Witaj,
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
First topic message reminder :

Lepszy pokój najgorszy30 IV — 30 VI



Nastał czas niepewności. Kataklizmy, które nawiedziły Saint Fall pod koniec lutego, wysokie stężenia magiczne, ataki na Little Poppy Crest — to wszystko sprawiło, że nastroje społeczne wciąż są niepewne, a czarownicy z Hellridge coraz mocniej zastanawiają się nad przyszłością swojego regionu. Nadchodzące wybory na burmistrza miały mieć ogromny wpływ na miasto, ale nieliczni czarownicy doskonale wiedzieli, że jest to jedynie cząstka przyszłych zmian.
Rozpoczęła się walka ideologii.

Kowen Dnia, na co dzień był zaangażowany w działania wysławiające Lucyfera. Głębokie zaangażowanie zaowocowało otwarciem przez nich Wrót Piekieł, które wylały na świat jeszcze więcej magii, o czym wiedzą tylko nieliczni.

Coraz częściej powtarza się o tajemniczej organizacji, która lata temu miała zostać utworzona na cześć swojego Pana. Ostatnio pojawiły się plotki, jakoby ta wciąż funkcjonowała, ale na razie brak jest ku temu dowodów. Jawne są natomiast nowe polityki wprowadzane przez Kościół Piekieł. Wielu kapłanów coraz częściej większą uwagę skupia na samym Lucyferze, Lilith i Aradię traktując nieco po macoszemu. Już w połowie maja wyraźniejsze stają się wpływy tych ideologii na terenie całego hrabstwa, stopniowo rozszerzając się też na inne regiony. Coraz częściej słychać o nieakceptowalnym wpływie wiar chrześcijańskich, a najwięksi ekstremiści, którzy przejmują tę wizję, opowiadają o nawracaniu chrześcijan. Rzekomo oficerowie Gwardii dostali też informację, że niektóre sprawy nadużycia magii publicznie należy traktować z przymrużeniem oka. Krąg i Ratusz nieustannie współpracują z Kościołem, wypowiadając się jednym głosem, wedle którego w Hellridge muszą zajść znaczące zmiany, co dokładnie zgrywa się z agendą Kowenu Dnia. Wspomina się, że coraz więcej przedstawicieli najwyższych warstw społecznych przystaje do narracji, jakoby czarownicy zbyt mało czasu poświęcali na pielęgnowanie wiary, zwłaszcza w Jedynego Ojca — Lucyfera, który wybrzmiewa coraz mocniej jako symbol odrodzenia i niezwykłego daru magii. Powoli staje się jasne, że żeby coś osiągnąć w tym trudnym systemie, należy przystać z odpowiednimi ludźmi, a za takich uważa się aktualnie Kościół Piekieł. Osoby liczące na wysoki prestiż społeczny, muszą pogodzić się z koniecznością spoufalenia się z najwyższymi władzami i pielęgnowaniem swojej wiary.

Kowen Nocy nieprzerwanie od lat wielbi Lilith. Ich wysokie zaangażowanie, chociaż nie zaowocowało zamknięciem Wrót Piekieł, dostarczyło Matce zasoby, które będą dla niej konieczne do ukrycia się na Ziemi przed wzrokiem zwaśnionego z nią Lucyfera, o czym wie ledwie garstka Nocnych.

