gry. Niewykorzystane punkty zostają dopisane do ogólnych punktów doświadczenia postaci i można w późniejszym czasie wykorzystać je w ramach zakupów lub rozwoju fabularnego. Post w ramach zakupów z poziomu karty postaci przed akceptacją powinien zostać umieszczony w tym temacie z wykorzystaniem znajdującego się niżej kodu.

Zakupy i rozwój fabularny za PD:
Kod:
[b]PD[/b]
[b]Postać:[/b]
[b]Wydane punkty doświadczenia:[/b]
[b]Zakupione:[/b]
[b]Uzasadnienie:[/b] (należy pominąć w przypadku zakupu przedmiotów lub surowców)

Zakupy za dolary:
Kod:
[b]DOLARY[/b]
[b]Postać:[/b]
[b]Wydane dolary:[/b]
[b]Zakupione:[/b]
[b]Link do rachunku bankowego:[/b] (zakup musi być w nim odnotowany z linkiem do zakupów w aktualizacji)

Zakupy startowe:
Kod:
[b]ZAKUPY STARTOWE[/b]
[b]Postać:[/b]
[b]Początkowe punkty doświadczenia:[/b] 100 PD
[b]Wydane punkty doświadczenia:[/b]
[b]Zakupione:[/b]
[b]Punkty doświadczenia pozostałe po zakupach:[/b]
[ukryjedycje]

Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Sob Mar 30, 2024 2:41 pm, w całości zmieniany 5 razy
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Vittoria L'Orfevre
POWSTANIA : 24
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 169
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 8
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t637-vittoria-l-orfevre-nee-paganini#3727
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t718-vittoria-l-orfevre
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t719-poczta-vittorii-l-orfevre
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f133-liberta
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1078-rachunek-bankowy-vittoria-l-orfevre
POWSTANIA : 24
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 169
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 8
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t637-vittoria-l-orfevre-nee-paganini#3727
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t718-vittoria-l-orfevre
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t719-poczta-vittorii-l-orfevre
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f133-liberta
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1078-rachunek-bankowy-vittoria-l-orfevre
Postać: Vittoria L'Orfevre
Wydane punkty doświadczenia: 100 PD
Zakupione: 1 PSm do magii powstania
Uzasadnienie: magia powstania, będąca podstawą w zawodzie wykonywanym przez Vittorię, z wymiernym skutkiem wykorzystywana jest przez nią podczas dwóch wątków (1 & 2) w pełni poświęconych używania tej dziedziny do wytworzenia magicznych ubrań. Dzięki użyciu magii powstania, była w stanie skutecznie użyć nici o kolejno I oraz II poziomie trudności wszycia w szatę; ta dziedzina towarzyszyła jej również w trakcie dwóch rytuałów, z czego jeden zakończył się powodzeniem, drugi z kolei - składający z dwóch etapów i tym samym średniozaawansowany - powodzeniem połowicznym. Codzienne użytkowanie tej magii pomaga nie tylko utrwalić posiadane już umiejętności, ale również nakłania Vittorię do poszerzania wiedzy na własną rękę: sumiennie prowadzi notatki dotyczące każdego z wykonywanych rytuałów, które wykonuje, korzysta również z ksiąg magii rytualnej, poznając kryjącą się poza nimi teorię.
+
Vittoria L'Orfevre
Wiek : 30
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Little Poppy Crest
Zawód : projektantka magicznej mody
Michael Toussaint
ANATOMICZNA : 5
ILUZJI : 5
ODPYCHANIA : 5
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 149
CHARYZMA : 1
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 10
TALENTY : 30
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t895-michael-toussaint
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1412-michael-toussaint#15563
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1411-poczta-m-toussainta#15562
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/t1394-salon#15012
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1074-rachunek-bankowy-michael-toussaint
ANATOMICZNA : 5
ILUZJI : 5
ODPYCHANIA : 5
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 149
CHARYZMA : 1
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 10
TALENTY : 30
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t895-michael-toussaint
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1412-michael-toussaint#15563
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1411-poczta-m-toussainta#15562
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/t1394-salon#15012
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1074-rachunek-bankowy-michael-toussaint
Postać:  Michael Toussaint
Wydane dolary: 90
Zakupione: złoty pierścionek
Link do rachunku bankowego: klik
+
Michael Toussaint
Wiek : 60
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Saint Fall
Zawód : Projektant/ wytwórca zabawek
Sandy Hensley
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 173
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 19
TALENTY : 12
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1289-sandy-hensley#13481
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1427-sandy-hensley#15770
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1428-sandy-hensley#15771
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1429-poczta-sandy#15772
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f207-golden-hour
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1430-rachunek-bankowy-sandy-hensley#15773
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 173
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 19
TALENTY : 12
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1289-sandy-hensley#13481
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1427-sandy-hensley#15770
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1428-sandy-hensley#15771
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1429-poczta-sandy#15772
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f207-golden-hour
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1430-rachunek-bankowy-sandy-hensley#15773
Postać: Sandy Hensley
Początkowe punkty doświadczenia: 100 PD
Wydane punkty doświadczenia: 630PD
Zakupione:
Telefon stacjonarny (-30PD)
Umiejętność specjalna - przywołanie chowańca (-600PD)
Punkty doświadczenia pozostałe po zakupach: -530PD

