Pracownia 'Bella Donny'Vittoria L'Orfevre
Przeróżny zakres dat | Vittoria L'Orfevre, maszyna do szycia i kieliszek włoskiego wina.
Magia krawiectwa odbywa się tutaj.
First topic message reminder : Pracownia 'Bella Donny'Vittoria L'OrfevrePrzeróżny zakres dat | Vittoria L'Orfevre, maszyna do szycia i kieliszek włoskiego wina. Magia krawiectwa odbywa się tutaj. |
The member 'Vittoria L'Orfevre' has done the following action : Rzut kością 'k100' : 43 |
29.05.1985 Greckie komplementy — podobnie do greckich filozofii — nie starzały się nigdy. Wczesny poranek (dziesiąta dwadzieścia) wypełniał zaplecze równomiernym stukotem maszyny i wrażeniem, że centymetr w szerokości ramienia Orestesa nie wziął się znikąd; ktoś tu kupił karnet na siłownię. Zamówienie z kategorii niepilnych, ale pomocnych w dopracowywaniu niuansów mody męskiej, mknęło pod mechaniczną igłą razem z jeansem przygotowywanej kurtki. Orestes ładnie poprosił i równie ładnie obiecał rzucić na Bella Donnę rytuały — tyle wystarczyło, by Vittoria podjęła wyzwanie przed dokończeniem pierwszego espresso. Coraz gorętsze dni zmusiły do zrezygnowania ze swetrów nawet ich zagorzałego fanatyka — kurtka była ustępstwem, które w letnie wieczory sprawdzi się tylko pod warunkiem, że przez Saint Fall przejdzie burza. Coś mówiło Torii, że tych będzie sporo. Jeans pod dłońmi był wdzięcznym materiałem; staccato opracowywanych szwów zgadzało się z tą ideą, na świat wydając nowy twór krawieckiego kunsztu i kolejny element społecznie akceptowalnego elementu greckiej garderoby. zużyty materiał: jeans | k100 + 50 (krawiectwo) + 17 (talent) + 1 (rytuał łatwiej przewagi) ubranie: jeansowa kurtka |
The member 'Vittoria L'Orfevre' has done the following action : Rzut kością 'k100' : 30 |
Elegancko, bez (jeszcze) zdobień, skutecznie; po godzinie pochylania karku nad maszyną, ostatni szew na rękawie kurtki przypieczętowuje przymierze między krawcową i sukcesem. Ostatni łyk espresso był nagrodą za wysiłek oraz paliwem do podjęcia kolejnego — znacznie podstępniejszego. Projekt przewidywał przeszycie jeansu dwoma odcieniami magicznych nici; oberżyna i ceglasty pasowały do siebie idealnie, nie tylko pod względem właściwości. Kolorystyka rdzy i dojrzałego warzywa — o nieuniknionych skojarzeniach fallistyczności nie mówiąc — za dwie godziny ozdobi kołnierz i barki kurtki. Będzie subtelnie, ale zauważalnie; idealne dopasowanie do przyszłego właściciela. Zarzucona na ramiona chusta — jedwab i gołębia nić, nieodzowni towarzysze krawieckich zmagań — rozpoczęła pracę nad haftami. Złota igła, na którą Toria nawlekła pierwszą z magicznych nitek, zanurzyła się w jeansie i rozpoczęła przygodę ze ściegiem łańcuszkowym. Oberżynę miał oplatać ceglasty odcień, a całość rozciągać się wzdłuż brzegów kołnierza kurtki po barki, by podróż zakończyć na szwach łączących je z rękawami. Nikt nie obiecywał, że będzie szybko; ścieg wybrany dla Orestesa wymagał wyobraźni, równych odstępów i pracy złotą igłą, która śmiało prowadziła magiczne nici. Dla zawieszonego na łańcuszku, srebrnego sygnet z jadeitem, było warto; Zafeiriou zapłacił z nawiązką. przeszywam jeansową kurtkę zużyty materiał: nić oberżynowa | poziom II | próg 80 | k100 + 24 + 5 (jedwabna chusta z gołębią nicią) + 5 (złota igła) + 1 (rytuał łatwiej przewagi) nić ceglasta | poziom III | próg 70 | k100 + 24 + 5 (jedwabna chusta z gołębią nicią) + 5 (złota igła) + 1 (rytuał łatwiej przewagi) skutki uboczne | k60 — 5 (siła woli) | sygnet z jadeitem na obniżenie skutków |
The member 'Vittoria L'Orfevre' has done the following action : Rzut kością #1 'k100' : 52 -------------------------------- #2 'k100' : 53 -------------------------------- #3 'k60' : 14 |
