Witaj,
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
First topic message reminder :

Lepszy pokój najgorszy30 IV — 30 VI



Nastał czas niepewności. Kataklizmy, które nawiedziły Saint Fall pod koniec lutego, wysokie stężenia magiczne, ataki na Little Poppy Crest — to wszystko sprawiło, że nastroje społeczne wciąż są niepewne, a czarownicy z Hellridge coraz mocniej zastanawiają się nad przyszłością swojego regionu. Nadchodzące wybory na burmistrza miały mieć ogromny wpływ na miasto, ale nieliczni czarownicy doskonale wiedzieli, że jest to jedynie cząstka przyszłych zmian.
Rozpoczęła się walka ideologii.

Kowen Dnia, na co dzień był zaangażowany w działania wysławiające Lucyfera. Głębokie zaangażowanie zaowocowało otwarciem przez nich Wrót Piekieł, które wylały na świat jeszcze więcej magii, o czym wiedzą tylko nieliczni.

Coraz częściej powtarza się o tajemniczej organizacji, która lata temu miała zostać utworzona na cześć swojego Pana. Ostatnio pojawiły się plotki, jakoby ta wciąż funkcjonowała, ale na razie brak jest ku temu dowodów. Jawne są natomiast nowe polityki wprowadzane przez Kościół Piekieł. Wielu kapłanów coraz częściej większą uwagę skupia na samym Lucyferze, Lilith i Aradię traktując nieco po macoszemu. Już w połowie maja wyraźniejsze stają się wpływy tych ideologii na terenie całego hrabstwa, stopniowo rozszerzając się też na inne regiony. Coraz częściej słychać o nieakceptowalnym wpływie wiar chrześcijańskich, a najwięksi ekstremiści, którzy przejmują tę wizję, opowiadają o nawracaniu chrześcijan. Rzekomo oficerowie Gwardii dostali też informację, że niektóre sprawy nadużycia magii publicznie należy traktować z przymrużeniem oka. Krąg i Ratusz nieustannie współpracują z Kościołem, wypowiadając się jednym głosem, wedle którego w Hellridge muszą zajść znaczące zmiany, co dokładnie zgrywa się z agendą Kowenu Dnia. Wspomina się, że coraz więcej przedstawicieli najwyższych warstw społecznych przystaje do narracji, jakoby czarownicy zbyt mało czasu poświęcali na pielęgnowanie wiary, zwłaszcza w Jedynego Ojca — Lucyfera, który wybrzmiewa coraz mocniej jako symbol odrodzenia i niezwykłego daru magii. Powoli staje się jasne, że żeby coś osiągnąć w tym trudnym systemie, należy przystać z odpowiednimi ludźmi, a za takich uważa się aktualnie Kościół Piekieł. Osoby liczące na wysoki prestiż społeczny, muszą pogodzić się z koniecznością spoufalenia się z najwyższymi władzami i pielęgnowaniem swojej wiary.

Kowen Nocy nieprzerwanie od lat wielbi Lilith. Ich wysokie zaangażowanie, chociaż nie zaowocowało zamknięciem Wrót Piekieł, dostarczyło Matce zasoby, które będą dla niej konieczne do ukrycia się na Ziemi przed wzrokiem zwaśnionego z nią Lucyfera, o czym wie ledwie garstka Nocnych.