+

Ostatnio zmieniony przez Sandy Hensley dnia Wto Lis 14, 2023 8:01 am, w całości zmieniany 1 raz
Sandy Hensley
Wiek : 30
Odmienność : Medium
Miejsce zamieszkania : Wallow
Zawód : medium, opiekun w Rezerwacie Bestii
Ethan Carter
ODPYCHANIA : 20
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 195
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 15
WIEDZA : 9
TALENTY : 15
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t651-ethan-carter
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1064-ethan-carter
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1595-ethan-carter#19521
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t926-poczta-ethana-cartera?highlight=poczta
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f160-ashes-of-rose
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1065-rachunek-bakowy-ethana-cartera#9132
ODPYCHANIA : 20
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 195
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 15
WIEDZA : 9
TALENTY : 15
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t651-ethan-carter
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1064-ethan-carter
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1595-ethan-carter#19521
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t926-poczta-ethana-cartera?highlight=poczta
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f160-ashes-of-rose
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1065-rachunek-bakowy-ethana-cartera#9132
Postać: Ethan Carter
Wydane dolary: 90
Zakupione: Złota biżuteria (pierścionek)
Link do rachunku bankowego: Rachunek Bankowy

+
Ethan Carter
Wiek : 43
Odmienność : Słuchacz
Miejsce zamieszkania : Cripple Rock
Zawód : Łowca/ Właściciel strzelnicy
Frank Marwood
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 30
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 171
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 25
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t152-frank-marwood
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t267-frank-marwood
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t289-gosci-we-mnie-przeszlosc
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t269-poczta-franka-marwooda
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f99-gniazdko
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1055-rachunek-bankowy-frank-marwood
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 30
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 171
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 25
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t152-frank-marwood
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t267-frank-marwood
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t289-gosci-we-mnie-przeszlosc
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t269-poczta-franka-marwooda
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f99-gniazdko
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1055-rachunek-bankowy-frank-marwood
Postać: Frank Marwood
Zdobyte punkty doświadczenia: 10
Uzasadnienie: opowiadanie z rozwojem magicznym

+
Frank Marwood
Wiek : 55
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Wallow, Hellridge
Zawód : siewca teorii magii
Frank Marwood
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 30
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 171
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 25
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t152-frank-marwood
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t267-frank-marwood
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t289-gosci-we-mnie-przeszlosc
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t269-poczta-franka-marwooda
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f99-gniazdko
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1055-rachunek-bankowy-frank-marwood
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 30
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 171
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 25
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t152-frank-marwood
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t267-frank-marwood
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t289-gosci-we-mnie-przeszlosc
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t269-poczta-franka-marwooda
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f99-gniazdko
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1055-rachunek-bankowy-frank-marwood
Postać: Frank Marwood
Wydane punkty doświadczenia: 20
Zakupione: 2x przedmiot do zaklinania
Uzasadnienie: będę robić rzeczy