W uboższym magicznym społeczeństwie, zwłaszcza wśród młodych, pojawiają się głosy, jakoby od lat Kościół był skorumpowany, a ostatnie treści i narracje promujące Lucyfera ponad Lilith i Aradię, coraz mniej podobają się zwłaszcza młodszym czarownikom, którzy nie pielęgnują swojej wiary na propagandowych mszach. W uboższych, ale licznych dzielnicach zaczyna rodzić się silny bunt przeciwko korupcji politycznej w Kościele i wpływom Kręgu na okolice. Rozmowy przenoszą się nawet do Tajnych Kompletów, gdzie młodzi studenci coraz częściej opowiadają się o propagandowych naukach, rzekomo przekazywanych im przez wykładowców. Gwóźdź do trumny stanowi fakt, że popularne stają się plotki, że wkrótce nauka na magicznym wydziale ma być odpłatna i dostępna tylko dla nielicznych. Można słyszeć przyciszone głosy, które twierdzą, że aktualny system jest oparty na nierównościach i odbiera wolną wolę wszystkim tym, którzy nie urodzili się z najznamienitszymi nazwiskami. Nierówności gospodarcze są najmocniej widoczne zwłaszcza w najuboższych częściach regionu, uwzględniając w tym Sonk Road, czy nawet Maywater, gdzie od tygodni ludzie obawiają się o nadchodzący sezon wakacyjny i zarobki związane z turystyką. Coraz częściej można dostrzec bunty niektórych czarowników, którzy jawnie odmawiają uczestnictwa w czarnych mszach, a Lucyfer — ostatnio głośno promowany w Kościele Piekieł — staje się symbolem ucisku i dyktatury władz. Winą, oprócz Kościoła Piekieł, obarczani są też niemagiczni, jako że twierdzi się, że prowadzona przez lata polityka mająca chronić ich przed magią, była tak naprawdę podwaliną do uwięzienia tejże. Wspomina się o atakach na niemagicznych, którzy dla wielu stanowią problem. Wspomina się, że role powinny się odwrócić i to przeciętni śmiertelnicy powinni obawiać się magii, a nie być przed nią ukrywani, co wpisuje się w narracje Kowenu Nocy. Coraz częściej mówi się o konieczności buntu, a jego symbolem powoli staje się z Lilith, z którą identyfikują się zwłaszcza niskie warstwy społeczne, twierdzące, że — podobnie jak oni — Lilith od lat jest pomijana.

Na razie te wszystkie głosy są dość ciche, ale każdego tygodnia zyskują na znaczeniu. Jest to czas, który będzie zalążkiem największych zmian społecznych — z tym zgadzają się wszyscy. Pozostawało pytanie, w którą stronę owe zmiany pójdą? Kto wygra walkę o ziemię niczyją?

Wpływy


Wydarzenie opiera się na wątkach i misjach postaci graczy, którzy zgodnie z opisanymi wyżej informacjami mogą zdobywać wpływy ideologiczne w określonych obszarach. Zdobywać wpływy należy poprzez szeroko rozumiane szerzenie ideologii opisanych w temacie. Oznacza to, że działania na rzecz Kościoła i Lucyfera będą traktowane jako wpływ dla Kowenu Dnia, a działanie przeciwko najwyższym komórkom społecznym i promocja Lilith w trójcy jako wpływ dla Kowenu Nocy. Gracze mogą podejmować własne inicjatywy w ogólnym rozumieniu ideologii, niezależnie od swojej przynależności kowenowej. Można korzystać z pomocy postaci NPC, które są zgodne z opisami ideologii, a także samodzielnie kreować reakcje sprzymierzeńców.

Wskaźniki, jakie wyróżniamy to:

1. Reputacja społeczna
Koweny mogą zyskiwać reputację społeczną poprzez aktywności pomagające mieszkańcom, rozwijanie społeczności, dbanie o dobrobyt ludzi, organizacja wydarzeń społecznych, a nawet działania charytatywne. Wysoka reputacja społeczna może przynieść korzyści w postaci lojalności obywateli, dostępu do informacji i wsparcia społecznego, a także ułatwienia rekrutacji. Natomiast niska reputacja może skutkować oporem społecznym, ostracyzmem, a nawet otwartym buntem przeciwko kowenowi.
Kowen Dnia 12%Ziemia niczyja 66%Kowen Nocy 22%


2. Renoma polityczna
Koweny mogą zyskiwać renomę polityczną poprzez negocjacje, zawieranie sojuszy, udzielanie pomocy w rozwiązywaniu konfliktów, prowadzenie dyplomacji, a nawet lobbing i przekazywanie funduszy. Promocja ideologii kowenu w najwyższych kręgach społecznych, takich jak Krąg, Kościół oraz Ratusz, może przynieść korzyści w postaci większej akceptacji politycznej i uzyskania wsparcia w realizacji celów organizacji. Wysoka renoma polityczna może ułatwić negocjacje, zdobycie wpływów oraz dostęp do zasobów politycznych, podczas gdy niska renoma może prowadzić do izolacji politycznej i trudności w realizacji celów kowenu.
Kowen Dnia 24%Ziemia niczyja 65%Kowen Nocy 11%