W uboższym magicznym społeczeństwie, zwłaszcza wśród młodych, pojawiają się głosy, jakoby od lat Kościół był skorumpowany, a ostatnie treści i narracje promujące Lucyfera ponad Lilith i Aradię, coraz mniej podobają się zwłaszcza młodszym czarownikom, którzy nie pielęgnują swojej wiary na propagandowych mszach. W uboższych, ale licznych dzielnicach zaczyna rodzić się silny bunt przeciwko korupcji politycznej w Kościele i wpływom Kręgu na okolice. Rozmowy przenoszą się nawet do Tajnych Kompletów, gdzie młodzi studenci coraz częściej opowiadają się o propagandowych naukach, rzekomo przekazywanych im przez wykładowców. Gwóźdź do trumny stanowi fakt, że popularne stają się plotki, że wkrótce nauka na magicznym wydziale ma być odpłatna i dostępna tylko dla nielicznych. Można słyszeć przyciszone głosy, które twierdzą, że aktualny system jest oparty na nierównościach i odbiera wolną wolę wszystkim tym, którzy nie urodzili się z najznamienitszymi nazwiskami. Nierówności gospodarcze są najmocniej widoczne zwłaszcza w najuboższych częściach regionu, uwzględniając w tym Sonk Road, czy nawet Maywater, gdzie od tygodni ludzie obawiają się o nadchodzący sezon wakacyjny i zarobki związane z turystyką. Coraz częściej można dostrzec bunty niektórych czarowników, którzy jawnie odmawiają uczestnictwa w czarnych mszach, a Lucyfer — ostatnio głośno promowany w Kościele Piekieł — staje się symbolem ucisku i dyktatury władz. Winą, oprócz Kościoła Piekieł, obarczani są też niemagiczni, jako że twierdzi się, że prowadzona przez lata polityka mająca chronić ich przed magią, była tak naprawdę podwaliną do uwięzienia tejże. Wspomina się o atakach na niemagicznych, którzy dla wielu stanowią problem. Wspomina się, że role powinny się odwrócić i to przeciętni śmiertelnicy powinni obawiać się magii, a nie być przed nią ukrywani, co wpisuje się w narracje Kowenu Nocy. Coraz częściej mówi się o konieczności buntu, a jego symbolem powoli staje się z Lilith, z którą identyfikują się zwłaszcza niskie warstwy społeczne, twierdzące, że — podobnie jak oni — Lilith od lat jest pomijana.

Na razie te wszystkie głosy są dość ciche, ale każdego tygodnia zyskują na znaczeniu. Jest to czas, który będzie zalążkiem największych zmian społecznych — z tym zgadzają się wszyscy. Pozostawało pytanie, w którą stronę owe zmiany pójdą? Kto wygra walkę o ziemię niczyją?

Wpływy


Wydarzenie opiera się na wątkach i misjach postaci graczy, którzy zgodnie z opisanymi wyżej informacjami mogą zdobywać wpływy ideologiczne w określonych obszarach. Zdobywać wpływy należy poprzez szeroko rozumiane szerzenie ideologii opisanych w temacie. Oznacza to, że działania na rzecz Kościoła i Lucyfera będą traktowane jako wpływ dla Kowenu Dnia, a działanie przeciwko najwyższym komórkom społecznym i promocja Lilith w trójcy jako wpływ dla Kowenu Nocy. Gracze mogą podejmować własne inicjatywy w ogólnym rozumieniu ideologii, niezależnie od swojej przynależności kowenowej. Można korzystać z pomocy postaci NPC, które są zgodne z opisami ideologii, a także samodzielnie kreować reakcje sprzymierzeńców.

Wskaźniki, jakie wyróżniamy to:

1. Reputacja społeczna
Koweny mogą zyskiwać reputację społeczną poprzez aktywności pomagające mieszkańcom, rozwijanie społeczności, dbanie o dobrobyt ludzi, organizacja wydarzeń społecznych, a nawet działania charytatywne. Wysoka reputacja społeczna może przynieść korzyści w postaci lojalności obywateli, dostępu do informacji i wsparcia społecznego, a także ułatwienia rekrutacji. Natomiast niska reputacja może skutkować oporem społecznym, ostracyzmem, a nawet otwartym buntem przeciwko kowenowi.
Kowen Dnia 29%Ziemia niczyja 35%Kowen Nocy 40%


2. Renoma polityczna
Koweny mogą zyskiwać renomę polityczną poprzez negocjacje, zawieranie sojuszy, udzielanie pomocy w rozwiązywaniu konfliktów, prowadzenie dyplomacji, a nawet lobbing i przekazywanie funduszy. Promocja ideologii kowenu w najwyższych kręgach społecznych, takich jak Krąg, Kościół oraz Ratusz, może przynieść korzyści w postaci większej akceptacji politycznej i uzyskania wsparcia w realizacji celów organizacji. Wysoka renoma polityczna może ułatwić negocjacje, zdobycie wpływów oraz dostęp do zasobów politycznych, podczas gdy niska renoma może prowadzić do izolacji politycznej i trudności w realizacji celów kowenu.
Kowen Dnia 27%Ziemia niczyja 62%Kowen Nocy 11%