+
Frank Marwood
Wiek : 55
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Wallow, Hellridge
Zawód : siewca teorii magii
Annika van der Decken
ANATOMICZNA : 6
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 181
CHARYZMA : 7
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 29
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t676-annika-faust-zd-van-der-decken#4113
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t728-annika-faust#4700
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t733-annika#4758
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t729-poczta-anniki#4703
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f205-crystal-waves
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1077-rachunek-bankowy-annika-faust#9424
ANATOMICZNA : 6
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 181
CHARYZMA : 7
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 29
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t676-annika-faust-zd-van-der-decken#4113
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t728-annika-faust#4700
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t733-annika#4758
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t729-poczta-anniki#4703
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f205-crystal-waves
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1077-rachunek-bankowy-annika-faust#9424
Postać: Annika Faust
Zdobyte punkty doświadczenia: 10 PD
Uzasadnienie: Opowiadanie z rozwojem magicznym

opowiadanie jest postem na mniej niż 800 słów
Annika van der Decken
Wiek : 29
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Maywater
Zawód : Badaczka, asystentka wykładowcy
Lila Al-Khatib
POWSTANIA : 23
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 7
PŻ : 161
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 9
TALENTY : 22
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1238-lila-al-khatib
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1271-lila-al-khatib#12882
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1265-lila-al-khatib
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f201-roseberry-corner-12
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1272-rachunek-bankowy-lila-al-khatib#12887
POWSTANIA : 23
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 7
PŻ : 161
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 9
TALENTY : 22
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1238-lila-al-khatib
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1271-lila-al-khatib#12882
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1265-lila-al-khatib
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f201-roseberry-corner-12
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1272-rachunek-bankowy-lila-al-khatib#12887
Postać: Lila Al-Khatib
Wydane punkty doświadczenia: 30 PD
Zakupione: lepidolit (20pd), srebro x2 (10pd)

+
Lila Al-Khatib
Wiek : 30
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Sonk Road
Zawód : jubiler/zaklinacz
Johan van der Decken
ANATOMICZNA : 1
ILUZJI : 3
NATURY : 8
ODPYCHANIA : 12
SIŁA WOLI : 9
PŻ : 189
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 15
WIEDZA : 13
TALENTY : 2
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t220-johan-van-der-decken#516
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t501-johan-van-der-decken#2217
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t500-poczta-johana-van-der-deckena#2215
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f121-mainstay-mansion
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1051-rachunek-johana#9063
ANATOMICZNA : 1
ILUZJI : 3
NATURY : 8
ODPYCHANIA : 12
SIŁA WOLI : 9
PŻ : 189
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 15
WIEDZA : 13
TALENTY : 2
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t220-johan-van-der-decken#516
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t501-johan-van-der-decken#2217
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t500-poczta-johana-van-der-deckena#2215
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f121-mainstay-mansion
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1051-rachunek-johana#9063
Postać: johan van der Decken
Wydane dolary: 70$
Zakupione: butelka drogiego alkoholu x2 (40$), bagienne ziele (30$)
Link do rachunku bankowego: >  tutaj <

+
Johan van der Decken
Wiek : 35
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Maywater
Zawód : członek zarządu Flying Dutchman
Blair Scully
ILUZJI : 23
NATURY : 1
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 178
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 15
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t222-blair-scully
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t261-blair-scully#673
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t282-blair-scully#778
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t260-poczta-blair-scully#672
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f73-ulica-znana-z-niczego-1-3
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1052-rachunek-bankowy-blair-scully
ILUZJI : 23
NATURY : 1
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 178
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 15
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t222-blair-scully
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t261-blair-scully#673
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t282-blair-scully#778
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t260-poczta-blair-scully#672
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f73-ulica-znana-z-niczego-1-3
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1052-rachunek-bankowy-blair-scully
Postać: Blair Scully
Wydane punkty doświadczenia: 20
Zakupione: Szpat islandzki