3. Siła militarna
Koweny mogą rozwijać swoją siłę militarną poprzez obronę ważnych miejsc, wzmacnianie rytualne szczególnych miejsc, werbowanie odpowiednich sprzymierzeńców NPC gotowych walczyć o ideologię kowenu, ale też wywoływanie strachu i czy nawet pojedynki. Siła militarna ma bezpośredni wpływ na zdolność frakcji do obrony terytorium, atakowania wrogów NPC, kontrolowania obszarów itp. Wysoka siła militarna może zapewnić bezpieczeństwo, umożliwić ekspansję i dostarczyć dodatkowych zasobów, natomiast niska może prowadzić do zagrożenia ze strony wrogów, utraty wpływów i terytorium.
Kowen Dnia 17%Ziemia niczyja 68%Kowen Nocy 15%


4. Potencjał magiczny
Koweny mogą wpływać na kształt ekosystemu magicznego poprzez ochronę magicznych miejsc, działanie na rzecz magicznej natury i nauki, tworzenie i użytkowanie magicznych przedmiotów, magię rytualną itp. Wpływ na ekosystem magiczny może decydować o zdolności kowenu do korzystania z wyjątkowych typów magii, dostępu do wzmocnień, kontrolowania istot magicznych itp. Wysoki wpływ na ekosystem magiczny może przynieść korzyści w postaci nowych źródeł magii, NPC prowadzących działalność naukową, natomiast niska może prowadzić do ograniczeń w dostępie do rozwiązań magicznych.
Kowen Dnia 30%Ziemia niczyja 57%Kowen Nocy 23%


Wziąć udział w wydarzeniu, mogą wszystkie postacie magiczne, niezależnie od swojej przynależności kowenowej. Nie istnieje ograniczenie dotyczące multikont ani liczby prowadzonych wątków. Wszystkie wątki muszą zostać zgłoszone w tym temacie z pomocą poniższego kodu (zgłasza 1 postać). W temacie można zgłaszać wszystkie wątki, również te zgłoszone w innych wydarzeniach. Wpływy kowenowie poszerzają się nie tylko poprzez działania kowenu, ale też szeroko rozumiane działania zakrawające o ideologie polityczne obu organizacji, nawet jeśli postać promująca ją nie zdaje sobie sprawy z takiego działania.

Kod:
[b]Postacie biorące udział w wątku: [/b]
[b]Typ: [/b]kość zmroków/misja/inne
[b]Krótki opis wątku: [/b]
[b]Linki:[/b]

Kość zmroków


Kość zmroków zawiera szczególne wydarzenia, które rozgrywane mogą mieć wpływ na wskaźniki wpływów. Kością zmroków rzuca jedna postać w wątku w pierwszym poście (nie musi to być pierwsza osoba rozpoczynająca wątek, ale rzut powinien się odbyć w pierwszej turze wątku). Zdarzenia wylosowane na kości są wiążące, a każde zawiera dokładne informacje na temat potencjalnego wpływu na wskaźniki. Kością zmroków rzucamy tylko po zachodzie i przed wschodem słońca, to znaczy po zmroku. Kość jest obowiązkowa dla postaci wtajemniczonych w Kowenach. Kość jest dobrowolna dla innych postaci, z założeniem, że rzucać mogą tylko postacie magiczne.
Kością zmroków rzucamy tylko na terenach miejskich w Hellridge. W dzielnicach takich jak stare miasto, Deadberry, Little Poppy Crest, Sonk Road lub inne dzielnice. Kością nie rzucamy poza Hellridge. W każdym wypadku kością rzucamy tylko na terenach otwartych, co oznacza, że nie należy nią rzucać w mieszkaniach lub domach (łącznie z ogrodem), lokalach, barach, budynkach itp. Istnieje surowy zakaz korzystania z kości zmroków w Kostnicy i dziale offtop.