3. Siła militarna
Koweny mogą rozwijać swoją siłę militarną poprzez obronę ważnych miejsc, wzmacnianie rytualne szczególnych miejsc, werbowanie odpowiednich sprzymierzeńców NPC gotowych walczyć o ideologię kowenu, ale też wywoływanie strachu i czy nawet pojedynki. Siła militarna ma bezpośredni wpływ na zdolność frakcji do obrony terytorium, atakowania wrogów NPC, kontrolowania obszarów itp. Wysoka siła militarna może zapewnić bezpieczeństwo, umożliwić ekspansję i dostarczyć dodatkowych zasobów, natomiast niska może prowadzić do zagrożenia ze strony wrogów, utraty wpływów i terytorium.
Kowen Dnia 22%Ziemia niczyja 56%Kowen Nocy 22%


4. Potencjał magiczny
Koweny mogą wpływać na kształt ekosystemu magicznego poprzez ochronę magicznych miejsc, działanie na rzecz magicznej natury i nauki, tworzenie i użytkowanie magicznych przedmiotów, magię rytualną itp. Wpływ na ekosystem magiczny może decydować o zdolności kowenu do korzystania z wyjątkowych typów magii, dostępu do wzmocnień, kontrolowania istot magicznych itp. Wysoki wpływ na ekosystem magiczny może przynieść korzyści w postaci nowych źródeł magii, NPC prowadzących działalność naukową, natomiast niska może prowadzić do ograniczeń w dostępie do rozwiązań magicznych.
Kowen Dnia 34%Ziemia niczyja 45%Kowen Nocy 31%


Wziąć udział w wydarzeniu, mogą wszystkie postacie magiczne, niezależnie od swojej przynależności kowenowej. Nie istnieje ograniczenie dotyczące multikont ani liczby prowadzonych wątków. Wszystkie wątki muszą zostać zgłoszone w tym temacie z pomocą poniższego kodu (zgłasza 1 postać). W temacie można zgłaszać wszystkie wątki, również te zgłoszone w innych wydarzeniach. Wpływy kowenowie poszerzają się nie tylko poprzez działania kowenu, ale też szeroko rozumiane działania zakrawające o ideologie polityczne obu organizacji, nawet jeśli postać promująca ją nie zdaje sobie sprawy z takiego działania.

Kod:
[b]Postacie biorące udział w wątku: [/b]
[b]Typ: [/b]kość zmroków/misja/inne
[b]Krótki opis wątku: [/b]
[b]Linki:[/b]

Kość zmroków


Kość zmroków zawiera szczególne wydarzenia, które rozgrywane mogą mieć wpływ na wskaźniki wpływów. Kością zmroków rzuca jedna postać w wątku w pierwszym poście (nie musi to być pierwsza osoba rozpoczynająca wątek, ale rzut powinien się odbyć w pierwszej turze wątku). Zdarzenia wylosowane na kości są wiążące, a każde zawiera dokładne informacje na temat potencjalnego wpływu na wskaźniki. Kością zmroków rzucamy tylko po zachodzie i przed wschodem słońca, to znaczy po zmroku. Kość jest obowiązkowa dla postaci wtajemniczonych w Kowenach. Kość jest dobrowolna dla innych postaci, z założeniem, że rzucać mogą tylko postacie magiczne.
Kością zmroków rzucamy tylko na terenach miejskich w Hellridge. W dzielnicach takich jak stare miasto, Deadberry, Little Poppy Crest, Sonk Road lub inne dzielnice. Kością nie rzucamy poza Hellridge. W każdym wypadku kością rzucamy tylko na terenach otwartych, co oznacza, że nie należy nią rzucać w mieszkaniach lub domach (łącznie z ogrodem), lokalach, barach, budynkach itp. Istnieje surowy zakaz korzystania z kości zmroków w Kostnicy i dziale offtop.