+
Blair Scully
Wiek : 23
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : saint fall, stare miasto
Zawód : studentka, prowadzi antykwariat
Judith Carter
ANATOMICZNA : 1
NATURY : 5
ODPYCHANIA : 30
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 180
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 5
WIEDZA : 13
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t381-judith-carter
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t424-judith-carter#1425
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t785-hey-jude
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t423-skrzynka-judith#1424
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f118-red-bear-stronghold
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1056-rachunek-bankowy-judith-carter
ANATOMICZNA : 1
NATURY : 5
ODPYCHANIA : 30
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 180
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 5
WIEDZA : 13
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t381-judith-carter
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t424-judith-carter#1425
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t785-hey-jude
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t423-skrzynka-judith#1424
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f118-red-bear-stronghold
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1056-rachunek-bankowy-judith-carter
Postać: Judith Carter
Wydane punkty doświadczenia: 500PD
Zakupione: 5PSm dla siły woli
Uzasadnienie:
Najważniejszym doświadczeniem w ostatnim czasie było spotkanie umierającego anioła, który spadł z niebios. Taka potworność wyryła się w pamięci Judith jeszcze na długie tygodnie po spotkaniu go, a jednak przy przywoływanych wspomnieniach udawało jej się uniknąć kompletnego paraliżu (nie wypadł prawie wcale wynik k1 wskazujący na dodatkowe konsekwencje od MG). Wydarzenie to obarczone było ogromnym stresem, podczas którego musiała błądzić po omacku – narażona była na nieprzewidziane zjawiska w postaci pękającego podłoża, jak i na widok śmierci, odstrzelenia ramienia, oraz dziwacznego zmartwychwstania chłopaka, a mimo wszystko starała się wspinać na szczyty własnej wytrzymałości. Tego samego dnia, już tragicznie zmęczona, narażona została na wpływ niezwykle potężnej magii, gdy, za inicjatywą Gorsou, spotkała umierającego Upadłego – Erosa. Eros włamał się jej do głowy, pokazując własne wspomnienia i odpowiadając na pytania, a jednak, pomimo narażenia na telepatię, trzymała się w ryzach. Również dzielnie ocierając się o śmierć, gdy po raz kolejny pękła pod nią ziemia i Gorsou w ostatniej chwili wciągnął ją na stabilny grunt. Również praca zawodowa jej nie oszczędzała – podczas tropienia i rozwiązywania zagadki domniemanej zdrajczyni Lucyfera musiała radzić sobie z innym rodzajem stresu, godząc własne emocje i życie prywatne z życiem zawodowym. Na rzecz pracy ostatecznie, po krótkim oddechu, zdystansowała się od własnych emocji dla dobra wykonywanych w danej chwili obowiązków, wraz z Sebastianem doprowadzając do końca sprawy – na samym końcu jeszcze go wspierając, gdy przeżywał chwilę zwątpienia i słabości. W ostatnich wydarzeniach natomiast mierzyła się z legendarną bestią – pięciometrowym Białym Łosiem, prowadząc zebrany zespół do ostatecznej wygranej. Podczas wydarzenia musiała walczyć pomimo odnoszonych ran, i pomimo ran odnoszonych przez własną załogę. Kolejnym starciem z magicznymi stworzeniami była potyczka ze strachami kukurydzianymi, podczas której wykazała się determinacją i stalowymi nerwami, radząc sobie nie tylko z potworami, ale i wątpliwymi docinkami niektórych osób, po raz kolejny nadając priorytet obowiązkom nad własnymi lękami czy kaprysami.
+, gratulacje!