Misje


Misją nazywane są wszystkie wątki, których tematem przewodnim jest działalność na rzecz wpływu wybranego Kowenu. Dla lepszego rozumienia wpływów, poniżej opisano przykładowe wyjścia do wątków, którymi można posiłkować się w tworzeniu własnych inicjatyw, ale nie trzeba się do nich ograniczać:

Przykłady:


[ukryjedycje]
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Judith Carter
ANATOMICZNA : 1
NATURY : 5
ODPYCHANIA : 30
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 180
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 5
WIEDZA : 13
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t381-judith-carter
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t424-judith-carter#1425
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t785-hey-jude
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t423-skrzynka-judith#1424
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f118-red-bear-stronghold
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1056-rachunek-bankowy-judith-carter
ANATOMICZNA : 1
NATURY : 5
ODPYCHANIA : 30
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 180
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 5
WIEDZA : 13
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t381-judith-carter
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t424-judith-carter#1425
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t785-hey-jude
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t423-skrzynka-judith#1424
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f118-red-bear-stronghold
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1056-rachunek-bankowy-judith-carter
Postacie biorące udział w wątku: Judith Carter i inni uczestnicy eventu
Typ: inne
Krótki opis wątku: podczas Czarnej Mszy Judith, zgodnie z zawodem, patrolowała kościół, obserwując sytuację. Na sam koniec zareagowała, przechwycając podburzanego przez członków Kowenu Nocy mężczyznę, którego ostrzegła, żeby nie wdawał się w prowokacje przeciwników Lucyfera, a żeby się raczej za nich modlił. Umocniła w nim wiarę w Lucyfera i zachęciła do przekazywania jej dalej swoim dzieciom.
Linki: nawa główna (1, 2, 3, 4, 5, 6)
Judith Carter
Wiek : 48
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Cripple Rock
Zawód : starsza oficer sumiennych w Czarnej Gwardii
Judith Carter
ANATOMICZNA : 1
NATURY : 5
ODPYCHANIA : 30
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 180
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 5
WIEDZA : 13
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t381-judith-carter
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t424-judith-carter#1425
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t785-hey-jude
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t423-skrzynka-judith#1424
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f118-red-bear-stronghold
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1056-rachunek-bankowy-judith-carter
ANATOMICZNA : 1
NATURY : 5
ODPYCHANIA : 30
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 180
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 5
WIEDZA : 13
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t381-judith-carter
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t424-judith-carter#1425
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t785-hey-jude
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t423-skrzynka-judith#1424
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f118-red-bear-stronghold
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1056-rachunek-bankowy-judith-carter
Postacie biorące udział w wątku: Judith Carter, Marvin Godfrey
Typ: inne
Krótki opis wątku: Po spotkaniu Kowenu, podczas którego po raz pierwszy był obecny wprowadzony przez nią członek, Marvin, Judith upewnia się, że jego morale nie podupadły, reagując na nieznaczną zmianę w zachowaniu po dowiedzeniu się nowych rzeczy. Wyjaśnia, że profesja jej oraz Sebastiana niczego nie zmienia, a w Kowenie nie powinno być żadnego dystansu między członkami, szczególnie ze względu na profesję. Jednocześnie podkreśla, jak istotnym jest zachowanie tych informacji w tajemnicy.
Linki: tutaj

Postacie biorące udział w wątku: Judith Carter, Barnaby Williamson
Typ: inne
Krótki opis wątku: Po jako-takim dojściu do siebie po pojedynku z Kowenem Nocy, Judith stara się stanąć na nogi i umawia się na przyjacielski sparing z zaprzyjaźnionym Gwardzistą. Przegrywa z kratesem, ale jednocześnie szlifuje swoje umiejętności z magii odpychania, które ostatnim razem bardzo pomogły jej w ochronie miecza przekazanego przez Surtra. Tenże rozwój z pewnością wspomoże Kowen Dnia w przyszłych potrzebach.
Linki: tutaj