Misje


Misją nazywane są wszystkie wątki, których tematem przewodnim jest działalność na rzecz wpływu wybranego Kowenu. Dla lepszego rozumienia wpływów, poniżej opisano przykładowe wyjścia do wątków, którymi można posiłkować się w tworzeniu własnych inicjatyw, ale nie trzeba się do nich ograniczać:

Przykłady:


[ukryjedycje]

Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Pon Gru 23 2024, 14:59, w całości zmieniany 8 razy
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Postacie biorące udział w wątku: Arlo Havillard i Philip Duer
Typ: inne
Krótki opis wątku: Arlo i Philip, wchodząc do nieznanej jaskini, odnajdują przypadkiem złoża cennych kamieni możliwych do obróbki, a zapuszczając się głębiej, znajdują bijące serce tejże anomalii i odkrywają, że po wejściu z nim w kontakt możliwym jest otrzymanie losowego minerału w ramach darów magicznych. Oboje wychodzą, tymczasowo pozostawiając tajemnicę pomiędzy sobą.
Linki: Kryształowa jaskinia

Arlo, Philip +
Ziemia niczyja: potencjał magiczny +2%
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Postacie biorące udział w wątku: Barnaby Williamson, Lyra Vandenberg
Typ: inne
Krótki opis wątku: Podążając za tropem, Barnaby wraz z Lyrą odnajdują jaskinię, która okazuje się alchemicznym laboratorium, w którym pozyskiwane są ciała do nielegalnej "produkcji" wskrzeszeńców. Odnajdują magicznych i niemagicznych pozamykanych w klatkach. Po pojedynku udaje im się zatrzymać jednego z szajki winowajców, a Barnaby próbuje się skontaktować z Gwardią.
Linki: Grota pod konarem

Barnaby, Lyra +

Kowen Dnia: siła militarna +1%, reputacja społeczna +1%
Kowen Nocy: potencjał magiczny +1%
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Postacie biorące udział w wątku: Judith Carter, Cecil Fogarty
Typ: inne
Krótki opis wątku: Podczas przypadkowego spotkania, Judith wraz z Cecilem odnajdują schronienie upadłego anioła, Merkurego, który przy pomocy swojej mocy więził czarowników oraz ludzi niemagicznych. Po krótkiej rozmowie, w której Judith stara się przekonać Merkurego do Lucyfera, udaje im się odzyskać jedynie magiczną część więźniów, podczas gdy Upadły znika wraz z pozostałymi.
Linki: Las stu szeptów

Judith, Cecil +

Kowen Dnia: reputacja społeczna +1%, potencjał magiczny +1%
Kowen Nocy: potencjał magiczny +1%, siła militarna +1%
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Postacie biorące udział w wątku: Ronan Lanthier, Jacqueline Lanthier
Typ: inne
Krótki opis wątku: Gdy rozchodzi się wieść, że coś gromadzi stertę śmieci w Rezerwacie, Ronan wraz z Jacqueline idą to sprawdzić. Spotykają harpię, którą udaje im się ogłuszyć. Stwór jest na tyle legendarny i niezbadany, że postanawiają zatrzymać ją w rezerwacie i obserwować, tym samym lokację otaczając rytuałami.
Linki: Wschodnia rubież

Ronan, Jacqueline +

Kowen Nocy: potencjał magiczny +3%
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Postacie biorące udział w wątku: Valerio Paganini, Richard Williamson
Typ: inne
Krótki opis wątku: Richard wraz z Valerio zauważają rozwieszone w lesie pentagramy i postanawiają sprawdzić, kto jest sprawcą owej demaskacji. Spotykają tym samym na swojej drodze upadłą, Hekate, która tym sposobem chciała zwrócić uwagę dzieci Piekła. Podczas rozmowy starała się wybadać nastroje wobec aktualnej sytuacji fabularnej, a po wymianie zdań ostatecznie odchodzi z przekonaniem, aby opowiedzieć się po stronie Lilith.
Linki: Altana z krzyżem