Wydane punkty doświadczenia: 0PD
Zakupione: 1PSo dla walki wręcz (walka wręcz na poziom I - korzystam z punktu, który mam jeszcze na koncie)
Uzasadnienie:
Jako Gwardzistka była z pewnością szkolona w zakresie walki wręcz, ale jak to mawiają – mięsień nieużywany zanika. Musiała sobie przypomnieć tę umiejętność podczas wykonywania pracy, gdy doszło do niewielkiej szarpaniny z niemagicznym mężczyzną. Obezwładniła go wtedy, podchodząc sprytem i podstępem, krępując ruchy wystarczająco, że nie był w stanie skutecznie uwolnić się z pułapki. A to, że nie potrafił uhonorować groźby, to inna kwestia. Dla odświeżenia umiejętności spotkała się jeszcze z Sebastianem, który w walce wręcz jest zdecydowanie bardziej zaprawiony. Przez chwilę starała się unikać jego ciosów, albo je oddawać – z dość różnym skutkiem. Dopiero na sam koniec doszło do części instruktażowej, w której uczyła się wyprowadzać silniejsze i celniejsze ciosy pod okiem nauczyciela.
+, walcz dzielnie!
Judith Carter
Wiek : 48
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Cripple Rock
Zawód : starsza oficer sumiennych w Czarnej Gwardii
Blair Scully
ILUZJI : 23
NATURY : 1
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 178
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 15
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t222-blair-scully
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t261-blair-scully#673
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t282-blair-scully#778
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t260-poczta-blair-scully#672
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f73-ulica-znana-z-niczego-1-3
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1052-rachunek-bankowy-blair-scully
ILUZJI : 23
NATURY : 1
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 178
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 15
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t222-blair-scully
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t261-blair-scully#673
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t282-blair-scully#778
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t260-poczta-blair-scully#672
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f73-ulica-znana-z-niczego-1-3
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1052-rachunek-bankowy-blair-scully
Postać: Blair Scully
Wydane punkty doświadczenia: 300 PD
Zakupione: 3 PSm - Magia iluzji: 20 -> 23
Uzasadnienie: Blair pomimo młodego wieku wykazuje duży talent w dziedzinie magii iluzji. Umiejętność zastosowania jej w praktyce nigdy nie była dla niej wystarczająca. Jako studentka teorii magii, fokusuje swoją naukę właśnie na teorii magii iluzji, z którą zamierza wiązać swoją przyszłość zawodową. Fascynują ją jej właściwości, granice między prawdą a fałszem i szczególnie jak prawa metafizyczne działają na zmaterializowane czary iluzoryczne (6 akapit). Blair bardzo ambitnie podchodzi do tego tematu, a jej marzeniem jest przodować w tychże dziedzinach np. poprzez tworzenie innowacyjnych czarów, bądź podręczników naukowych.
W praktyce Blair też nie próżnuje. Mimo młodego wieku, który przekłada się na jedynie 7 lat posiadania pentaklu, Blair niejednokrotnie pokazała, że jej umiejętności są ponadprzeciętne. Sam fakt, że opanowała telepatię, której jest praktykiem, podczas swojej dwudziestej drugiej zimy w życiu, jest czymś imponującym. W jej arsenale znajdują się również potężne czary, których nie zawaha się użyć w swojej obronie. Przekonał się o tym Cecil Fogarty, który po wcześniejszym skrępowaniu przez Impedo, przeżywał niewyobrażalny ból, kiedy przez Videre licet, wydawało mu się, że jego gałka oczna wypłynęła z oczodołu. Oba czary nie należały do najłatwiejszych, ale ten drugi był szczególnie zaawansowany.
Pod szczególny warsztat naukowy dziewczyna wzięła również skomplikowany czar Cellula. Podczas walki z aniołem próbowała zamknąć go w iluzorycznej klatce i po trzech próbach udało jej się takową wyczarować. (1 użycie; 2 i 3 użycie). Przy okazji tej sytuacji warto wspomnieć, że jej wiedza z zakresu magii iluzji, jak i jej teorii przyczyniła się do odkrycia, że powłoka Sługi Jedynego była wyłącznie iluzoryczna i dlatego zaklęcia na nią nie działały (here). Później udało jej się skontaktować z twórczynią Celluli. Patricia Duffy wytłumaczyła jej pokrótce wzory, których rozwikłanie umożliwiło Blair odkryć słabe strony tegoż zaklęcia.
Blair udało się również przebić granicę iluzji i jeden z jej styczniowych czarów przedostał się do świata materialnego, co z pewnością jest nie lada wyczynem. Ślady intrygi znikły nie pod przykryciem iluzji, a materialnie, jakby nigdy tam ich nie było.
Rytuały z zakresu magii iluzji również nie pozostają poza jej zasięgiem. Blair pomogła Lyrze za pomocą rytuału drugiej twarzy zmienić tożsamość, co udało jej się za pierwszym razem i ma za sobą również fabularnie udany za drugim razem rytuał dobrego losu.
Nie tylko powodzeniami czarownik żyje, a Blair jako teoretyk magii wie doskonale, jak bardzo jest ona nieprzewidywalna i od jak wielu zmiennych jest ona zależna. Błędy na drodze nauki są również ważne, co sukcesy. To umiejętność spojrzenia na nie z drugiej strony, co powinno być zrobione lepiej, sprawia, iż potrafimy się na nich uczyć. Blair nie jest osobą, która poddaje się po nieudanych próbach czarowania, ponieważ każda z nich jest okazją nie tylko do rozgrzania pentakla, a również do nauki. W ciągu ostatnich trzech miesięcy Blair próbowała rzucić czary z magii iluzji bez oczekiwanych skutków m.in na: Autostradzie dla traktorów, na dróżce do miasta podczas pojedynku, na uniwersytecie.
Wracając jeszcze do telepatii, Blair wdarła się do cudzych umysłów np. na uniwersytecie i podczas intrygi na sabacie czarownic.