Postacie biorące udział w wątku: Judith Carter, Sebastian Verity
Typ: inne
Krótki opis wątku: Po wcześniej ukończonym evencie, Sebastian konsultuje się z Judith w sprawie znalezionych, nieznanych stworzeń. Ostatecznie, po krótkiej wymianie zdań, pomiędzy rozważaniami, czy zostawić jedno z maluchów dla Kowenu Dnia, decydują się przekazać trzy noworodki na rzecz badań dla Czarnej Gwardii.
Linki: tutaj
Judith Carter
Wiek : 48
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Cripple Rock
Zawód : starsza oficer sumiennych w Czarnej Gwardii
Cecil Fogarty
ANATOMICZNA : 20
ILUZJI : 8
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 179
CHARYZMA : 15
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 5
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t175-cecil-fogarty#374
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t250-cecil-fogarty#619
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t251-cecil-fogarty#620
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t281-poczta-cecila-fogarty-ego#776
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f192-arcanum-14-7
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1652-rachunek-bankowy-cecil-fogarty
ANATOMICZNA : 20
ILUZJI : 8
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 179
CHARYZMA : 15
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 5
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t175-cecil-fogarty#374
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t250-cecil-fogarty#619
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t251-cecil-fogarty#620
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t281-poczta-cecila-fogarty-ego#776
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f192-arcanum-14-7
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1652-rachunek-bankowy-cecil-fogarty
Postacie biorące udział w wątku: Cecil Fogarty & Blair Scully
Typ: kość zmroków
Krótki opis wątku: Duch, twierdzący, ze spotkał Lilth, opętał Blair, a Cecil wspaniałomyślnie, zamiast jej pomóc, zajmuje go rozmową, więc ucinają sobie uroczą pogawędkę na temat wiary i bogatych złodziei, a to wszystko pod czujnym spojrzeniem Aradii.  
Linki: pomnik aradii