Valerio, Richard +

Kowen Nocy: +2% potencjał magiczny
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Postacie biorące udział w wątku: Charlie Orlovsky, Richard Morley, Charlotte Williamson
Typ: inne
Krótki opis wątku: Podczas poszukiwań zaginionych drwali w Wallor, Charlie, Richard i Charlotte odnajdują osobliwy labirynt, którego strzegł wilk. Udało im się do niego wejść i odnaleźć tam dwóch upadłych - Fauna i Faunę, którzy przy pomocy magii postanowili ukarać niemagicznych za ścinanie drzew, przemieniając ich w wilki. Dzięki ingerencji dwóch Gwardzistów i Charlotte, udaje im się uwolnić niemagicznych i skłonić Upadłych do odczarowania ich, dzięki czemu wszyscy szczęśliwie będą mogli wrócić do domu. Sami Upadli natomiast opuścili tereny.
Linki: Granica z Wallow

Charlie, Richard, Charlotte +

Kowen Dnia: +2% reputacja społeczna
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Typ: inne
Krótki opis wątku: W Piekielniku Codziennym pojawia się artykuł promujący działania Kościoła, Czarnej Gwardii oraz Kręgu.
Linki: https://www.dieacnocte.com/t2544-czy-nadchodzi-chaos-czerwiec-23-1985
Kowen Dnia: reputacja społeczna +4%

Typ: inne
Krótki opis wątku: Powstaje nowa gazeta — Cichosza — która uderza w propagandę Kościoła Piekieł.
Linki:  https://www.dieacnocte.com/t2545-kontratak-czerwiec-24-1985
Kowen Nocy: reputacja społeczna +4%
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Postacie biorące udział w wątku: Hiram Laffite, Evander Cunningham. Jordan Gibson (NPC)
Typ: inne
Krótki opis wątku: Za wodospadami postacie spotykają się z niespodziewanym tutaj ogrodem i labiryntem, który staje się coraz trudniejszy mentalnie do pokonania, aż nareszcie docierają do centrum. Tam spotykają upadłego anioła - Wenus, która otacza się "nimfami" złożonymi z kobiet magicznych i niemagicznych, choć szczęśliwych. Po krótkiej wymianie zdań udało im się uwolnić omamione magią kobiety, a także w odpowiedzi na pytanie przekonać Wenus do postawienia się po stronie Lucyfera.
Linki: tutaj

Hiram +

Kowen Dnia: +3% potencjał magiczny
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Postacie biorące udział w wątku: wierni Kościoła Piekieł
Typ: inne
Krótki opis wątku: 16 maja odbyła się Czarna Msza z udziałem Kardynała. Kardynał wygłosił piękne kazanie, które miało naleciałości polityczne. Wskazywał na konieczność silnego przywództwa oraz opierał swoje słowa na mocy Kościoła. Sebastian Verity, Barnaby Williamson oraz Annika van der Decken przygotowali Kościół specjalnie na tę okazję. Sebastian Verity, Charlie Orlovsky jako protektorzy mieli pod sobą innych gwardzistów: Barnaby Williamson, Richard Morley, Daniel Murphy, Judith Carter, którzy dbali o bezpieczeństwo Kardynała (i wiernych).
W trakcie mszy doszło do incydentu wywołanego przez Blair Scully oraz Nevell Bloodworth, Terence Forger oraz Cecil Fogarty. Blair stosowała telepatię na wiernych, doprowadzając do emocji, które wywołały zamieszanie.
Linki: podsumowanie