+, brawo!
Blair Scully
Wiek : 23
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : saint fall, stare miasto
Zawód : studentka, prowadzi antykwariat
Annika van der Decken
ANATOMICZNA : 6
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 181
CHARYZMA : 7
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 29
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t676-annika-faust-zd-van-der-decken#4113
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t728-annika-faust#4700
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t733-annika#4758
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t729-poczta-anniki#4703
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f205-crystal-waves
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1077-rachunek-bankowy-annika-faust#9424
ANATOMICZNA : 6
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 181
CHARYZMA : 7
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 29
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t676-annika-faust-zd-van-der-decken#4113
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t728-annika-faust#4700
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t733-annika#4758
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t729-poczta-anniki#4703
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f205-crystal-waves
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1077-rachunek-bankowy-annika-faust#9424
Postać: Annika Faust
Wydane punkty doświadczenia: 200 PD
Zakupione: 2 PSm do siły woli
Uzasadnienie:
Annika była ostatnio poddana bardzo dużemu obciążeniu psychicznemu, na czele z wydarzeniami z 26 lutego, gdy znalazła się w tunelu pod Cripple Rock — a tam o zgubienie kilku klepek nie było trudno, począwszy od mgły i szeptów (te drugie pozostały z Anniką na dłużej, dokładnie cały fabularny miesiąc, z czym musiała nauczyć sobie jakoś radzić), przez wywinięcie się śmierci z łap (dzięki Wspaniałej Lotte), gdy tunel zaczął się burzyć oraz widzenie rzeczy, których być nie powinno, w tym cieni rzucających się na jej towarzyszy i niespodziewane pożary. Ona tymczasem robiła, co mogła, by ratować towarzyszy z opresji i nie pogrążyć się w panice. Wszystko to wymagało ogromnego wysiłku i odporności psychicznej, zwłaszcza u kresu tej drogi, gdzie czekał na nich stos zwęglonych szkieletów i jeszcze więcej pytań.
Co nie oznacza, że wspomnienia tamtych tuneli nie pozostały w głowie Anniki i nie poczyniły w niej pewnych szkód. Coś musiało ją nakłonić do tego, by odwiedzić Valerio w mieszkaniu i wyzwać go na pojedynek. W jego trakcie kilka szczególnych momentów wymagało nie tylko zwykłego skupienia, ale i niesamowitej determinacji, by utrzymać nerwy na wodzy, a jedzenie — w żołądku. Podczas pojedynku atakowana była czarami z dziedziny magii iluzji, więc nie stanowiących większej szkody dla ciała, za to przynoszących obrażenia mentalne. To wtedy zrozumiała dwie rzeczy — po pierwsze, że stać ją na to, by psychicznie znieść znacznie więcej, niż dotąd przypuszczała; zaś po drugie, że sama jest w stanie posunąć się do okrucieństwa. A zdeptanie kociąt na jej oczach przyćmiło wszystkie wcześniejsze przekomarzanki, początkowo pozostawiając ją w osłupieniu, które w końcu przezwyciężyła.
To miało się powtórzyć raz jeszcze, kiedy w trakcie Pielgrzymki dla upamiętnienia męczeństwa Aradii jej drużynę zaatakowały pumy. To pierwszy raz w życiu Anniki, gdy uczestniczyła w takim zdarzeniu i po raz pierwszy była też świadkiem śmiertelnego postrzału. Całą swoją energię włożyła wtedy w to, by jak najszybciej odzyskać nad sobą kontrolę i nie dać poznać po sobie, jakim szokiem była dla niej ta scena.
Na koniec, wykazała się też ogromną siłą woli i koncentracją podczas rytuału wybrakowania — ominęły ją poważniejsze konsekwencje wynikające z zabawy w tak złożoną i potężną magię.
Podsumowując, Annika swoje przeszła, a czeka ją jeszcze więcej — choćby obciążenie psychiczne związane ze zbliżającym się rozwodem. Nauka samokontroli stała się ostatnio dla niej codziennością, dlatego uważam, że dorosła do tego, by jej siła woli wzrosła do II poziomu.

