I ujrzałem ziemię nową30 IV - 30 VI
I ujrzałem niebo nowe i ziemię nową,
bo pierwsze niebo i pierwsza ziemia przeminęły,
i morza już nie ma.
Ap 21, 1
bo pierwsze niebo i pierwsza ziemia przeminęły,
i morza już nie ma.
Ap 21, 1
26 kwietnia Cripple Rock wstrząsnęło dziwaczne zjawisko, którego nikt nie był w stanie do końca nazwać. Wybuch zatrząsł w posadach ziemią – i umilkł tak szybko, jak się pojawił.
Pozornie.
Od tego dnia na różnych obszarach lasu zaczęto obserwować przeróżne dziwaczne zjawiska.
Żadna z tych rzeczy nie powinna się wydarzyć.
Żadna z nich nie jest zbadana.
Do wydarzenia mogą dołączyć wszystkie postacie, które mają logiczny powód, żeby znaleźć się na danym terenie Cripple Rock. Żeby wziąć udział w wydarzeniu, należy napisać post w jednej z przedstawionych lokacji. Obowiązuje zasada kto pierwszy ten lepszy.
Szczegółowe zasady i mechaniki dotyczące danych lokacji zostały przedstawione w każdej z nich osobno w poście startowym.
Wątek ma formę samodzielnego ze stałym monitorowaniem ze strony Mistrza Gry. W niektórych wątkach może pojawić się Zjawa, o takiej możliwości Mistrz Gry poinformuje w odpowiednich tematach. Datę wątku można wybrać samodzielnie w czasie trwania całego okresu fabularnego.
W poniżej zaznaczonych lokalizacjach znajdują się wstępy fabularne z opisem pierwszego zetknięcia z występującym w danym miejscu stężeniem magicznym. Aby wziąć udział w evencie, wszystkie chętne postacie powinny napisać swój pierwszy post w odpowiedniej lokacji, a następnie zgłosić swój udział w tym temacie przy użyciu następującego kodu:
- Kod:
[b]NAPOTKANIE STĘŻENIA MAGICZNEGO[/b]
[b]Postacie biorące udział:[/b]
[b]Lokacja:[/b]
Następnie Mistrz Gry wraz ze swoim postem ujawni szczegóły zadania do zrealizowania. Nie istnieje jeden schemat dla wszystkich zadań, gdyż niektóre mają naturę badawczą, inne są formą pojedynku, dlatego wszelkie szczegóły będą podane właśnie w poście z ingerencją.
Po poście Mistrza Gry wszystkie postacie obowiązuje zasada 48h od ostatniego posta. Oznacza to, że pierwsza osoba powinna napisać swój post najpóźniej 48h po poście Mistrza Gry, następna - w 48h po poście pierwszej osoby, i tak dalej Po przekroczeniu tego terminu lokacja znów staje się wolna i mogą do niej wejść inne postacie.
Przedstawione w poniższych lokacjach zjawiska będą miały wpływ na rozwój fabularny forum, a działania postaci mogą zakończyć się skutkami, z których w przyszłości korzystać będą również postacie innych graczy.
Lista lokacji:
1. Gęstwina2. Czaszka biesa3. Młodnik4. Jezioro w głębi lasu
5. Zapomniany totem6. Jabłoń przy ogrodzeniach
7. Łąka kwietna | dostępna do ponownego zbadania8. Drewniana studnia9. Samotne skały
10. Kryształowa jaskinia
11. Stary grób
12. Mglista ścieżka
13. Sadzawka
14. Granica z Wallow
15. Święte wodospady
16. Las stu szeptów
17. Leśne lustro
18. Grota pod konarem
19. Wschodnia rubież
20. Altana z krzyżem
Zasady:
1. W trakcie trwania wątku nie można zgłaszać rozwoju postaci, a także rozgrywać wątków dziejących się po dacie wątku.
2. Wątek kończy się ostatnią ingerencją Mistrza Gry, która następuje według zasad opisanych w każdej z lokacji, nakreślając konsekwencje obranych przez postacie akcji.
3. W wątku może pojawić się dowolna liczba postaci, ale należy zachować umiar i zdrowy rozsądek adekwatny do sytuacji.
4. Aby móc rozegrać kolejny wątek w ramach wydarzenia tą samą postacią, należy najpierw skończyć poprzedni.
5. Zabrania się przyprowadzania do wątku NPC sojuszników postaci graczy i korzystania z ich umiejętności.
6. Wątek powinien zawierać przynajmniej 5 fabularnych (liczących 250 słów) postów w lokacji wątku. Część z pojedynkiem można rozegrać w kostnicy, gdzie taki limit oczywiście nie obowiązuje.
7. Udział w wydarzeniu zostanie nagrodzony osiągnięciem specjalnym oraz punktami doświadczenia.
8. Prowadzonych w ramach wydarzenia rozgrywek nie należy rozliczać w wydarzeniu Lepszy pokój najgorszy. Po zakończonej grze, Mistrz Gry zrobi to za graczy.
9. Mistrzem Gry odpowiedzialnym za wydarzenie jest Judith Carter i wszelkie pytania bądź wątpliwości powinny być kierowane bezpośrednio do niej.