Sebastian, Barnaby, Annika, Blair ++
Judith, Cecil, Terence, Nevell +

Kowen Dnia: renoma polityczna +3%, reputacja społeczna +2%
Kowen Nocy: reputacja społeczna +5%
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Lorraine Faulkner
POWSTANIA : 20
WARIACYJNA : 4
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 162
CHARYZMA : 7
SPRAWNOŚĆ : 1
WIEDZA : 20
TALENTY : 18
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2302-lorraine-faulkner-zd-krueger#31649
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2321-lorraine-faulkner#32336
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2322-lorraine-faulkner#32339
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f259-hilltop-lane-45-4
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2323-rachunek-bankowy-lorraine-faulkner#32350
POWSTANIA : 20
WARIACYJNA : 4
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 162
CHARYZMA : 7
SPRAWNOŚĆ : 1
WIEDZA : 20
TALENTY : 18
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2302-lorraine-faulkner-zd-krueger#31649
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2321-lorraine-faulkner#32336
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2322-lorraine-faulkner#32339
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f259-hilltop-lane-45-4
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2323-rachunek-bankowy-lorraine-faulkner#32350
Postacie biorące udział w wątku: Genevieve Paganini i Lorraine Faulkner
Typ: kość zmroków
Krótki opis wątku: Wracając z apteki, Genevieve i Lorraine są świadkami rozwieszenia przez nieznajomego plakatu propagującego Lucyfera. Ze względu na to, że rzecz działa się w Deadberry, obie z kobiet decydują się nie interweniować, zrzucając odpowiedzialność na karb działalności czarowniczej młodzieży, i udają się dalej we własnym kierunku, pozostawiając plakat nienaruszonym przez ich dłonie.
Linki: Ulica Rzemieślnicza

Genevieve, Lorraine +

Kowen Dnia: reputacja społeczna +1%
Lorraine Faulkner
Wiek : 40
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Deadberry
Zawód : alchemiczka | właścicielka apteki
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Postacie biorące udział w wątku: Fionan Cavanagh, Ashena Asselin
Typ: inne
Krótki opis wątku: Fionan wraz z Asheną spotykają stężenie magiczne, które zaburza grawitację, ale również wzmacnia zatrucie magiczne oraz czary na terytorium. Udaje im się uszkodzić stężenie na tyle, że grawitacja wraca do porządku dziennego, jednakże anomalia dotycząca zatrucia i większej łatwości w praktykowaniu magii - zostaje.
Linki: tutaj

Fionan, Ashena +

Ziemia niczyja: potencjał magiczny +2%
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Judith Carter
ANATOMICZNA : 1
NATURY : 5
ODPYCHANIA : 30
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 190
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 13
TALENTY : 29
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t381-judith-carter
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t424-judith-carter#1425
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t785-hey-jude
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t423-skrzynka-judith#1424
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f118-red-bear-stronghold
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1056-rachunek-bankowy-judith-carter
ANATOMICZNA : 1
NATURY : 5
ODPYCHANIA : 30
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 190
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 13
TALENTY : 29
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t381-judith-carter
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t424-judith-carter#1425
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t785-hey-jude
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t423-skrzynka-judith#1424
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f118-red-bear-stronghold
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1056-rachunek-bankowy-judith-carter
Postacie biorące udział w wątku: Judith Carter, Marvin Godfrey
Typ: misja
Krótki opis wątku: Po odzyskaniu przedmiotu, Judith przynosi do Marvina naszyjnik odebrany podczas pojedynku Blair Scully. Marvin dowiaduje się, co się działo z naszyjnikiem podczas poprzedniego "badania", a także wyciąga kilka zasłyszanych faktów na temat przeszłości naszyjnika i tego, co najpewniej jest w nim zaklęte.
Linki: tutaj

Judith, Marvin +

Kowen Dnia: potencjał magiczny +1%
Judith Carter
Wiek : 48
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Cripple Rock
Zawód : starsza oficer sumiennych w Czarnej Gwardii
Lyra Vandenberg
ILUZJI : 22
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 172
CHARYZMA : 19
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 9
TALENTY : 5
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t201-lyra-vandenberg#457
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t247-lyra-vandenberg#599
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t248-poczta-lyry-vandenberg#600
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f203-riverbend-st-1-13
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1059-rachunek-bankowy-vandenberg-lyra#9093
ILUZJI : 22
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 172
CHARYZMA : 19
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 9
TALENTY : 5
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t201-lyra-vandenberg#457
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t247-lyra-vandenberg#599
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t248-poczta-lyry-vandenberg#600
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f203-riverbend-st-1-13
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1059-rachunek-bankowy-vandenberg-lyra#9093
Postacie biorące udział w wątku: Lyra Vandenberg, Anaica Laguerre
Typ: kość zmroków
Krótki opis wątku: Lyra wraz z Anaicą napotykają tajemniczego mężczyznę, który zaczyna opowiadać o nadchodzącym niebezpieczeństwie ze strony armii Lucyfera, którą nazywa Kowenem Dnia. Lyra, udając, że nie wierzy w jego słowa, podpuszcza go wraz z Anaicą, aby szedł dalej głosić swoją nowinę, podając mu pomysły na kilka różnych magicznych lokali, gdzie powinien spróbować.
Linki: tutaj