+, oklaski!
Annika van der Decken
Wiek : 29
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Maywater
Zawód : Badaczka, asystentka wykładowcy
Sebastian Verity
ODPYCHANIA : 25
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 212
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 19
WIEDZA : 8
TALENTY : 19
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t620-sebastian-verity#3560
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t709-sebastian-verity
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1145-sebastian-verity
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t711-poczta-sebastian-verity
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f142-willowside-14
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1114-rachunek-bankowy-sebastian-verity#10472
ODPYCHANIA : 25
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 212
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 19
WIEDZA : 8
TALENTY : 19
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t620-sebastian-verity#3560
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t709-sebastian-verity
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1145-sebastian-verity
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t711-poczta-sebastian-verity
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f142-willowside-14
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1114-rachunek-bankowy-sebastian-verity#10472
Postać: Sebastian Verity
Wydane punkty doświadczenia: 300
Zakupione: 3 PSm do siły woli
Uzasadnienie: Sebastian ze względu na specyfikę swojej pracy nieustannie narażony jest na widoki i sytuacje, które nie dotyczą przeciętnych ludzi, co sprawia, że bez przerwy hartuje swoją siłę woli. Ostatnie miesiące jednak były dla niego wyjątkowo niełaskawe w tej kwestii, poczynając od dnia, w którym znalazł się w epicentrum wydarzeń mających odsłonić przed nim tajemnicę najbliższych losów świata. Choć walka z niedźwiedziem nie należała do najgorszych rzeczy, jakie robił w życiu, tak magiczne kajdany, które potem unieruchomiły go w miejscu, były nowością. By się z nich wydostać, musiał zachować spokój i z opanowaniem podejmować próby wyjścia z nowej, niekorzystnej sytuacji. Kilka chwil później doświadczał czegoś, co byłoby w stanie wywrócić do góry nogami sposób postrzegania świata niejednego człowieka - miał przed sobą upadłego anioła, jednak zachował zimną krew i przyjął w siebie jego myśli oraz wizje, z wypracowanym doświadczeniem opanowaniem przyjął także pogrzeb Erosa i wieści o apokalipsie.
Wiedząc, że ma wiele braków, nie ignorował potrzeby treningu i tak podczas sparingu z Frankiem, jego siła woli została niejednokrotnie porządnie przetestowana: przyjął na siebie wiele czarów, a w tym takich, które odbiły się na jego psychice i wysiłku, jaki musiał włożyć w to, by ustać na nogach, a tym samym dalej walczyć (macki na języku, uwierające ubrania, kąpiel w śluzie i innym syfie, ciągnące się przez długi czas wychładzanie organizmu, zamiana w królika, aż w końcu usunięcie ust).
Sebastian bardzo dobrze radzi sobie z sytuacjami wyjątkowo dla niego nieprzyjemnymi i wymagającymi ogromnej kontroli odruchów oraz opanowania stresu. Takimi bez wątpliwości jest konieczność popełnienia morderstwa. Tylko w odstępstwie zaledwie tygodnia musiał dopuścić się go dwukrotnie. To pierwsze było wyjątkowo trudne ze względu na to, że brakowało bezpośredniego rozkazu. Mimo swoich wątpliwości i wkradającej się powoli paniki, zdołał zachować nerwy w ryzach i nie wycofać się z postawionej przez Lucyfera misji. Doprowadził ją do końca, dusząc mężczyznę, który zagrażał Kowenowi. Tydzień później, wykonując misję jako gwardzista, nie wycofał się, gdy trzeba było wydać wyrok na młodego chłopaka, który sprowadził na złą drogę czarownicę. Sytuacja ta była dla Sebastiana trudniejsza niż inne ze względu na jego podejście do spraw, w które zamieszane są dzieci - związana z ofiarą czarownica była bowiem w ciąży.
Choć w pracy nieustannie ryzykuje swoim życie, w ostatnim czasie robi to również poza nią, tak jak wtedy, gdy na prośbę Judith wyruszył zapolować na magicznego Widmowego Łosia. Nie tylko zachował spokój w zamęcie tworzonym przez wystrzały, salwy czarów i przytłaczające rozmiary oraz rozpiętość ruchów łosia, ale także przyjął na siebie wiele ciosów - w tym także te, których celem była Judith, a przy tym był w stanie znów się podnieść i do końca zachować zimną krew oraz wolę walki. Te nie opuściły go także podczas starcia ze Strachami Kukurydzianymi, które opanowały pola Padmore'ów.
Jak widać, Sebastian raz za razem mierzy się z trudnymi psychicznie i stresującymi sytuacjami, jednak pomimo tego pokonuje każdą z nich z należytym opanowaniem i dąży do osiągnięcia swojego celu, niezależnie od tego, jak przytłaczające psychicznie czy fizycznie może to być.