31.05.1985 Wiedziała, że wróci; nie przypuszczała, że tak prędko. Cholerny Richie Williamson miał wyczucie czasu zabójcy Kennedy'ego — doskonale wstrzelał się w Przed świeżym pociągnięciem igły, Toria poprawiła zarzuconą na ramiona chustę i musnęła opuszką kciuka zawieszony na łańcuszku u szyi sygnet; będzie potrzebować tego jadeitu, by przetrwać wyzwanie, które rzucała nić. przeszywam aksamitną poszetkę (z nicią koralową) zużyty materiał: nić koniakowa | poziom III | próg 75 | k100 + 24 + 5 (jedwabna chusta z gołębią nicią) + 5 (złota igła) + 1 (rytuał łatwiej przewagi) skutki uboczne | k60 — 5 (siła woli) | sygnet z jadeitem na obniżenie skutków |
The member 'Vittoria L'Orfevre' has done the following action : Rzut kością #1 'k100' : 96 -------------------------------- #2 'k60' : 32 |
04.06.1985 Genevieve się nie myliła — to akurat cecha, którą posiada każda żona — powołując na specjalnie przygotowany dla niej projekt. Suknia była w przygotowaniu i to nie o nią prosiła signora Paganini; zamówienie opiewające na dwie nici oraz jedną przysługę domagało się czegoś, co Genny mogłaby nosić przy sobie każdego dnia. Dokładnie na takie okazje wymyślono apaszki. Aksamit w dłoniach Torii przypominał ten sprzed kilku dni; był ciemnobłękitny i stworzony dla naturalnych blondynek. Wycięcie odpowiedniego kształtu w delikatnym materiale i obszycie apaszki na brzegach nie wcielało się w rolę najtrudniejszego wyzwania dnia; Vittoria miała pięć zamówień w kolejce, ale to — rodzinne i po znajomości — zyskało priorytet postępowania. Apaszki nie były pracochłonne, za to zawsze — zawsze — były klasyczne. zużyty materiał: aksamit | k100 + 50 (krawiectwo) + 17 (talent) + 1 (rytuał łatwiej przewagi) ubranie: aksamitna apaszka |
The member 'Vittoria L'Orfevre' has done the following action : Rzut kością 'k100' : 67 |
Wyszła doskonale — bo przeznaczona była dla doskonałej kobiety. Mieniący się w palcach materiał lśnił magicznymi drobinkami, od których nie sposób oderwać wzorku; nawet zaprawiona w krawieckim boju Vittoria potrzebowała momentu, przy skupić spojrzenie na przeorganizowanym stanowisku pracy. Zamiast maszyny do szycia — złota igła. Zamiast pustki na ramionach ukrytych pod różem eleganckiej, satynowej bluzki — chusta wspierająca magię. Zamiast łatwego zadania obszycia apaszki, trud dodania do szwów nie jednej, ale dwóch nici; mleczna i mysia, pozornie podobne w kolorach, zupełnie inne w przeznaczeniu. Jedna z nich była przyjaciółką medium i niedawno sprawiła Vittorii sporo trudu — na temat drugiej Toria nie miała do dodania nic, poza— Sama powinnam ją sobie wprawić. Złota igła zanurkowała w aksamicie apaszki, ciągnąc za sobą smugę pierwszej, magicznej nitki. Proces dodawania jodełkowego haftu na ciemnobłękitnym materiale będzie żmudny i pracochłonny; minie godzina, zanim Toria skończy z pierwszą nicią. Potem nastąpi zasłużona przerwa na łyk kawy — wino byłoby lepszym pomysłem; powinna zrewidować priorytety — napędzi pracę dłoni i wprawi w ruch nadgarstki. Dodanie do haftu drugiej nitki będzie dłuższym procesem wszywania się pomiędzy obecne szwy i liczeniem, że nagromadzona w ten sposób magia wytrzyma próbę sił, a jadeit próbę zatrucia. przeszywam aksamitną apaszkę zużyty materiał: nić mysia | poziom II | próg 55 | k100 + 24 + 5 (jedwabna chusta z gołębią nicią) + 5 (złota igła) + 1 (rytuał łatwiej przewagi) nić mleczna | poziom III | próg 85 | k100 + 24 + 5 (jedwabna chusta z gołębią nicią) + 5 (złota igła) + 1 (rytuał łatwiej przewagi) skutki uboczne | k60 — 5 (siła woli) | sygnet z jadeitem na obniżenie skutków |
The member 'Vittoria L'Orfevre' has done the following action : Rzut kością #1 'k100' : 26 -------------------------------- #2 'k100' : 89 -------------------------------- #3 'k60' : 42 |