Postacie biorące udział w wątku: Cecil Fogarty
Typ: inne
Krótki opis wątku: Fogarty pomaga Scully siać chaos, a potem dołącza do dyskusji dwóch starych panów i opowiada, jak to było naprawdę z tym Placem Aradii i dorzuca swoje trzy grosze do ich wesołej pogawędki na temat wiary.
Linki: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Cecil Fogarty
Wiek : 23
Odmienność : Cień
Miejsce zamieszkania : Deadberry
Zawód : ilustrator
Genevieve Paganini
ANATOMICZNA : 10
SIŁA WOLI : 13
PŻ : 171
CHARYZMA : 13
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 22
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2316-genevieve-paganini
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2344-genevieve-paganini#32663
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2343-poczta-genny-paganini#32662
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f262-casa-del-sole
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2345-rachubek-bankowy-genevieve-paganini#32665
ANATOMICZNA : 10
SIŁA WOLI : 13
PŻ : 171
CHARYZMA : 13
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 22
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2316-genevieve-paganini
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2344-genevieve-paganini#32663
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2343-poczta-genny-paganini#32662
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f262-casa-del-sole
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2345-rachubek-bankowy-genevieve-paganini#32665
Postacie biorące udział w wątku: Genevieve Paganini, Richard Williamson
Typ: kość zmroków
Krótki opis wątku: Po natknięciu się na staruszka, który zawieruszył zaklęte obrączki, Genevieve i Richard decydują się pomóc mu odnaleźć zguby. Po wypatrzeniu ich na ziemi, dochodzą do konsensusu, by zatrzymać znaleziska dla siebie; w efekcie staruszek zaczął kląć na czym świat i Kościół stoją, by finalnie odejść z niczym — Genny i Richie nie próbowali załagodzić jego oskarżeń pod adresem Kościoła ani tym bardziej nie wyznali, że odnaleźli zagubione obrączki.
Linki: główna alejka
Genevieve Paganini
Wiek : 29
Odmienność : Medium
Miejsce zamieszkania : Little Poppy Crest
Zawód : specjalistka ds. PR w Palazzo, realizatorka przyjęć
Blair Scully
ILUZJI : 23
NATURY : 1
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 178
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 15
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t222-blair-scully
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t261-blair-scully#673
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t282-blair-scully#778
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t260-poczta-blair-scully#672
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f73-ulica-znana-z-niczego-1-3
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1052-rachunek-bankowy-blair-scully
ILUZJI : 23
NATURY : 1
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 178
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 15
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t222-blair-scully
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t261-blair-scully#673
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t282-blair-scully#778
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t260-poczta-blair-scully#672
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f73-ulica-znana-z-niczego-1-3
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1052-rachunek-bankowy-blair-scully
Postacie biorące udział w wątku: Ronan Lanthier, Blair Scully
Typ: inne
Krótki opis wątku: Blair z Ronanem stają naprzeciw siebie w przyjacielskim sparingu. Ograniczają się jedynie do ciosów fizycznych, ćwicząc umiejętność walki wręcz
Linki: here
Blair Scully
Wiek : 23
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : saint fall, stare miasto
Zawód : studentka, prowadzi antykwariat
Orestes Zafeiriou
ODPYCHANIA : 5
WARIACYJNA : 21
SIŁA WOLI : 19
PŻ : 173
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 20
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t244-orestes-zafeiriou#592
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t357-orestes-zafeiriou#1067
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t356-poczta-orestesa-zafeiriou#1066
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f82-archaios-2-1
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1176-rachunek-bankowy-orestes-zafeiriou
ODPYCHANIA : 5
WARIACYJNA : 21
SIŁA WOLI : 19
PŻ : 173
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 20
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t244-orestes-zafeiriou#592
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t357-orestes-zafeiriou#1067
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t356-poczta-orestesa-zafeiriou#1066
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f82-archaios-2-1
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1176-rachunek-bankowy-orestes-zafeiriou
Postacie biorące udział w wątku: Vittoria L'Orfevre, Orestes Zafeiriou
Typ: kość zmroków
Krótki opis wątku: po natknięciu się na staruszka, który zawieruszył dwie zaklęte obrączki, Orestes i Vittoria postanawiają pomóc mu w poszukiwaniach. Po odnalezieniu zgub, nie zwracają ich staruszkowi — Toria zdecydowała się ukryć przedmioty, zanim starzec dostrzegł odnalezione obrączki, po czym namówiła Orestesa do zachowania jednej z nich dla siebie. Starzec w efekcie zaczął obwiniać Kościół o niedostateczne dbanie o bezpieczeństwo obywateli i oddalił się z niczym.
Linki: ścieżka wiodąca do fontanny
Orestes Zafeiriou
Wiek : 32
Odmienność : Słuchacz
Miejsce zamieszkania : Little Poppy Crest
Zawód : właściciel antykwariatu Archaios
Perseus Zafeiriou
POWSTANIA : 25
WARIACYJNA : 6
SIŁA WOLI : 6
PŻ : 162
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 15
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t255-perseus-zafeiriou
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t304-perseus-zafeiriou
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t303-poczta-perseusa-zafeiriou
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f82-archaios-2-1
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1103-rachunek-bankowy-perseus-zafeiriou
POWSTANIA : 25
WARIACYJNA : 6
SIŁA WOLI : 6
PŻ : 162
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 15
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t255-perseus-zafeiriou
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t304-perseus-zafeiriou
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t303-poczta-perseusa-zafeiriou