Przedstawiony rozwój jest obszerny, ale nie oddaje III poziomu siły woli. Rzucanie czarów, mierzenie się z trudnościami i dokonywanie zbrodni są dobrym punktem zaczepienia, ale niewystarczającym, aby uzasadnić przejście ze średniozaawansowanej na zaawansowaną wartość statystyki. Żeby rozwinąć siłę woli na III poziom, Sebastian będzie musiał znacznie częściej mierzyć się z nieprzewidywalnymi magicznymi zjawiskami, być wystawionym na działanie rytuałów albo np. umiejętności lub odmienności.

/Zmieniam na +3

+, bravo, bravo, bravissimo!

Ostatnio zmieniony przez Sebastian Verity dnia Pon Lis 20, 2023 9:37 pm, w całości zmieniany 1 raz
Sebastian Verity
Wiek : 49
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : North Hoatlilp
Zawód : Starszy Oficer (Protektor), Czarna Gwardia
Blair Scully
ILUZJI : 23
NATURY : 1
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 178
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 15
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t222-blair-scully
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t261-blair-scully#673
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t282-blair-scully#778
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t260-poczta-blair-scully#672
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f73-ulica-znana-z-niczego-1-3
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1052-rachunek-bankowy-blair-scully
ILUZJI : 23
NATURY : 1
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 178
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 15
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t222-blair-scully
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t261-blair-scully#673
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t282-blair-scully#778
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t260-poczta-blair-scully#672
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f73-ulica-znana-z-niczego-1-3
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1052-rachunek-bankowy-blair-scully
Postać: Blair Scully
Wydane punkty doświadczenia: 20
Zakupione: Szpat islandzki

+
Blair Scully
Wiek : 23
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : saint fall, stare miasto
Zawód : studentka, prowadzi antykwariat