Lyra, Anaica +

Kowen Nocy: reputacja społeczna +1% (za rozbudowę tematu)
Lyra Vandenberg
Wiek : 27
Odmienność : Syrena
Miejsce zamieszkania : SAINT FALL, SONK ROAD
Zawód : aktorka, anonimowy dawca łusek, dostawca morskich skarbów
Sebastian Verity
ODPYCHANIA : 30
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 212
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 19
WIEDZA : 8
TALENTY : 19
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t620-sebastian-verity#3560
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t709-sebastian-verity
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1145-sebastian-verity
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t711-poczta-sebastian-verity
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f142-willowside-14
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1114-rachunek-bankowy-sebastian-verity#10472
ODPYCHANIA : 30
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 212
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 19
WIEDZA : 8
TALENTY : 19
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t620-sebastian-verity#3560
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t709-sebastian-verity
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1145-sebastian-verity
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t711-poczta-sebastian-verity
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f142-willowside-14
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1114-rachunek-bankowy-sebastian-verity#10472
Postacie biorące udział w wątku: Sebastian Verity, Charlie Orlovsky
Typ: inne
Krótki opis wątku: Sebastian i Charlie spotykają się, aby przeprowadzić sparing, który ma im obu pomóc rozwinąć szybkość reakcji, przede wszystkim w walce. Przez całą walkę Sebastian się angażuje, sprawdzając swoje ograniczenia, ale także pokonując limity. Zwiększa szybkość swoich reakcji i uczy się lepiej przewidywać ruchy przeciwnika. Ze swojej przegranej wyciąga ważne wnioski, które pomogą mu lepiej sprawdzić się podczas realnej walki z przeciwnikami, potencjalnie zwiększając tym samym siłę militarną kowenu.
Linki: Deszczowa Polana

Postacie biorące udział w wątku: Sebastian Verity, Javier Rivera
Typ: inne
Krótki opis wątku: Sebastian odwiedza pracownię jubilerską starego znajomego w kilku celach, z czego istotne dla spraw kowenu są: rozeznanie w nastrojach ludzi, którzy przychodzą składać zamówienia u Javiera oraz złożenie własnego zamówienia na biżuterię bojową. W toku rozmowy na wierzch samoistnie wysuwa się kolejny cel wizyty - opracowanie z Javierem działań, które pomogą społeczności odzyskać zaufanie w Lucyfera i Kościół. Podczas rozmowy Sebastian dowiaduje się, jakie są bolączki ludzi, z czym potrzebują pomocy, co będzie mógł wykorzystać później, aby odpowiednio dobrać działania wspierające Lucyfera. Javier zgadza się także na zrealizowanie zamówienia Sebastiana, tworząc mu biżuterię z obsydianem i rodochrozytem, które Sebastian ma już w swoim ekwipunku.
Linki: pracownia Javiera

Postacie biorące udział w wątku: Sebastian Verity, Zagreus Zafeiriou
Typ: inne
Krótki opis wątku: Sebastian spotyka się z esencjomagiem, aby pobrać od niego nauki na temat tej umiejętności i tym samym zadbać o własny rozwój magiczny. Konsultacja z Zagreusem bardzo pomaga mu w przyspieszeniu nauki i już niedługo po tym spotkaniu udaje mu się pierwszy raz skorzystać z esencjomagii, udowadniając że lata starań zaowocowały w opanowaniu tej bardzo przydatnej w walce umiejętności. Rozwój ten wzbogaca możliwości kowenu pod względem bojowym i strategicznym.
Linki: zwykła góra kamieni