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f82-archaios-2-1
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1103-rachunek-bankowy-perseus-zafeiriou
Postacie biorące udział w wątku: Perseus Zafeiriou, Orestes Zafeiriou
Typ: kość zmroków
Krótki opis wątku: Po dostrzeżeniu roztrzęsionego i przerażonego chłopaka, którego Gwardia zatrzymała pod zarzutem kradzieży pentakla, Perseus i Orestes zadecydowali się zainterweniować. Dzięki udanemu kłamstwu oraz poświadczeniu za oskarżonego, gwardziści uznali, że nie będą tracić czasu na kontynuowanie zarzutów pod adresem chłopaka — po tym, gdy kuzyni Zafeiriou zaoferowali, że odwiozą go do domu, Gwardia zdecydowała się go wypuścić.
Linki: Willowside
Perseus Zafeiriou
Wiek : 26
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Little Poppy Crest
Zawód : SPIKER RADIOWY, ZAKLINACZ, TECHNOLOG MAGII
Leander van Haarst
ANATOMICZNA : 20
POWSTANIA : 5
SIŁA WOLI : 12
PŻ : 168
CHARYZMA : 13
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 18
TALENTY : 9
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1696-leander-van-haarst
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1720-leander-van-haarst
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1719-poczta-leandra-van-haarst
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f238-fairfield-street-7
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1716-rachunek-bankowy-leander-van-haarst
ANATOMICZNA : 20
POWSTANIA : 5
SIŁA WOLI : 12
PŻ : 168
CHARYZMA : 13
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 18
TALENTY : 9
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1696-leander-van-haarst
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1720-leander-van-haarst
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1719-poczta-leandra-van-haarst
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f238-fairfield-street-7
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1716-rachunek-bankowy-leander-van-haarst
Postacie biorące udział w wątku: Leander van Haarst, Alisha Dawson
Typ: kość zmroków
Krótki opis wątku: Leander i Alisha kulturalnie dyskutują, a następnie dokonują ekspresowej ewakuacji przed stróżami prawa. Kończą wycieczkę w księgarni, w której właściciel zmaga się z trzema wściekłymi księgami. Wspólnie pacyfikują zdziczałe dzieła literackie, sprzeczają się i rozstają, kiedy van Haarst decyduje się podzielić z mężczyzną swoją miłością do Lilith. Po tym wszystkim Leander na chwile zostaje, aby nieco połatać właściciela przybytku.
Linki: wycieczka przez trzy rzuty rozpoczyna się tutaj
Leander van Haarst
Wiek : 40
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Eaglecrest
Zawód : Neurochirurg, odtruwacz, lekarz podziemny
Judith Carter
ANATOMICZNA : 1
NATURY : 5
ODPYCHANIA : 30
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 180
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 5
WIEDZA : 13
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t381-judith-carter
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t424-judith-carter#1425
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t785-hey-jude
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t423-skrzynka-judith#1424
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f118-red-bear-stronghold
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1056-rachunek-bankowy-judith-carter
ANATOMICZNA : 1
NATURY : 5
ODPYCHANIA : 30
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 180
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 5
WIEDZA : 13
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t381-judith-carter
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t424-judith-carter#1425
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t785-hey-jude
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t423-skrzynka-judith#1424
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f118-red-bear-stronghold
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1056-rachunek-bankowy-judith-carter
Postacie biorące udział w wątku: Sebastian Verity, Maurice Overtone, Judith Carter
Typ: misja
Krótki opis wątku: Po tym, jak Maurice wraz z grupą towarzyszy odkrył w jeziorze obecność kelpie, poinformował o tym zaufanych członków z Kowenu. Ci natomiast, uznając potencjał magiczny lokacji, udają się tam, aby założyć rytuały ochronne na lokację, a także dowiedzieć się prawdy na temat natury najnowszego narybku (ach, ta gra słów) Kowenu. Po pierwotnym wzburzeniu i zbulwersowaniu, uznają, iż odmienność Maurice'a może im się przydać, a także testują (częściowo nieświadomie), na ile jest w stanie nad sobą panować. Ostatecznie, może nie do końca pogodzeni, wracają do domu, świadomi nowych przewag i niebezpieczeństw.
Linki: tutaj
Judith Carter
Wiek : 48
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Cripple Rock
Zawód : starsza oficer sumiennych w Czarnej Gwardii
Leander van Haarst
ANATOMICZNA : 20
POWSTANIA : 5
SIŁA WOLI : 12
PŻ : 168
CHARYZMA : 13
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 18
TALENTY : 9
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1696-leander-van-haarst
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1720-leander-van-haarst
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1719-poczta-leandra-van-haarst
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f238-fairfield-street-7
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1716-rachunek-bankowy-leander-van-haarst
ANATOMICZNA : 20
POWSTANIA : 5
SIŁA WOLI : 12
PŻ : 168
CHARYZMA : 13
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 18
TALENTY : 9
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1696-leander-van-haarst
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1720-leander-van-haarst
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1719-poczta-leandra-van-haarst
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f238-fairfield-street-7
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1716-rachunek-bankowy-leander-van-haarst
Postacie biorące udział w wątku: Leander van Haarst, Romola Lanzo
Typ: kość zmroków
Krótki opis wątku: Romola i Leander natykają się kolejno na siebie i na dziwny napis na ścianie. Dostrzegają, że nie są to zwykłe bazgroły i decydują się zamazać magiczny sygil, aby powstrzymać wpływ, jaki może wywierać na okolicznych mieszkańców. Przy okazji Leander poznaje nastawienie Romoli do spraw kościelnich i okazuje wobec niego aprobatę.
Linki: tutaj
Leander van Haarst
Wiek : 40
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Eaglecrest
Zawód : Neurochirurg, odtruwacz, lekarz podziemny