Postacie biorące udział w wątku: Sebastian Verity, Marvin Godfrey, Maurice Overtone, Frank Marwood, Esther Marwood
Typ: misja
Krótki opis wątku: Członkowie kowenu spotykają się w miejscu odkrytej tego samego dnia anomalii magicznej, na której terenie mocno utrudnione jest używanie magii. Zakładają wspólnie rytuały tuż przed wejściem na objęty anomalią teren, aby móc szybko zainterweniować, jeśli ktoś zabłądzi w to miejsce, tym samym zabezpieczając je przed obcymi.
Linki: łąka kwietna

Postacie biorące udział w wątku: Sebastian Verity, Hiram Laffite
Typ: inne
Krótki opis wątku: Po wykonanej wspólnie misji Sebastian i Hiram udają się wspólnie na drinka, przy którym poruszają bardzo istotne społecznie tematy dotyczące ich wiary. Sebastian przez całą rozmowę zaznacza wyższość Lucyfera nad Lilith oraz Aradią i zaznacza jak ważne jest podejmowanie działań, aby nie pozwolić się roznieść zarazie, którą są ludzie gardzący Kościołem. Wspomina o planie Lucyfera, podkreślając wagę tego, by jego plan rozlania magii po świecie został zrealizowany. Podczas tej rozmowy Sebastian bada grunt pod wciągnięcie Hirama do kowenu.
Linki: Amnesia

Postacie biorące udział w wątku: Sebastian Verity, Hiram Laffite
Typ: inne
Krótki opis wątku: Po wszystkich przebytych rozmowach, Sebastian ostatecznie zdecydował się podzielić z Hiramem tajemnicą istnienia Kowenu. Odwiedził mężczyznę i wdali się w rozmowę, podczas której Sebastian opowiedział o Kowenie, o planie Lucyfera, o istnieniu popleczników Lilith oraz o wadze tego wszystkiego. Poprosił Hirama, aby dawał znać, gdy tylko dowie się czegoś istotnego dla Kowenu. Wraz z tym wątkiem pan Laffite oficjalnie został sprzymierzeńcem.
Linki: oranżeria Hirama

Postacie biorące udział w wątku: Sebastian Verity (opowiadanie + post)
Typ: inne
Krótki opis wątku: Sebastian poświęca cenne godziny swojego czasu, aby poszerzyć swoją wiedzę na temat magii wariacyjnej i odświeżyć także podstawy, z których korzystał do tej pory. Dzięki regularnej nauce był w stanie podnieść swoje umiejętności w tej dziedzinie, tym samym rozszerzając możliwości kowenu i jego szanse w starciu z przeciwnikami.
Linki: oranżeria Sebastiana
Sebastian Verity
Wiek : 49
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : North Hoatlilp
Zawód : Starszy Oficer (Protektor), Czarna Gwardia
Javier Rivera
ODPYCHANIA : 5
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 183
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 6
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2211-javier-rivera
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2249-javier-rivera
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2248-poczta-javiera
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f253-deepwood-drive-15-8
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2250-rachunek-bankowy-javier-rivera
ODPYCHANIA : 5
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 183
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 6
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2211-javier-rivera
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2249-javier-rivera
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2248-poczta-javiera
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f253-deepwood-drive-15-8
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2250-rachunek-bankowy-javier-rivera
Postacie biorące udział w wątku: Javier Rivera, Ashena Asselin
Typ: kość zmroków
Krótki opis wątku: Podczas przypadkowego spotkania Javi i Ash zauważają chłopaka wieszającego plakat przedstawiający Lucyfera nauczającego czarownice na jednym z murków domu należącego do osoby niemagicznej. Od słowa do słowa dochodzą do wniosku, że autor plakatu miał polot i nie należy go usuwać. Co więcej, decydują się wykonać jego magiczne kopie i rozwiesić je w okolicy - wspólnymi siłami rozwieszają 4 dodatkowe plakaty, po jednym zostawiając na własny użytek.
Linki: Horror Hill
Javier Rivera
Wiek : 40
Odmienność : Zwierzęcopodobny
Miejsce zamieszkania : Saint Fall
Zawód : jubiler